Предмет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Українська мова
|
1.
|
Тематична контрольна робота №4. Стилістична норма
|
перевірити рівень отриманих знань з теми
|
Завдання знаходяться у GoogleClassroom
https://cutt.ly/tgLVnhk
|
Код класу:
q2xtmw3
|
2.
|
Практична риторика. Засоби мовного вираження промови. Метафора, метонімія, їхня роль у мовленні
|
розуміє суть слів і понять «мовленнєвий жанр»;
усвідомлює важливість володіння жанровим багатством
|
Завдання знаходяться у GoogleClassroom
|
Українська література
|
1.
|
Сучасна українська література. Проза, есеїстика: Г.Пагутяк («Потрапити в сад», «Косар»), Ю.Андрухович («ShevchenkoisOK»),
В.Діброва («Андріївський узвіз»), Я.Мельник («Далекий простір»).
|
аналізувати визначені для текстуального вивчення прозові твори
|
усі матеріали та завдання розміщені на платформі
GoogleClassroom
https://cutt.ly/TgLBXLU
|
Код класу:
efmdbto
|
2.
|
Андрій Цаплієнко. «Книга змін»
|
дізнатися цікаві факти з біографії автора книги; аналізувати оповідання книги
|
усі матеріали та завдання розміщені на платформі Google Classroom
підготувати проект «Мій улюблений сучасний митець української літератури»
|
Англійська мова
|
1.
|
Молодіжні організації та громади в Україні та у світі.
|
Ознайомитись з поняттям есе. Відповідати на запитання
|
Ех 4 p. 218
|
Код класу:
gr2oatv
|
2.
|
Участь молоді в соціальних проектах
|
Повторити вивчений матеріал.
|
Повторення. Test
|
Математика
|
1.
А
|
Пропорційні величини. Відсоткові розрахунки.
|
Пригадати, які величини пропорційні, що таке відсоток. Розв’язувати задачі на відсотки.
|
Стор.161 № 24.43, № 24.46, № 24.53
|
Код класу:
kt7e57s
|
2.
А
|
Раціональні вирази.
|
Скорочувати дроби, виконувати дії з раціональними дробами.
|
№ 24.58, № 24.61(1-3), № 24.62(1-3), № 24.63(1)
|
1.
Г
|
Розв’язування задач.
|
Розв’язувати задачі прикладного змісту.
|
П. 23, № 14, № 15, № 17 стор.156
|
Код класу:
m2nn5nm
|
Біологія
|
1.
|
Завдання та досягнення сучасної селекції. Внесок вітчизняних учених-селекціонерів.
|
Знати основні напрямки сучасних селекційних досліджень; розуміти завдання сучасної селекції. Дізнаються, який внесок вітчизняних учених у розвиток селекції.
|
П. 55
|
Код курсу:
qzlfaai
|
2.
|
Сучасні методи селекції тварин, рослин і мікроорганізмів. Явище гетерозису та його генетичні основи.
|
Знати сучасні методи селекції тварин, рослин і мікроорганізмів; Розглянути генетичні основи гетерозису;
Розуміти переваги застосування методів генетичної інженерії у сучасній селекції
|
П. 56
|
|
Фізика
|
1.
|
Отримання та застосування радіонуклідів. Методи реєстрації іонізуючого випромінювання
|
Зможуть знати де використовуються радіоактивні ізотопи та методи реєстрації іонізуючого випромінювання
|
§41, впр. 41(2, 3)
|
Код класу:
pzt4eap
|
2.
|
Експериментальна робота №9 Дослідження треків заряджених частинок за фотографіями
|
Навчаться аналізувати фотографії із зображенням треків заряджених частик, отриманих за допомогою камера Вільсона.
|
GoogleClassroom, ст.252-253
|
3.
|
Ланцюгова ядерна реакція поділу ядер Урану. Термоядерні реакції
|
Знатимуть механізм ланцюгової ядерної реакції та принцип роботи ядерний реактор.
|
§42, впр.42(2, 3)
|
Астрономія
|
1.
|
Підсистеми Галактики та її спіральна структура. Надмасивна чорна діра в центрі галактики
|
Зможуть характеризувати місце Сонячної системи в Галактиці та назвати складові частини її будови
|
Ст. 95-98
GoogleClassroom
|
sbso33j
|