Предмет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Українська мова
|
1.
|
Стилістичні особливості частин мови
|
здійснювати синонімічну заміну з метою увиразнення стилю; проводити заміну стилістично нейтральних мовних засобів стилістично забарвленими і навпаки; виявляти порушення стилістичної норми
|
GoogleClassroom
П 42
Впр.419, 423, 424
https://cutt.ly/tgLVnhk
|
Код класу:
q2xtmw3
|
2.
|
Вимоги до вживання синтаксичних одиниць у різних стилях
|
виявляти порушення стилістичної норми; редагувати текст; виявляти у тексті стильові ознаки
|
GoogleClassroom П.43, впр.430, ст.195
|
Українська література
|
1.
|
Сучасна українська література. Стильове розмаїття, експеримента-торство, пошуки нових форм і тем. Постмодернізм як один із художніх напрямів мистецтва 1990-х років, його риси.
|
характеризувати історико-культурну ситуацію в Україні наприкінці ХХ – на початку ХХІ ст.; називати імена сучасних письменників, їхні твори; зрозуміти значення поняття «постмодернізм», «елітарна» і «масова» літератури
|
GoogleClassroom ст.249-252
https://cutt.ly/TgLBXLU
|
Код класу:
efmdbto
|
2.
|
Поезія: І.Римарук («Обнови»), Ю.Андрухович («Астролог», «Пісня мандрівного спудея»), О.Забужко («Рядок з автобіографії», «Читаючи історію»), О.Ірванець («До французького шансоньє»), С.Жадан («Музика, очерет…», «Смерть моряка»).
|
аналізувати визначені для текстуального вивчення поезії
|
усі матеріали та завдання розміщені на платформі GoogleClassroom
|
Англійська мова
|
1.
|
Уміння керувати емоціями
|
Прослухати текст. Виконати вправи відповідно теми.
|
Ех 1 р. 215
(письмово)
Ex 3 p. 214
|
Код класу:
gr2oatv
|
2.
|
Допомога молоді з боку влади
|
Виконати вправи відповідно теми.
|
Ex 3 p. 216 письмово
|
Математика
|
1.
А
|
Контрольна робота «Елементи комбінаторики, теорії ймовірностей»
|
Перевірити свої знання з даної теми.
|
Завдання в Google Classroom
|
Код класу:
kt7e57s
|
2.
А
|
Повторення. Раціональні числа та дії над ними.
|
Виконувати дії з раціональними числами.
|
П. 7 стор. 158, № 24.1- 24.6 (усно), № 24.27(1-4), № 24.29
|
1.
Г
|
Об’єм кулі. Площа сфери.
|
Розв’язувати задачі, застосовуючи формули об’єму кулі. площі сфери.
|
П. 23, № 26.13, № 23.21, № 23.24
|
m2nn5nm
|
Біологія
|
1.
|
Концепція сталого розвитку та її значення. Поняття про екологічне мислення.
|
Розуміти значення Концепції сталого розвитку, основні принципи природокористування, суть міжнародної взаємодії у справі охорони довкілля
|
П. 54
|
Код курсу:
qzlfaai
|
2.
|
Узагальнення з теми «Сталий розвиток та раціональне природокористування»
|
Дізнатись власний рівень знань із теми
|
§ 46-54 повт.
Ст. 123
|
|
Фізика
|
1.
|
Протонно-нейтронна модель атомного ядра. Ядерні сили. Енергія зв`язку атомних ядер
|
Знатимуть із яких частинок складається атомне ядро, поняття ядерних сил та енергії зв`язку
|
§39, впр. 39(2)
|
Код класу:
pzt4eap
|
2.
|
Радіоактивність. Основний закон радіоактивного розпаду
|
Знатимуть як було відкрито явище радіоактивності, види радіоактивності, закон радіоактиного розпаду. Як захиститися від радіоактивного випромінювання. Знатимуть
|
§40, впр. 40(3)
|
3.
|
Експериментальна робота №8 Моделювання радіоактивного розпаду
|
Перевірять закон радіоактивного розпаду
|
GoogleClassroom
|
Астрономія
|
1.
|
Молочний шлях. Будова галактики. Місце Сонячної системи в Галактиці. Зоряні скупчення та асоціації. Туманності.
|
Оперуватимуть поняттями галактика «Молочний шлях», зорене скупчення, асоціація, туманність. Знатимуть складові частини будови Галактики. Зрозуміють причини існування Молочного Шляху.
|
Ст. 92-95
GoogleClassroom
|
sbso33j
|