№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Прим.
|
21.01.2021р.
|
1
|
Я досліджую світ
Дівчатка і хлопчики.
|
Називати ігри, у які можуть разом гратися і дівчатка і хлопчики. Розрізняти дружню і недружню поведінку. Дотримуватися правил етичної поведінки під час спілкування з однолітками.
|
Підручник ст. 14 - 15
Зошит ст. 9
Завдання у Google Classroom ne2jxuu
|
|
2
|
Дизайн і технології
Таємниці космосу
|
Дотримуватись безпечних прийомів праці.
Виготовляти поетапно естетичний виріб за визначеною послідовністю самостійно або з допомогою дорослих.
Вміти розміщувати деталі виробу на площині.
Раціонально використовує матеріали (папір, картон)
|
Виготовлення виробу.
Завдання у Google Classroom
e3rware
|
|
2
|
Мистецтво
Пригоди золотої рибки.
Зображення рибки.
|
Розширять своє уявлення про різноманітність риб, та їх істотні ознаки.
Вмітимуть малювати рибок.
|
Виконання роботи.
Завдання у Google Classroom
vvhtulm
|
|
4
|
Фізкультура
Вправи для формування правильної постави.
|
Вміти виконувати вправи для формування правильної постави.
|
Виконання вправ, завдання у Google Classroom vygvqu4
|
|
22.01.2021р.
|
1
|
Математика
Набуваємо досвіду.
|
Вміти рахувати десятками. Порівнювати десятки.
Вміти записувати десятки.
Розв’язувати числові вирази в межах 100.
|
Підручник ст. 73
Завдання у Google Classroom nr6qj6l
|
|
2
|
Навчання грамоти (читання)
Робот з дитячою книжкою.Читання тексту «Жоржина і жук».
|
Вміти працювати з дитячою книжкою .
|
Підручник ст. 9.
Завдання у Google Classroom. yaffxuy
|
|
3
|
Англійська мова
Наші улюбленці
|
Називати англійською мовою нові кольори,
сказати яка тваринка є
у їхніх друзів якого вона
кольору, називати, розпізнавати та писати
літеру Gg (джі)
|
Підручник: впр. 1, 2, 3, 4,5 ст. 51
Код доступу
в Google Class wof7ded
|
|
4
|
Хореографія
Розучування основних
елементів танцю для
масового виконання.
|
Робота над технікою танцю. Вміти відтворювати основних елементів танцю під музику самостійно
|
Всі матеріали для
виконання завдання
знаходяться Google клас vygvqu4
|
|