Предмет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Українська мова
|
1.
|
Риторичні фігури. Антитеза. Повторення. Градація. Порівняння. Риторичне запитання. Звернення
|
усвідомити важливість володіння жанровим багатством; зрозуміти суть зазначених риторичних фігур
|
Завдання знаходиться у GoogleClassroom
|
Код класу:
q2xtmw3
|
2.
|
Інформаційні жанри (представлення, пояснення, інструкція, повідомлення)
|
усвідомити важливість володіння жанровим багатством; зрозуміти суть слів і понять «представлення», «пояснення», «інструкція», «повідомлення»
|
П.44, впр.432,437
|
Українська література
|
1.
|
Урок позакласного читання №2.
Позакласне читання творів улюблених сучасних митців української літератури. Представлення проєктів
|
представити улюблений твір сучасного письменника
|
усі матеріали та завдання розміщені на платформі
GoogleClassroom
|
Код класу:
efmdbto
|
2.
|
ЛРК-1. Література рідного краю.
Поетичні твори Житомирщини. Ознайомлення з художніми творами митців рідного краю.
|
дізнатися про письменників-земляків, їхні твори; зрозуміти зміст цих творів; висловлювати власну думку про них.
|
усі матеріали та завдання розміщені на платформі GoogleClassroom
|
Англійська мова
|
1.
|
Україна-незалежна держава
|
Відповідати на запитання відповідно теми. Ознайомитись з інформацією про Україну.
|
Ех 3 p. 229
|
Код класу:
gr2oatv
|
2.
|
Контроль аудіювання. Конституція – основний закон країни.
|
Ознайомитись з новою лексикою.
|
Ex 6 p. 231
|
Математика
|
1.
А
|
Алгебраїчні рівняння.
|
Розв’язувати дробово раціональні рівняння.
|
Стор.164 № 24.64(1,3) № 24.65(1,3), № 24.66, № 24.67
|
Код класу:
kt7e57s
|
2.
А
|
Системи алгебраїчних рівнянь.
|
Розв’язувати системи алгебраїчних рівнянь, визначати кількість розв’язків.
|
№ 24.70, № 24.71, № 24.72
|
1.
Г
|
Контрольна робота «Об’єми та площі поверхонь»
|
Перевірити знання з даної теми.
|
Завдання в GoogleClassroom,
|
Код класу:
m2nn5nm
|
Біологія
|
1.
|
Значення для планування селекційної роботи вчення М. І. Вавилова про центри різноманітності та походження культурних рослин, закону гомологічних рядів спадкової мінливості.
|
Знати особливості походження й поширення культурних рослин; розуміти значення для селекції вчення про центри походження культурних рослин; розуміти закон гомологічних рядів спадкової мінливості.
|
П. 57
|
Код курсу:
qzlfaai
|
2.
|
Застосування методів генної та клітинної інженерії в сучасній селекції.
|
Розуміти значення застосування методів генної та клітинної інженерії, їх результативність.
|
П. 58
|
Фізика
|
1.
|
Елементарні частинки
|
Знатимуть групиелементарних частинок
|
§43, впр.
|
Код класу:
pzt4eap
|
2.
|
Розв`язування задач
|
Вмітимуть розв`язувати фізичні задачі
|
GoogleClassroom, ст.254-255
|
3.
|
Контрольна робота №5 з теми «Атомна та ядерна фізика»
|
Перевірять свій рівень знань та вмінь
|
GoogleClassroom
|
Астрономія
|
1.
|
Світ галактик. Активні ядра галактик
|
Знатимуть типи та класифікацію галактик, активні ядра Галактик
|
Ст. 99-103
GoogleClassroom
|
sbso33j
|
Зарубіжна література
|
1.
|
М. Павич « Скляний равлик»
|
Визначають проблематику твору, характеризують головних героїв, висловлюють власну думку.
|
Прочитати оповідання Джона Гріна «Провина зірок»
|
Код класу:
khix52
|