Предмет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Зарубіжна література
|
1.
|
Контрольна робота по творчості Г. Маркеса, Хемінгуея.
|
Перевірити свої знання з даної теми.
|
Завдання в Google Classroom
|
Код класу:
khix52
|
Інформатика (Козадаєва О. С.)
|
1.
|
Інструктаж з БЖД. Створення та налагодження інтерактивної веб-сторінки з використанням форм та веб-програмування. Практична робота 5.
|
Створять та налагодять інтерактивну веб-сторінки з використанням форм.
|
Завдання практичної роботи в Гугл Класі
|
a452b36
|
2.
|
Правила ергономічного розміщення відомостей на веб-сторінці.
|
Знатимуть правила ергономічного розміщення відомостей на веб-сторінці
|
Завдання в Гугл Класі
|
Хімія
|
1.
|
Фізичні властивості металів на основі їхньої будови.
|
Учень/Учениця
характеризує метали і неметали, їхні фізичні властивості та застосування (у тому числі сплавів металів);
застосування гідроген хлориду, гідроген сульфіду, амоніаку;
|
Домашня робота завантаженна в Google Classroom
|
Код класу
u7lw4mo
|
2.
|
Алюміній: фізичні і хімічні властивості. Залізо: фізичні і хімічні властивості.
|
|
|
Геог
рафія
|
1.
|
Політична географія та геополітика.
|
Дізнатись, що таке геополітика та її склад.
|
П.26 стор. 157-162, ГОЛОВНЕ ст.162 письмово
|
Код класу
5parbal
|
Креслення
|
1.
|
Топографічні та будівельні креслення
Призначення топографічних креслень. Зображення на топографічних кресленнях.
|
Учні знатимуть призначення топографічного креслення та особливості його виконання
|
Прочитати топографічне креслення ділянки місцевості ( слайд 18), робочий зошит
http://kindly.com.ua/kreslennia-bydinky-v%D1%96d-narisy-ta-esk%D1%96zy-do-gotovogo-proekty
|
Код класу
75gvwwb
|
Історія України
|
1.
|
Революція Гідності. Небесна Сотня. Окупація та анексія Криму Російською Федерацією. Агресія Росії проти України. Російсько – українська війна. О. Турчинов. П. Порошенко.
|
називати природу походження, рушійні сили та значення Революції Гідності;
визначити передумови, ознаки та наслідки агресії Росії проти України
обґрунтувати на основі аналізу документів визнання Російської Федерації державою-агресором щодо України; зовнішню загрозу щодо територіальної цілісності і недоторканності державних кордонів України як посягання на незалежність держави та безпеку її громадян;
|
опрацювати § 29
|
Код класу:
ccubm2g
|
2.
|
Гібридна війна. Бойові дії на сході України. Антитерористична операція в Донецькій і Луганській областях. Добровольчі батальйони. Волонтерський рух. Реакція світової спільноти на агресію Російської Федерації проти України. .Спроби мирного врегулювання.
|
повторити § 29
|
Інформатика Антонюк О.М.
|
1.
|
Технічні засоби добування інформації.
Програмні засоби добування інформації.
|
Знатимуть програми для добування інформації в інтернеті
|
Прочитати та законспектувати урок на google classroom.
|
Код класу:
ubuxvm2
|
2.
|
Правові основи забезпечення безпеки інформаційних технологій. Закони України та інші нормативно- правові акти, що регламентують відносини суб'єктів в інформаційній сфері та захист інформації. Відповідальність за порушення у сфері захисту інформації та неправомірного використання автоматизованих систем.
|
Розрізнятимуть загрози в інтернеті
|
Прочитати та законспектувати урок на google classroom. Виконати практичну роботу на google class
|
|
Фізична культура
|
1.
|
Рівномірний біг до 1500 м.
Хл. -2000 м.
Історія баскетболу.
Баскетбол. Правила гри.
Ведення м’яча із зміною напрямку та швидкості.
|
Виконати вправу не переходячи на ходьбу.
Знати основні правила гри.
Уміти контролювати м’яч.
|
Біг до 10 хв.
Вивчити правила баскетболу.
Ведення м’яча.
|
2yzmuwf
|
2.
|
Біг 2-3км.
Баскетбол.Правила гри.
Ведення м’яча. Передачі м’яча.
|
Біг.
Розмір площадки-?
Склад команд-?
Ведення м’яча на швидкості.
|
Біг.Вправи на розвиток сили.
Правила баскетбола.
Ведення та передачі м’яча.
|
|
3.
|
Рівномірний біг 2000м,
Рівномірний біг
-хл,до 3000м
-дів, 2000м.
Баскетбол –суть гри.Гра в баскетбол.
|
Біг.
Знати правила гри.
Уміти використовувати
правила гри на практиці.
|
Біг 2-3км.
Ведення м’яча правою лівою рукою.
Правило 3-5-8сек.
|
|