Предмет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми діти зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітки
|
Математика
|
1
|
Правило обчислення площі прямокутника.
Задачі на спільну роботу
|
Застосовувати формули для знаходження площі прямокутника; удосконалити вміння розв’язувати задачі
|
С.96,№590 , №592. Вивчити правило
|
Код доступу:
llqatxv
|
|
|
|
Он-лайн ресурси, коди доступу https://www.youtube.com/watch?v=6ghPVhyJgPA
|
|
Математика
|
2
|
Обчислення площі і периметра прямокутника.
Задачі на спільну роботу
|
Застосовувати формули для знаходження площі і периметра прямокутника; удосконалити вміння розв’язувати задачі
|
С. 98, № 600, № 601, повторити правило
|
Код доступу:
llqatxv
|
|
Математика
|
3
|
Одиниці вимірювання площі. Задачі, які включають дії над величинами, вираженими одиницями площі
|
Застосовувати одиниці вимірювання площі у розв’язуванні практично- зорієнтованих задач
|
С.99,№607, №608. Вивчити одиниці вимірювання площі
|
Код доступу:
llqatxv
|
|
Математика
|
4
|
Обчислення площі прямокутної ділянки. Прості і складені задачі на знаходження площі прямокутника
|
Зможуть обчислювати площу прямокутної ділянки, застосовуючи формулу для знаходження площі прямокутника
|
С.101, № 615,, №616
|
Код доступу:
llqatxv
|
|
Природознавство
|
1
|
Який материк найспекотливі-
ший на планеті?
|
Показати на фізичній карті географічне розташування материка Африки
|
С.95-97, читати, відповідати на запитання;с.23-24(робочий зошит
|
Код доступу
qampohp
|
|
|
Он-лайн ресурси, коди доступу
https://www.youtube.com/watch?v=ruzn4Hm1fbk
|
|
Природознавство
|
2
|
У чому виявляються особливості рослинного і тваринного світу Африки?
|
Розповісти про особливості рослинного та тваринного світу Африки
|
С.98-101, читати, відповідати на запитання;с.24-25(робочий зошит
|
Код доступу
qampohp
|
|
|
Он-лайн ресурси, коди доступу
https://www.youtube.com/watch?v=A0kGKhjnAHs
https://www.youtube.com/watch?v=iLqfOVp4srA
|
|
Основи здоров’я
|
1
|
Реклама і здоров’я
|
Критично ставитися до реклами .
|
Переглянути презентацію
https://www.slideshare.net/ssuser0fafbb/4-68259305
|
Код курсу:
fc4g2in
|
|
Я у світі
|
1
|
Дискусія « Чи може неправда бути рятівною?»
|
Брати участь у дискусії: вислуховувати, погоджуватися, відстоювати власну точку зору, домовлятися.
|
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=xh07nDKtZOI
https://www.youtube.com/watch?v=USSkn3XIIic
|
Код курсу
2xevyfc
|
|
Образотворче мистецтво
|
1
|
Відтворення явищ природи, глибини простору в пейзажному жанрі Композиція «Морські фантазії»
|
Передавати стан природи за допомогою графічних і живописних засобів виразності
|
Намалювати
композицію «Морські фантазії»
|
Код курсу
sdyc72b
|
|
Трудове навчання
|
1
|
Ліплення фантастичної істоти. Закріплення поняття об’єму.
Ліплення лісовичка .
|
Виготовляти фантастичну істоту об’ємної форми з пластичних матеріалів
|
Виготовити
лісовичка об’ємної форми з пластичних матеріалів на основі пляшечки
|
Код курсу
htqdpqm
|
|
Фізична культура
|
2
|
Комплекс загальнорозвивальних вправ зі скакалкою. Танцювальні кроки (ритмічні завдання)
|
Виконувати комплекс загальнорозвиваль
них вправ зі скакалкою та танцювальні кроки
|
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=odhSDPDUOyc
|
Код курсу
3v5lloa
|
|
Хореографія
|
1
|
Розучування танцювальних образних рухів.
|
Зможуть самостійно виконати рухи танцю.
|
Всі матеріали для виконання завдання знаходяться в Google classroom. Код 3v5lloa
|
|
|
Музичне мистецтво
|
1
|
Фольклор і композитор.
|
-учні зможуть розширити уявлення про фольклор, та науку «фольклористику»;
-зможуть розрізняти поняття фольклор, фольклористика, симфонія, усна народна творчість
-познайомляться з творчістю П.Чайковського
|
Опрацювати сторінки підручника 94-97. Записати поняття в зошити стор.97;
прослухати твори: П.Чайковсько
го 4 симфонія фінал. «Зима»
Всі матеріали для виконання завдання знаходяться в презентації, відео матеріли, які завантажена
в Google classroom.
Код курсу для 4-А:
pocz4zf
|
Код курсу для 4-А:
pocz4zf
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|