Предмет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Українська мова
|
1.
|
Стилістична роль неологізмів і застарілої лексики
|
навчитися розрізняти стилістичне забарвлення лексичних і словотворчих засобів мови;
знаходити у тексті стилістично забарвлені морфологічні засоби, варіанти граматичних форм
|
завдання знаходяться у GoogleClassroom
П 38 (ст.175)
|
Код класу:
q2xtmw3
|
2.
|
Контрольне есе
|
|
написати есе на тему: «Мозаїка української душі»; вказівки та рекомендації завантажені до GoogleClassroom
|
Українська література
|
1.
|
УМР №4. Написання асоціативного етюду, есе, викликаного певним художнім образом.
|
осмислити естетичну вартість художнього твору; сформувати уявлення про прекрасне як чинник гармонізації власного внутрішнього світу; висловити свої міркування, проводячи аналогії з сучасним життям
|
написати асоціативний етюд \ есе;
вказівки та рекомендації завантажені до GoogleClassroom
|
Код класу:
efmdbto
|
2.
|
Василь Стус. Поет як символ незламного духу, збереження людської гідності. Загальний огляд його життя й творчості
|
дізнатися основне з творчої біографії поета; зрозуміти суть екзистенціалізму в поезіях; висловлює власну думку про важливість активної громадянської позиції в житті
|
ст.240 – 245;
заповнити хронологічну таблицю життєвого та творчого шляху письменника; додаткові матеріали завантажені до GoogleClassroom
|
Англійська мова
|
1.
|
Кінонагороди. Повторення вивченого матеріалу
|
Повторити вивчений матеріал
|
Test
письмово
|
Код класу:
gr2oatv
|
2.
|
Молодь та суспільство
|
Повторити лексичні одиниці з теми «Молодь та суспільство»
|
Words p.207
Ex 2 p. 204
письмово
|
Математика
|
1.
А
|
Розв’язування задач.
|
Розв’язувати задачі, застосовуючи формулу ймовірності події.
|
П. 14, стор. 93 тести № 1- №11
|
Код класу:
kt7e57s
|
2.
А
|
Елементи математичної статистики.
|
Знаходити числові характеристики вибірки даних, пояснювати зміст її середніх показників.
|
П. 15, № 15.6, № 15.10, № 15.16
|
1.
Г
|
Розв’язування задач.
|
Розв’язувати задачі на знаходження об’єму тіл обертання.
|
П. 23, № 23.15, № 23.28
|
Код класу:
m2nn5nm
|
Біологія
|
1.
|
Антропічний вплив на гідросферу.
|
Знати основні причини порушення якості природних вод, дефіцит водних ресурсів, причини оцінки стану водойм;
Розуміти значення охорони водойм для живого.
|
П. 49
|
Код курсу:
qzlfaai
|
2.
|
Основні джерела антропічного забруднення ґрунтів, їхні наслідки.
|
Дізнатись, який є антропічний вплив на грунти, основні джерела забруднення грунтів; розуміти значення охорони грунтів.
|
П. 50
|
|
Фізика
|
1.
|
Фотоефект. Закони фотоефекту
|
Знатимуть закони фотоефекту
|
§34, впр. 34 (2,3)
|
Код класу:
pzt4eap
|
2.
|
Шкала електромагнітних хвиль
|
Знатимуть шкалу електромагнітних хвиль
|
§35, впр.35 (2,3)
|
3.
|
Контрольна робота №4 з теми «Оптика»
|
Перевірять рівень знань та вмінь
|
GoogleClassroom
|
Астрономія
|
1.
|
Зорі та їх класифікація. Звичайні зорі. Подвійні зорі. Фізично-змінні зорі. Планетні системи інших зір.
|
Знатимуть зорі та їх класифікацію.
|
Ст. 74-84
|
sbso33j
|
Зарубіжна література
|
1.
|
Г.Маркес «Стариган із крилами»
|
Ключові факти про життя і творчість Г.Маркеса ,зміст оповідання.
|
Визначити проблематику твору, охарактеризувати символічний образ янгола.
|
Код класу:
khix52
|