Предмет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Зарубіжна література
|
1.
|
Е.Хемінгуей «Старик і море»
|
Знати ключові факти про життя і творчість письменника, зміст повісті, характеристику героїв твору.
|
Прочитати твір до кінця, повторити відомості про драму.
|
|
Географія
|
1.
|
Вода, світові ресурси, води.
|
Узагальнити та систематизувати знання з даної теми.
|
Підготувати реферати з даної теми.
|
Код класу
5parbal
|
Креслення
|
1.
|
Тематична з теми «Зображення з’єднань на складальних кресленнях»
|
Дізнатись рівень навчальних досягнень із теми.
|
Виконати завдання
|
Код класу
75gvwwb
|
Інформатика (Козадаєва О.С.)
|
1-2
|
Створення сайту-портфоліо або на власну тематику за допомогою сервісу Wix
|
Зможуть створити власний сайт та наповнити його змістом
|
Завдання в Гугл Класі
|
a452b36
|
Історія
України
|
1.
|
Розділ 4. Держави Азії, Африки та Латинської Америки: вибір шляхів розвитку. Японія.
|
Називати час японського економічного дива, визначати причини й особливості “японського економічного дива”, порівняти “японське економічне диво” з аналогічними явищами в Німеччині та Італії
Називати час реалізації курсу “трьох червоних знамен” і культурної революції Мао Цзедуна, причини й особливості “культурної революції” в Китаї, “чотирьох модернізацій” Ден Сяопіна, висловити аргументовані судження щодо діяльності Ден Сяопіна, Мао Цзедуна
|
Опрацювати матеріал §16, с.87 завдання: 1. Скласти розповідь про трагедію на атомній станції Фукусіма за планом… або 2. Як ви ставитесь до японського менталітету? Які риси національного характеру допомогли японцям досягти сучасного рівня країни?
|
ccubm2g
|
2.
|
Китай
|
Опрацювати матеріал §17, скласти історичний портрет Мао Цзедуна та визначить перспективи подальшого розвитку Китаю
|
Інформатика Антонюк О.М.
|
1.
|
Оцінка сайту. Просування сайту.
|
Матимуть поняття просування сайту
|
Прочитати та законспектувати урок на google classroom.
|
Код класу:
ubuxvm2
|
2.
|
Розробка проекту. Оформлення результатів проекту.
|
Розроблятимуть свій проект
|
Прочитати та законспектувати урок на google classroom. Виконати практичну роботу на google class
|
|