Предмет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми діти зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітки
|
Англійська мова
|
1
|
Shopping List
Злічувані та незлічувані іменники
|
Ставити запитання, використовуючи конструкції «How much/How many», складати список покупок
|
Записати і вивчити слова на ст.73 Впр.1,2,3,4 ст.73-74 (усно), Впр.1-3 ст.56-57 (РЗ) (письмово)
|
код доступу:
23fgnyu
|
Англійська мова
|
2
|
Святкові пригощання. Множина іменників. Неозначений артикль
|
Складати список їжі для вечірки, утворювати множину іменників, вживати неозначений артикль
|
Записати та вивчити слова на ст.75
Впр.1,2,3,4 ст.75-76 усно
Вивчити таблицю 1 на ст.77«Множина іменників» , таблицю 2 на ст.77 «Неозначений артикль» Впр.5 ст.77 (письмово)
Впр.1 ст.59 (РЗ)
|
код доступу:
23fgnyu
|
Літературне читання
|
1
|
Всеволод Нестайко
« Троє за парканом»
|
Вдосконалювати навички свідомого виразного читання оповідання; називати героїв твору; визначати тему , основну думку твору
|
С. 79-82, виразно читати, переказувати, відповідати на запитання
|
Код доступу:
iocycjm
|
|
|
Он-лайн ресурси, коди доступуhttps://www.youtube.com/watch?v=mlE7rpbP6Gk
|
Літературне читання
|
2
|
Михайло Слабошпицький «Славко і Жако» (скорочено)
|
Називати героїв твору, розмірковувати над текстом;
|
С.83- 85, виразно читати першу частину твору, переказувати
|
Код доступу:
iocycjm
|
|
|
|
Он-лайн ресурси, коди доступу
https://www.youtube.com/watch?v=DgpDO1pvWD8
|
|
Літературне читання
|
3
|
Михайло Слабошпицький «Славко і Жако» (скорочено) (продовження)
|
Встановлюва-
ти послідовність подій у творі, характеризувати вчинки дійових осіб ; читати в особах
|
С. 85-87, виразно читати в особах другу частину твору, переказувати
|
Код доступу:
iocycjm
|
|
Літературне читання
|
4
|
Михайло Слабошпицький «Славко і Жако» (продовження). Складання плану твору
|
Вдосконалювати навички свідомого виразного читання оповідання; складати план твору; визначати тему , основну думку твору
|
С. 87-89, виразно читати третю частину, переказувати, відповідати на запитання
|
Код доступу:
iocycjm
|
|
Українська мова
|
1
|
Відмінювання прикметників у множині
|
Користуватися таблицею відмінювання прикметників у множині у процесі виконання навчальних вправ
|
С.100, вправа 227, вивчити правило
|
Код доступу:
nkhcoux
|
|
Українська мова
|
2
|
Закріплення відмінювання прикметників у множині
|
Виконувати навчальні вправи на практичне засвоєння відмінкових закінчень прикметників у множині
|
С.101. вправа 230
|
Код доступу:
nkhcoux
|
|
Українська мова
|
3
|
Побудова сполучень слів і речень із прикметниками
|
Будувати сполучення слів і речення з прикметниками
|
С.104, вправа 236 )
|
Код доступу:
nkhcoux
|
|
Інформатика (Козадаєва О. С.)
|
1.
|
Форматування текстів
|
Зможуть відформатувати текст за зразком
|
Прочитати параграф 9 ст. 40-42
|
|
|