Предмет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми діти зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітки
|
Англійська мова
|
1
|
Свята та традиції. Готуємось до свята
|
Розповідати про дії в майбутньому
|
Впр.1 ст.66
записати і вивчити слова Впр.2,4 ст.66,68 (усно), вивчити таблицю на ст.67, впр.3 ст.67( усно),
Впр.1-3 ст.52-53 (РЗ) (письмово)
|
код доступу:
23fgnyu
|
Англійська мова
|
2
|
Покупки. Злічувані та незлічувані іменники
|
Вміти вести бесіду в магазині, ставити запитання
|
Впр.1,2 ст.69 записати та вивчити слова,
Впр.3,4 ст.69-70 (усно)
Впр.1-5 ст.54-55 (РЗ) письмово
|
код доступу:
23fgnyu
|
Літературне читання
|
1
|
Урок позакласного читання
А.Григорук «Гра в шашки»
|
Вдосконалювати навички свідомого виразного читання оповідання; називати героїв твору; визначати тему , основну думку твору
|
С. 60-62, «Перлинка» виразно читати, переказувати, відповідати на запитання
|
Код доступу:
iocycjm
|
Літературне читання
|
2
|
Вступ до розділу «У країні дитинства». І. Сенченко
|
Називати героїв твору, розмірковувати над текстом.
|
С.73- 74, виразно читати. переказувати
|
Код доступу:
iocycjm
|
|
Літературне читання
|
3
|
Оповідання.
Б. Грінченко «Ксеня» (уривок)
|
Встановлюва-
ти послідовність подій у творі, характеризувати вчинки дійових осіб
|
С. 74-79, виразно читати, переказувати
|
Код доступу:
iocycjm
|
|
|
Он-лайн ресурси, коди доступу
https://www.youtube.com/watch?v=7SLWG6pUUq0&t=385s
|
|
Літературне читання
|
4
|
Б. Грінченко «Ксеня» (уривок)(продовження)
|
Вдосконалювати навички свідомого виразного читання оповідання; називати події, які вразили, засмутили, знаходити в тексті слова , які передають переживання і почуття героїв
|
С. 74-79, виразно читати, переказувати
|
Код доступу:
iocycjm
|
|
Українська мова
|
1
|
Уживання знака м’якшення перед закінченням прикметників у родовому, давальному, орудному та місцевому відмінках однини
|
Вживати знак м’якшення для позначення м’якості кінцевого приголосного основи у відмінкових формах прикметників
|
С.93, вправа 206, вивчити правило
|
Код доступу:
nkhcoux
|
|
Українська мова
|
2
|
Закріплення знань про правопис прикметників із знаком м’якшення у родовому, давальному, орудному та місцевому відмінках однини
|
Вживати знак м’якшення для позначення м’якості кінцевого приголосного основи у відмінкових формах прикметників
|
С.94. вправа 210
|
Код доступу:
nkhcoux
|
|
Українська мова
|
3
|
Вимова й написання найуживаніших прикметників на – ський,
-зький, -цький.
|
Дотримуватися правил вимови і написання прикметників на
– ський,
-зький, -цький
|
С. 99, вправа 222(усно), вправа 223
|
Код доступу:
nkhcoux
|
|
Математика
|
1
|
Множення багатоцифрово
го числа на одноцифрове у випадку, коли в середині першого множника є нулі
|
Застосовувати алгоритм письмового множення багатоцифрового числа на одноцифрове
|
С.91,№556 , №557
|
Код доступу:
llqatxv
|
|
Математика
|
2
|
Множення чисел, які закінчуються нулями
|
Застосовувати алгоритм письмового множення багатоцифрового числа на одноцифрове
|
С. 92, №560, №565
|
Код доступу:
llqatxv
|
|
Математика
|
3
|
Множення одноцифрового числа на багатоцифрове.
Задачі на спільну роботу
|
Застосовувати алгоритм письмового множення одноцифрового числа на багатоцифрове, розв’язувати задачі на спільну роботу
|
С.94,№574, №575, №569 1)
|
Код доступу:
llqatxv
|
|
Математика
|
4
|
Ознайомлення з поняттям «площа фігури». Квадратний сантиметр. Задачі на спільну роботу
|
Зможуть вимірювати площу різних фігур за допомогою квадратного сантиметра; вдосконалити вміння розв’язувати задачі на спільну роботу
|
С.95, №578, №580,№582
|
Код доступу:
llqatxv
|
|
|
Он-лайн ресурси, коди доступу
https://www.youtube.com/watch?v=DUb-qlLhFiU
|
|