Предмет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Українська мова
|
1.
|
Стилістичне забарвлення фразеологізмів. Виражальні можливості фразеологізмів
|
навчитися розрізняти стилістичне забарвлення лексичних і словотворчих засобів мови;
знаходити у тексті стилістично забарвлені морфологічні засоби, варіанти граматичних форм
|
GoogleClassroom
П 40
Впр.401, 404, 408
|
Код класу:
q2xtmw3
|
2.
|
Стилістичні особливості засобів словотвору
|
|
GoogleClassroom
П 41
Впр. 412, 416
|
Українська література
|
1.
|
Поезія Стуса – зразок «стоїчної» поезії у світовій ліриці («Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…», «Господи, гніву пречистого…»).
|
висловити власну думку про особливості історичного мислення письменниці в «Марусі Чурай»; визначити жанр твору, основні проблеми
|
GoogleClassroom
Вивчити напам’ять 1 поезію (на вибір);
ст. 245 - 246
|
Код класу:
efmdbto
|
2.
|
Тематична контрольна робота №5. Комбіновані різнорівневі завдання за темою.
|
пояснити роль деталей, психологічну природу вчинків Марусі Чурай та інших персонажів; висловлювати власне ставлення до вчинку головної героїні
|
Виконати контрольну роботу в GoogleClassroom
|
Англійська мова
|
1.
|
Працевлаштування молоді.
|
Повторити лексичні одиниці з теми «Працевлаштування»
|
Ех 3 р. 209
(письмово)
|
Код класу:
gr2oatv
|
2.
|
Проблеми молоді. Емоції
|
Ознайомитись з infinitive . Знати форми та вживання Infinitive.
|
Ex 5 p. 212 письмово
|
Математика
|
1.
А
|
Елементи математичної статистики.
|
Розв’язувати вправи на знаходження числових характеристик вибірки даних.
|
П. 15, № 15.12, № 15.13, № 15.15
|
Код класу:
kt7e57s
|
2.
А
|
Розв’язування вправ. С/Р.
|
Застосовувати елементи математичної статистики в прикладних задачах.
|
Завдання С/Р в гугл класі.
|
1.
Г
|
Розв’язування задач.
|
Розв’язувати задачі на знаходження об’єму тіл обертання.
|
П. 23, № 23.15, № 23.28
|
Код класу:
m2nn5nm
|
Біологія
|
1.
|
Антропічний вплив на біорізноманіття. Проблеми акліматизації та реакліматизації видів.
|
Дізнатись, який антропічний вплив на біорізноманіття, основні джерела; розуміти значення збереження біорізноманіття як необхідної умови стабільності біосфери.
|
П. 51
|
Код курсу:
qzlfaai
|
2.
|
Екологічна політика в Україні: природоохоронне законодавство України, міждержавні угоди.
Червона книга та чорні списки видів тварин. Зелена книга України.
|
Називати напрямки охорони природи в Україні. Виявляти власну позицію щодо дієвості екологічної політики в Україні.
Розуміти відмінність між червонною та зеленою книгою, чорним списком України.
|
П. 52-53
|
|
Фізика
|
1.
|
Дослід Резерфорда. Постулати Бора. Енергетичні рівні атома
|
Знатимуть як з`явилася ядерна модель атома, постулати Бора, фізичні основи квантової механіки
|
§36, впр.36(2,3)
|
Код класу:
pzt4eap
|
2.
|
Види спектрів. Основи спектрального аналізу
|
Знатимуть лінійчасті спектри випромінювання і поглинання, молекулярні спектри.
|
§37, впр37(3)
|
3.
|
Квантово-оптичні генератори
|
Знатимуть спонтанне і вимушене випромінювання, як працює квантовий генератор та де застосовують лазери
|
§38 впр.38(3)
|
Астрономія
|
1.
|
Еволюція зір. Нейтронні зорі. Чорні діри.
|
Знатимуть поняття нових та надрових зір, білі карлики та чорні діри
|
Ст. 84-91
Google Classroom
|
sbso33j
|