№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Прим.
|
11.01.2021 р.
|
1
|
Навчання грамоти (читання).
Звуки {з}, {з’}, буква з, З «Зе». Артикуляція звуків. Читання слів з звуками.
|
Розрізняти звуки {з}, {з’}, та букву «зе».
Розрізняти друковану та рукописну букву.
Читати слова та речення з вивченими буквами. Знаходити місце звуку та букви у слові.
|
Буквар
читати ст. 74-75
Завдання у Google Classroom
yaffxuy
|
|
2
|
Навчання грамоти (письмо). Письмо малої букви з. Написання складів та слів із нею.
|
Вміти писати малу букву з, склади, буквосполучення та слова з нею.
Списувати слова подані друкованим та рукописним шрифтом.
|
Зошит ст. 5 – 6
Завдання у Google Classroom
yaffxuy
|
|
3
|
Математика
Десяток – лічильна одиниця.
Розрядні числа 1 – 50.
|
Будуть знати нову лічильну одиницю – десяток. Вміти називати десятки та вміти рахувати десятками в межах 50.
|
Підручник ст.66
Зошит ст.2 (1завд)
Завдання у Google Classroom
nr6qj6l
|
|
4
|
Музика
Р.Щедрін, «Золоті рибки».
|
-учні зможуть розширити уявлення про
особливості музичної мови;
-познайомляться з творчістю Р.Щедріна
К.Сен-Санса -зможуть розвивати уявлення про здатність музики створювати та передавати різні музичні образи та відчуття
|
Переглянути відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=-
I6rDExuVd8&feature=emb_logo
«Акваріум»
https://www.youtube.com/watch?v=Yt7nKm0upo
I
Всі матеріали для виконання завдання
знаходяться в презентації, відео матеріли, які
завантажена
в Google classroom.
Код курса inry3h2
|
|
5
|
Я досліджую світ
Активний і пасивний відпочинок.
|
Будуть вміти розрізняти активний і пасивний відпочинок. Розповідати про свій відпочинок. Пояснювати важливість сну та відпочинку для збереження здоров’я.
|
Підручник
ст. 6
Зошит ст. 3 - 4
Завдання у Google Classroom
ne2jxuu
|
|
12.01.2021р.
|
1
|
Навчання грамоти (читання). Звуки {з}, {з’}, буква з, З «Зе». Читання букварних текстів. Заучування заклички.
|
Розрізняти звуки {з}, {з’}, та букву «зе».
Розрізняти друковану та рукописну букву. Читати слова та речення з вивченими буквами. Знаходити місце звуку та букви у слові.
|
Буквар
читати ст. 76-79
Завдання у Google Classroom
|
|
2
|
Навчання грамоти (письмо). Письмо великої букви З. Написання складів та слів із нею.
|
Вміти писати велику букву З, склади, буквосполучення та слова з нею. Списувати слова подані друкованим та рукописним шрифтом. Писати під диктовку.
|
Зошит ст. 7 – 8
Завдання у Google Classroom
|
|
3
|
Англійська мова
Наші улюбленці
|
Називати англійською мовою хом’ячка, папужку
кролика, рибку та мишку,
запитувати про тваринок і
відповідати на запитання,
називати, розпізнавало та
писати літеру Ее (і)
|
Підручник: впр. 1, 2, 3, 5, ст. 46-47
Підручник для скачування
https://portfel.info/load/1_klas/angl
ijska_mova/karpjuk_2018_rik/69-1-0-25966
Код доступу в Google Class wof7ded
|
|
4
|
Математика
Лічба десятками в межах 50.
|
Будуть вміти називати десятки.
Вміти рахувати десятками в межах 50.
|
Підручник ст.67
Зошит ст.2(2-4завд.)
Завдання у Google Classroom
|
|
5
|
Фізкультура
Вправи для формування правильної постави.
|
Вміти виконувати вправи для формування правильної постави.
|
Виконання вправ, завдання у Google Classroom
vygvqu4
|
|
13.01.2021 р.
|
1
|
Навчання грамоти (читання). Буква ь «знак м’якшення». Буквосполучення ьо. Читання складів, слів.
|
Будуть розрізняти м’який знак та буквосполучення ьо. Розрізняти друковану та рукописну букву.
Читати слова із знаком м’якшення та буквосполученням ьо. Робити звуковий аналіз слів. Читати склади, слова.
|
Буквар
читати ст. 4 - 5
Завдання у Google Classroom
|
|
2
|
Навчання грамоти (письмо). Письмо знака м’якшення ь та буквосполучення ьо. Написання складів, слів та речень із нею.
|
Вміти писати знак м’якшення та буквосполучення ьо, склади, буквосполучення та слова з нею.
Списувати слова та речення подані друкованим та рукописним шрифтом.
|
Зошит ст. 9 – 10
Завдання у Google Classroom
|
|
3
|
Математика
Лічба десятками.
Розрядні числа 60 – 100.
|
Будуть вміти називати десятки.
Вміти рахувати десятками.
|
Підручник
ст. 68
Завдання у Google Classroom
|
|
4
|
Я досліджую світ
Поведінка у громадських місцях.
|
Вміти розпізнавати правильну і неправильну поведінку дітей у громадських місцях. Розповідати про правила поведінки у громадських місцях. Пояснювати потребу правильної поведінки.
|
Підручник
ст. 7 - 8
Зошит ст. 4 - 5
Завдання у Google Classroom
|
|