Предмет
|
№
|
Тема
|
Очікувані результати
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Українська мова
|
1.
|
Слова, які називають ознаки предметів
|
Впізнає слова, які відповідають на питання який? яка? яке? які?
|
С.58 Впр.150 (усно) Впр.151 (письмово)
|
Ufct5lu
|
|
2.
|
Слова, які називають ознаки предметів
|
Добирає до відомого предмета відповідні ознаки
|
С.59 Впр.152 (усно) Впр. С.59 (будиночок)
|
|
|
3.
|
Прикметники
|
Розрізняє слова, які називають ознаки предметів
|
Впр.155 (усно) с.60,Впр. С.61 (будиночок)
|
|
Математика
|
1.
|
Віднімання виду 42-5
Творча робота над задачею
|
Прогнозує результат додавання і віднімання
|
№438(усно),№439,440,
441,434,446
|
H6bypzq
|
|
2.
|
Віднімання двоцифрових чисел із переходом через десяток
|
Обчислює значення виразів
|
№445,448(усно),449,451,
455
|
|
|
3.
|
Віднімання виду 50-35. Розв’язування складених задач
|
Розв’язує прості та складені задачі
|
№445,457(усно),459,463,464
|
|
|
4.
|
Письмове додавання і віднімання двоцифрових чисел
|
Обчислює зручним для себе способом
|
№467,469,472
|
|
Літературне читання
|
1.
|
В. Сухомлинський «Протоптали стежечку»(усний переказ)
|
Виявляє розуміння фактичного змісту тексту
|
С.72-73
|
Ufct5lu
|
|
2.
|
В. Сухомлинський
"Як Наталя в Лисиці хитринку купила»
|
Передає зміст твору
|
С.74-75, читати
|
|
|
3.
|
В. Сухомлинський
"Як Наталя в Лисиці хитринку купила»
|
Встановлює зв»язок між подіями та дійовими особами
|
С.74-75,переказувати
|
|
|
4.
|
М.Савка «Біла пані»
|
Імпровізує з репліками
|
С.76, виразно читати
|
|
ЯДС
|
1.
|
Будь-який вчинок має наслідки
|
Прогнозує наслідки вчинків
|
Ч.І,с.60-61
|
cocnrkp
|
|
2.
|
Хто і що робить
|
Пояснює, що кожен робить у сім»ї
|
Ч.І,с.62-63
|
|
|
3.
|
Які професії мають твої рідні (проводимо дослідження)
|
Розпитує старших про зайнятість родини
|
Ч.І,с.62
|
|
Дизайн та технології
|
1.
|
Робота з підручними матеріалами «Годівничка»
|
Допомагає у створенні годівнички
|
Змайструвати годівничку та вислати фото
|
|
Мистецтво
|
1.
|
Композиція «Зимові візерунки на вікні»
|
Створити зимову композицію
|
Зобразити візерунки на папері
|
|
Хореографія
|
1.
|
Танець
|
Зможуть виконати елементарні рухи
|
Відтворити елементи танцю
|
7daojoc
|