Предмет
|
№
|
Тема
|
Очікувані результати
|
Завдання,які потрібно виконати
|
Примітка
|
Українська мова
|
1.
|
Прикметники , протилежні за значенням
|
Добирає слова, які протилежні за значенням
|
С. 61Впр.157 (письмово),
Впр.с.62(будиночок)
|
Ufct5lu
|
|
2.
|
Прикметники, близькі за значенням
|
Добирає до відомого предмета слова близькі за значенням
|
С.59 Впр.160 (письмово), Впр. С.63 (будиночок)
|
|
|
3.
|
Сполучення прикметників з іменниками
|
Добирає слова, які стоять поряд з іменниками
|
Впр.163(письмово), Впр.164 С.63(усно)
|
|
Математика
|
1.
|
Діагностична робота
|
Перевірка знань та умінь учнів
|
Діагностична робота
Classroom
|
H6bypzq
|
|
2.
|
Множення
|
Обчислює значення виразів
|
№474,475(усно), №476,478,479
|
|
|
3.
|
Назви чисел при множенні
|
Називає числа при множенні
|
№480(усно),483485(усно),
488
|
|
|
4.
|
Складання таблиці множення числа 2
|
Складає вирази на множення
|
№490(усно),491(вивчити),
495(усно),496,497
|
|
Літературне читання
|
1.
|
М.Морозенко
« Звідки приходить сніг»
|
Виявляє розуміння фактичного змісту тексту
|
С.77-78
|
Ufct5lu
|
|
2.
|
М.Морозенко
« Звідки приходить сніг»
|
Передає зміст твору
|
С.77-78, відповіді на запитання с.78
|
|
|
3.
|
Кросворд
|
Встановлює зв»язок між подіями та дійовими особами
|
С.79
|
|
|
4.
|
РЗМ
|
Імпровізує з репліками
|
С.80-83
|
|
ЯДС
|
1.
|
Від молока до сиру
|
Вміє проводити дослідження
|
Ч.І,с.64-65
|
cocnrkp
|
|
2.
|
Що - з чого
|
Пояснює, що кожен робить
|
Ч.І,с.66-67
|
|
|
3.
|
Досліджуємо матеріали: папір,
пластик
|
Вміє розпізнавати папір та пластик
|
Ч.І,с.68-69
|
|
Дизайн та технології
|
1.
|
Робота з підручними матеріалами «Годівничка»
|
Допомагає у створенні годівнички
|
Змайструвати годівничку та вислати фото
|
|
Мистецтво
|
1.
|
Композиція «Веселі сніговики»
|
Створити композицію
«Веселі сніговики»
|
Зобразити на папері
|
|