Предмет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Українська мова
|
1.
|
Тематична контрольна робота №3. Пунктуаційна норма
|
перевірити рівень засвоєних знань з теми
|
GoogleClassroom
|
https://cutt.ly/tgLVnhk
q2xtmw3
|
2.
|
Стилістична помилка. Стилістичне використання багатозначних слів і омонімів
|
зрозуміти суть понять «стиль», «стилістична норма», «стилістична помилка»;
|
GoogleClassroom
П.38
Впр. 382, 386
|
Українська література
|
1.
|
Митець і суспільство. Ліна Костенко. Творчий шлях. Особливості індивідуального стилю. «Страшні слова, коли вони мовчать», «Хай буде легко. Дотиком пера…».
|
дізнатися основне з творчої біографії письменниці, її роль в історії «шістдесятництва»; зрозуміти значення підтексту в умовах ідеологічного контролю над мистецтвом; охарактеризувати образну природу поетичного твору
|
GoogleClassroom
ст.222-226 (опрацювати матеріал у підручнику);
виразне читання поезій
|
https://cutt.ly/TgLBXLU
efmdbto
|
2.
|
Ліна Костенко «Недумано, негадано…» – інтимна лірика як спонука до роздумів про суть кохання. «По сей день Посейдон посідає свій трон…»: мотив єднання людини зі світом рукотворної краси (мистецтво) і природою.
|
охарактеризувати образну природу поетичного твору; аналізувати засоби художнього увиразнення, які визначають високу естетичну вартість
|
GoogleClassroom
ст.226-227;
вивчити напам’ять 1 поезію (на вибір)
|
Англійська мова
|
1.
|
Видатні англійські митці
|
Вивчити нову лексику, працювати з тестовими завданнями
|
Ex 3 p 178
Ex 4 p 178
письмово
|
Код класу:
gr2oatv
|
2.
|
Улюблений фільм
|
Вживати Participle, використовувати Participle I, Participle II, а також Perfect Participle
|
Ex 4 p 181
Ex 5 p 182
Ex 7 p 182
письмово
|
|
Математика
|
1.
А
|
Перестановки. Розміщення. Комбінації.
|
Розв’язувати задачі на застосування даних сполук, їх формул.
|
П. 13(питання стор. 76), № 13.3, № 13.5, № 13.7
|
Код класу:
kt7e57s
|
1.
Г
|
Об’єми тіл обертання. Циліндр.
|
Розв’язувати задачі на знаходження об’єму циліндра.
|
П. 23, № 23.3, № 23.6
|
Код класу:
m2nn5nm
|
Хімія
|
1.
|
Кислоти. Кислотні дощі.
|
Учень/Учениця
характеризує кислоти та кислотні дощі
|
Домашня робота завантажена в Google Classroom
|
Код доступу
u7lw4mo
|
Біологія
|
1.
|
Вчення В.І. Вернадського про біосферу та ноосферу.
|
Знати, у чому суть вчення про біосферу, ознаки виникнення ноосфери.
|
П. 31
|
код курсу:
qzlfaai
|
2.
|
Узагальнення із теми «Екологія»
|
Дізнатись рівень власних досягнень із теми.
|
П. 32
|
|
Фізика
|
1.
|
Інтерференція світла
|
Знати поняття інтерференція
|
§30
|
Код класу:
pzt4eap
|
2.
|
Дифракція світла
|
Знати поняття дифракція
|
§31
|
3.
|
Експериментальна робота №7
|
Знатимуть, як вимірювати довжину світлової хвилі
|
GoogleClassroom
|