Предмет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Хімія
|
1.
|
Залізо: фізичні і хімічні властивості.
|
Учень/Учениця
складає рівняння, що підтверджують відновні властивості металів, зокрема алюмінію і заліза (реакцій з неметалами, водою, кислотами і солями в розчинах);
окисні властивості неметалів (кисень, сірка, вуглець, хлор) в реакціях з воднем і металами;
|
Домашня робота завантаженна в Google Classroom
|
Код класу
u7lw4mo
|
2.
|
Розрахункові задачі. Обчислення кількості речовини, маси або об’єму продукту за рівнянням хімічної реакції, якщо один із реагентів взято в надлишку
|
|
Географія
|
1.
|
Населення України.
|
Запам’ятати, яке населення України, його склад. Дослідити міські та сільські населені пункти.
|
П. 28, ст. 169 – 177, Головне ст. 176 – 177 письмово.
|
Код класу
5parbal
|
Креслення
|
1.
|
Зображення на будівельних кресленнях. Умовні позначення на будівельних кресленнях.
|
Знати правила нанесення розмірів на будівельних кресленнях;
|
Накреслити план будинку
|
Код класу
75gvwwb
|
Інформатика (Козадаєва О. С.)
|
1.
|
Інструктаж з ТБ. Практична робота № 6. Оцінка сайту. Просування сайту.
|
Зможуть виконати перевірку та оцінку сайту з точки зору ергономіки
|
Практична робота в Гугл Класі
|
a452b36
|
2.
|
Підсумковий урок по модулю «Веб-технології»
|
Учні зможуть узагальнити знання з модуля «Веб-технології»
|
Завдання в Гугл Класі
|
Історія України
|
1.
|
Особливості культурного розвитку України останнього десятиліття. Релігійне життя.
|
Характеризувати культурний розвиток України, називати досягнення науки, техніки, спорту, визначати особливості релігійного життя
Повторити й узагальнити опрацьований матеріал
|
опрацювати §30
|
Код класу:
ccubm2g
|
2.
|
Узагальнення
|
завдання в classroom.google
|
Інформатика Антонюк О.М.
|
1.
|
Криптографічні методи захисту інформації.
Контроль цілісності програмних і інформаційних ресурсів.
|
Знатимуть програми для добування інформації в інтернеті
|
Прочитати та законспектувати урок на google classroom.
|
Код класу:
ubuxvm2
|
2.
|
Виявлення атак.
Захист периметра комп'ютерних мереж.
Керування механізмами захисту.
|
Розрізнятимуть загрози в інтернеті
|
Прочитати та законспектувати урок на google classroom. Виконати практичну роботу на google class
|
|
Фізична культура
|
1.
|
Рівномірний біг до 1500 м.
Хл. -2000 м.
Баскетбол. Правила гри.
Ведення м’яча із
-зміною напрямку
- та швидкості.
|
Виконати вправу не переходячи на ходьбу.
Знати основні правила гри.
Уміти контролювати м’яч.
|
Біг до 10 хв.
Вивчити правила баскетболу.
Ведення м’яча.
|
2yzmuwf
|
2.
|
Біг 2-3км.
Баскетбол.Правила гри.
Ведення м’яча. Передачі м’яча.
|
Біг
Ведення м’яча на швидкості.
Уміти грати в баскетбол.
|
Біг.Вправи на розвиток сили.
Правила баскетбола.
Ведення та передачі м’яча.
|
3.
|
Рівномірний біг 2000м,
Рівномірний біг
-хл,до 3000м
-дів, 2000м.
.Гра в баскетбол.
|
Біг.
Знати правила гри.
Уміти використовувати
правила гри на практиці.
|
Біг 2-3км.
Ведення м’яча правою лівою рукою.
|