Домашні завдання 11 клас 18.01.- 22.01. 2021
|
Предмет
|
№
п/п
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Математика
|
1.
А
|
Правила знаходження первісної
|
Обчислювати первісну в заданій точці, знаходити загальний вигляд первісних за правилами.
|
П. 10, № 10.2(4-6), № 10.4, № 10.6*
|
kt7e57s
|
2.
А
|
Площа криволінійної трапеції.
|
Будувати криволінійну функцію, знаходити її площу за формулою.
|
П. 11, № 11.2, № 11.4.
|
|
1.
Г
|
Об’єм тіла. Об’єм призми.
|
Розв’язувати задачі на знаходження об’єму призми за формулою.
|
П. 22, № 22.7, № 22.9
|
m2nn5nm
|
Біологія
|
1.
|
Профілактика інвазійних захворювань людини
|
Знати, які особливості і різноманітність інвазійних захворювань людини, шляхи зараження.
|
П. 31
|
qzlfaai
|
2.
|
Профілактика захворювань, що передаються статевим шляхом
Практична робота. Розробка рекомендацій щодо профілактики захворювань
|
Знати, які особливості захворювань, що передаються статевим шляхом, класифікацію та поширення захворювань, найефективніші заходи профілактики.
|
П. 32
|
|
Хімія
|
1.
|
Явище адсорбції
|
Учень/Учениця
складає рівняння, що підтверджують відновні властивості металів, зокрема алюмінію і заліза (реакцій з неметалами, водою, кислотами і солями в розчинах);
|
Домашня робота завантажена в Google Classroom
|
u7lw4mo
|
2.
|
Окисні та відновні властивості неметалів.
|
окисні властивості неметалів (кисень, сірка, вуглець, хлор) в реакціях з воднем і металами;
|
|
|
Географія
|
1.
|
Біосфера та системи землі.
|
Знати визначення біосфера, грунт (Головне) стор.100
|
П. 7, стор. 94-100
|
|
Фізика
|
1.
|
Роз`язування задач
|
Розв`язувати задачі на гармонічні коливання
|
Впр. 19(3, 4)
|
pzt4eap
|
2.
|
Активний, ємнісний та індуктивний опори в колі змінного струму
|
Учні знатимуть, основні види опорів які існують у колах змінного струму та як пов`язані сила струму і напруга в колі з активним опором
|
§20, впр. 20(1, 2)
|
|
Астрономія
|
1.
|
Планети земної групи: Меркурій, Венера, Марс і його супутники
|
Оперувати поняттям планети земної групи
|
Тема 3. §2, ст. 50-55
|
sbso33j
|
Креслення
|
1.
|
Експериментальна робота №4 Вимірювання індуктивності котушки
|
Учні переконаються, що індуктивність котушки суттєво залежить від наявності осердя
|
GoogleClassroom
|
|
Інформатика (Козадаєва О.С.)
|
1.
|
Графіка для веб-середовища
|
Знатимуть поняття графіки для веб-сторінок
|
Завдання на Google Classroom
|
|
2.
|
Методи створення та збереження зображень для веб-сторінок.
|
Зможуть створити та зберегти зображення на веб-сторінці
|
|
Інформатика (Антонюк О. М.)
|
1.
|
Карта посилань.
|
Знатимуть як організувати посилання і як їх групувати на своєму сайті
|
Прочитати та законспектувати урок на google classroom.
|
ubuxvm2
|
2.
|
Розміщення та відтворення на сторінці медіафайлів
|
Будуть вміти розміщати аудіо та відео файли на своєму сайті
|
Прочитати та законспектувати урок на google classroom. Виконати практичну роботу на google class
|
|