Предмет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Зарубіжна література
|
1.
|
М. Павич « Скляний равлик»
|
Визначають проблематику твору, характеризують головних героїв, висловлюють власну думку.
|
Прочитати оповідання Халілова «До останнього подиху»
|
Код класу:
khix52
|
Хімія
|
1.
|
Застосування металів та їхніх сплавів
|
Учень/Учениця
складає рівняння, що підтверджують відновні властивості металів, зокрема алюмінію і заліза (реакцій з неметалами, водою, кислотами і солями в розчинах);
окисні властивості неметалів (кисень, сірка, вуглець, хлор) в реакціях з воднем і металами;
|
Домашня робота завантаженна в Google Classroom
|
Код класу
u7lw4mo
|
2.
|
Основи. Властивості, застосування гідроксидів Натрію та Кальцію.
|
|
|
Географія
|
1.
|
Українська держава.
|
Запам’ятати, що таке держава, дослідити політико-географічне положення України та реформування адміністративно-територіального устрою.
|
Домашня робота завантаженна в Google Classroom
|
Код класу
5parbal
|
Креслення
|
1.
|
Будівельні креслення
|
Знати види й призначення будівельних креслень, призначення експлікації; вміти читати умовні графічні позначення на будівельних кресленнях
|
Прочитати будівельні креслення за планом,робочий зошит
http://kindly.com.ua/kreslennia-bydinky-v%D1%96d-narisy-ta-esk%D1%96zy-do-gotovogo-proekty
|
Код класу
75gvwwb
|
Історія України
|
1.
|
Соціально-економічний розвиток України після 2014 р.
|
визначати особливості соціально-економічного розвитку України в останнє десятиліття
спрогнозувати можливі шляхи розвитку України та зміни її геополітичного становища
|
завдання в classroom.google
|
Код класу:
ccubm2g
|
2.
|
Євроінтеграційний поступ України: економічні та політичні аспекти. Угода про асоціацію між Україною та Європейським Союзом. Режим безвізового в’їзду в країни ЄС для громадян України.
|
завдання в classroom.google
|
Інформатика Антонюк О.М.
|
1.
|
Основні захисні механізми, які реалізуються в рамках різних заходів і засобів захисту.
|
Знатимуть програми для добування інформації в інтернеті
|
Прочитати та законспектувати урок на google classroom.
|
Код класу:
ubuxvm2
|
2.
|
Ідентифікація та аутентифікація користувачів.
Розмежування доступу зареєстрованих користувачів до ресурсів автоматизованих систем. Реєстрація та оперативне оповіщення про події безпеки.
|
Розрізнятимуть загрози в інтернеті
|
Прочитати та законспектувати урок на google classroom. Виконати практичну роботу на google class
|
|
Фізична культура
|
1.
|
Рівномірний біг до 1500 м.
хл. -2000 м.
Баскетбол. Правила гри.
Ведення м’яча із зміною напрямку та швидкості.
|
Виконати вправу не переходячи на ходьбу.
Знати основні правила гри.
Уміти контролювати м’яч.
|
Біг до 10 хв.
Вивчити правила баскетболу.
Ведення м’яча.
|
2yzmuwf
|
2.
|
Біг 2-3км.
Баскетбол. Правила гри.
Ведення м’яча. Передачі м’яча.
|
Біг
Ведення м’яча на швидкості.
|
Біг. Вправи на розвиток сили.
Правила баскетболу.
Ведення та передачі м’яча.
|
|
3.
|
Рівномірний біг 2000м,
Рівномірний біг
-хл, до 3000м
-дів, 2000м.
.Гра в баскетбол.
|
Біг.
Знати правила гри.
Уміти використовувати
правила гри на практиці.
|
Біг 2-3км.
Ведення м’яча правою, лівою рукою.
Правило 3-5-8сек.
|
|