Предмет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Українська мова
|
1.
|
Стилістичне використання синонімів, антонімів і паронімів
|
навчитися розрізняти стилістичне забарвлення лексичних і словотворчих засобів мови;
знаходити у тексті стилістично забарвлені морфологічні засоби, варіанти граматичних форм
|
Google Classroom
П 38
Впр.383
|
Код класу:
q2xtmw3
|
2.
|
Стилістичні особливості слів іншомовного походження
|
|
Google Classroom
П 38
|
3.
|
Стилістичне забарвлення лексики. Книжна й розмовна лексика. Оцінна лексика
|
|
Google Classroom
П 39
Впр. 398, 399
|
Українська література
|
1.
|
Історико-фолькл\орна основа історичного роману у віршах «Маруся Чурай». Духовне життя нації крізь призму нещасливого кохання.
|
висловити власну думку про особливості історичного мислення письменниці в «Марусі Чурай»; визначити жанр твору, основні проблеми
|
Google Classroom
ст.228-231;
дочитати роман «Маруся Чурай»
|
Код класу:
efmdbto
|
2.
|
Центральні проблеми: митець і суспільство, індивідуальна свобода людини. Проблематика твору та система художніх образів в романі «Маруся Чурай».
|
пояснити роль деталей, психологічну природу вчинків Марусі Чурай та інших персонажів; висловлювати власне ставлення до вчинку головної героїні
|
Google Classroom
ст.231 – 235;
підготуватись до уроку виразного читання напам’ять
|
Англійська мова
|
1.
|
Театральні програми та афіші
|
Ознайомитися з театральними програмами. Висловлювати враження від театральних вистав.
Знати жанри картин.
|
Ex 1 (а) p 186
Ex 4 p 190
письмово
|
Код класу:
gr2oatv
|
2.
|
Рецензія на улюблений фільм
|
Знати що таке рецензія. Складати рецензію на улюблений фільм.
|
Ex 4 p 193
письмово
|
Математика
|
1.
А
|
Елементи комбінаторики.
|
Розв’язувати задачі, застосовуючи формули перестановок, розміщення, комбінацій.
|
П. 13, № 13.11, № 13.14, № 13.18
|
Код класу:
kt7e57s
|
2.
А
|
Класичне визначення ймовірності випадкової події.
|
Зрозуміти класичне визначення ймовірності випадкової події, розв’язувати задачі за формулою ймовірності події.
|
П. 14, № 14.7, № 14.8, № 14.10
|
1.
Г
|
Об’єм конуса.
|
Розв’язувати задачі на знаходження об’єму конуса за формулою.
|
П. 23, № 23.10, № 23.13
|
Код класу:
m2nn5nm
|
Біологія
|
1.
|
Сучасні екологічні проблеми у світі та Україні. Види забруднення, їхні наслідки для природних та штучних екосистем та людини.
|
Розширити знання про стан біосфери; дізнатись спільні ознаки, причини та групи глобальних екологічних проблем, яка сучасна ситуація в Україні; знати джерела та види забруднення довкілля, які наслідки для екосистем і людини; розуміти поняття якість довкілля; знати критерії забруднення довкілля.
|
П. 46-47
|
Код класу:
qzlfaai
|
2.
|
Антропічний вплив на атмосферу. Наслідки забруднення атмосферного повітря та його охорона.
|
Дізнатись, який є антропічний вплив на атмосферу, які екологічні проблеми є наслідками забруднення атмосфери; знати заходи охорони атмосфери від забруднення.
|
П. 48
|
|
Фізика
|
1.
|
Поляризація світла. Поляроїди
|
Знатимуть поняття поляризації світла та які функції виконують поляроїди
|
§32, впр. 32 (1, 3)
|
Код класу:
pzt4eap
|
2.
|
Формула Планка. Світлові кванти
|
Знатимуть формулу планка та вмітимуть її застосовувати до розв`язування задач
|
§33, впр.33 (3, 4)
|
3.
|
Розв`язування вправ
|
Заcтосують свої знання до розв`язування вправ.
|
Google Classroom
|