№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Прим.
|
18.01.2021р.
|
1
|
Навчання грамоти (читання).
Закріплення букви «знак м’якшення». Буквосполучення ьо. Звуковий аналіз слів.
|
Будуть розрізняти м’який знак та буквосполучення ьо. Розрізняти друковану та рукописну букву.
Читати слова із знаком м’якшення та буквосполученням ьо. Робити звуковий аналіз слів. Читати склади, слова.
|
Буквар
читати ст. 4 - 5
Завдання у Google Classroom
yaffxuy
|
|
2
|
Навчання грамоти (письмо). Письмо буквосполучення ьо, слів та речень із ним.
Списування з друкованого тексту.
|
Вміти писати знак м’якшення та буквосполучення ьо, склади, буквосполучення та слова з нею.
Списувати слова та речення подані друкованим та рукописним шрифтом.
|
Завдання у Google Classroom
yaffxuy
|
|
3
|
Математика
Дії з десятками.
|
Будуть знати нову лічильну одиницю – десяток. Вміти називати десятки та вміти рахувати десятками в межах 50.
|
Підручник ст.70
Зошит ст.4
Завдання у Google Classroom
nr6qj6l
|
|
4
|
Музика
Що я люблю
|
-учні зможуть розвинути
музично-ритмічний слух ;
-зможуть розвивати
уявлення про здатність
музики створювати та
передавати різні музичні
образи та відчуття
|
Переглянути відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=4ESaMTa508
4
Завдання в Гугл класі
Всі матеріали для виконання завдання
знаходяться в презентації, відео матеріли, які
завантажена в Google classroom. Код курса для: inry3h2
|
|
5
|
Я досліджую світ
Хто такі друзі.
|
Вміти називати риси характеру, які хотіли б побачити у своїх друзів.
Розповідати про своїх друзів. пояснювати, кого можна вважати друзями.
|
Підручник ст.10 - 12
Зошит ст. 7
Завдання у Google Classroom
ne2jxuu
|
|
19.01.2021р.
|
1
|
Навчання грамоти (читання). Звук {ж}, буква «Же». Читання складів, слів. Скоромовки.
|
Розрізняти звуки {ж} та букву «же». Розрізняти друковану та рукописну букву. Читати слова та речення з вивченими буквами. Знаходити місце звуку та букви у слові.
Вчити скоромовки.
|
Буквар
читати ст. 6 – 7.
Завдання у Google Classroom yaffxuy
|
|
2
|
Навчання грамоти (письмо). Письмо рядкової букви ж. Списування з рукописного тексту. Складання речень за малюнками.
|
Вміти писати маленьку букву ж, склади, буквосполучення та слова з нею. Списувати слова подані рукописним шрифтом.
|
Зошит ст. 11 – 12
Завдання у Google Classroom
|
|
3
|
Англійська мова
Кольори
|
Називати англійською мовою кольори, сказати
Який улюбленець у них
вдома є і якого він
кольору, називати,
розпізнавати та писати
літеру Ff (еф)
|
Підручник: впр. 1, 2, 3, ст. 50
Підручник для скачування
https://portfel.info/load/1_klas/angl
ijska_mova/karpjuk_2018_rik/69-1-0-25966
Код доступу в Google Class wof7ded
|
|
4
|
Математика
Дії з десятками.
Порівняння десятків.
|
Будуть вміти називати десятки. Вміти рахувати десятками в межах 50.
|
Підручник ст. 71
Завдання у Google Classroom nr6qj6l
|
|
5
|
Фізкультура
Вправи для формування правильної постави.
|
Вміти виконувати вправи для формування правильної постави.
|
Виконання вправ, завдання у Google Classroom
vygvqu4
|
|
20.01.2021р.
|
1
|
Навчання грамоти (читання). Закріплення букви «Же» і звуків, які вона позначає. Читання складів, слів.
|
Розрізняти звуки {ж} та букву «же». Розрізняти друковану та рукописну букву. Читати слова та речення з вивченими буквами. Знаходити місце звуку та букви у слові.
Вчити скоромовки.
|
Буквар
читати ст. 8 - 9
Завдання у Google Classroom yaffxuy
|
|
2
|
Навчання грамоти (письмо). Письмо великої літери Ж. Підготовчі графічні вправи.
|
Вміти писати велику букву ж, буквосполучення та слова з нею. Списувати слова та речення подані рукописним шрифтом.
|
Зошит ст. 13 – 14
Завдання у Google Classroom
|
|
3
|
Математика
Співвідношення між одиницями довжини. Дециметр. Метр.
|
Будуть вміти називати десятки.
Вміти рахувати десятками.
|
Підручник ст. 72
Зошит ст. 5
Завдання у Google Classroom nr6qj6l
|
|
4
|
Я досліджую світ
Правила товаришування
|
Називати правила товаришування.
Розповідати для чого потрібні справжні друзі. Пояснювати як уникнути конфліктних ситуацій з друзями.
|
Підручник ст. 13
Зошит ст. 8
Завдання у Google Classroom ne2jxuu
|
|