Предмет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Українська мова
|
1.
|
Пунктуаційна помилка. Тире між підметом і присудком у простому реченні.
|
зрозуміти суть поняття «пунктуаційна норма», «розділові знаки»; усвідомити важливість пунктуаційної грамотності; помічати і виправляти пунктуаційні помилки
|
GoogleClassroom
п.27, впр. 271, 274
|
https://cutt.ly/tgLVnhk
q2xtmw3
|
2.
|
Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених звертаннями; однорідними членами речення
|
називати правила поставлення розділових знаків у простих реченнях;
аналізувати в тексті розділові знаки;
пропонувати варіанти розділових знаків у реченнях.
|
GoogleClassroom (виконати тестове завдання)
- п.28 (правила тільки на ст.123), впр. 278;
- п.29, впр. 294 (І, ІІ).
|
|
Українська література
|
1.
|
Іван Багряний (І.Лозов'ягін). «Тигролови». Основні віхи життя й творчості митця. «Тигролови» як українськиї пригодницький роман. Проблема свободи й боротьби за визволення. Жанрові особливості.
|
дізнатися про основні віхи життя письменника, його творчість;
коментувати зміст роману;
визначати його жанрові особливості
|
GoogleClassroom (опрацювати матеріал та виконати тестові завдання);
дочитати роман «Тигролови»;
ст.149-152, 155-156
|
https://cutt.ly/TgLBXLU
efmdbto
|
2.
|
Іван Багряний (І.Лозов'ягін). «Тигролови». Вольовий характер Григорія Многогрішного. Родина Сірків, майор Медвин. Символіка роману
|
характеризувати образи твору; висловлювати власне ставлення до основних проблем, порушених у творі
|
GoogleClassroom (виконати тестові завдання);
ст.101-107;
написати есе «Яку людину я вважаю щасливою?», спираючися на роман «Тигролови».
|
|
Англійська мова
|
1.
|
History of mobile phone
|
Застосовувати лексичний матеріал з теми. Висловлювати власну думку з приводу місця людини в сучасному технічному середовищі
|
Ex. 3, p. 122-123. Приєднатися до Google.classroom.
|
Код доступу:
w5ffsh7.
|
2.
|
Influence of scientific and technological progress on human life
|
Використати ключові слова за темою. Оцінити корисність та привабливість різних винаходів
|
Ex. 5, p. 125. Приєднатися до Google.classroom..
|
|
Математика
|
1.
А
|
Похідні показникової та логарифмічної функції.
|
Знаходити похідну даних функцій за формулами, складати рівняння дотичної до графіка функції.
|
П. 8, № 8.2, № 8.4, № 8. 6, № 8.10*
|
Код класу:
kt7e57s
|
2.
А
|
Правила знаходження первісних. Таблиця первісних.
|
Обчислювати первісну в заданій точці, знаходити загальний вигляд первісних за правилами.
|
П. 9,10, № 9.7, № 9.9, № 10.2 (1-3)
|
|
1.
Г
|
Куля та сфера.
|
Розв’язувати задачі на знаходження елементів даних тіл обертання.
|
П. 21, № 21.17, № 21.20
|
m2nn5nm
|
Хімія
|
1.
|
Неметали. Загальна характеристика неметалів. Фізичні властиості.
|
Учень/Учениця
називає найпоширеніші у природі металічні й неметалічні елементи;
представників класів неорганічних сполук за систематичною номенклатурою;
пояснює суть явища алотропії;
наводить приклади
алотропних модифікацій Оксигену, Сульфуру, Карбону, Фосфору; сполук неметалічних елементів з Гідрогеном (гідроген хлорид, гідроген сульфід, амоніак);
|
Домашня робота завантаженна в Google Classroom
|
Код доступу
u7lw4mo
|
2.
|
Алотропія. Алотропні модифікації речовин неметалічних елементів.
|
|
|
Біологія
|
1.
|
Імунокорекція. Імунотерапія
|
Знати що являють собою імунокорекція та імунотерапія, розуміти їх значення; знати особливості і різноманітність імунобіологічних препаратів.
|
П. 28 ст. 106
|
код курсу:
qzlfaai
|
2.
|
Профілактика неінфекційних захворювань людини
|
Пригадати причини захворювань людини, види профілактики захворювань; знати основні заходи неінфекційних захворювань.
|
П. 29 ст.110
|
|