Чт, 21.11.2024, 11:43
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость RSS 

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім.В.Чорновола

Меню сайту
Наше опитування
Нашому сайту 1 семестр оцініть його
Всього відповідей: 122
Наші друзі
Статистика
  
Онлайн всього: 6
Гостей: 6
Користувачів: 0
 
Форма входу
Калькулятор
Освітній портал

Головна » 2021 » Січень » 18 » ДН 11 клас (І ч.)
21:03
ДН 11 клас (І ч.)

Домашні завдання  11 клас 18.01.- 22.01. 2021

 Предмет

п/п

Тема

Після вивчення теми учні зможуть

Завдання, які потрібно виконати

Завдання, які потрібно виконати

Українська мова

1.

Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених відокремленими означеннями

усвідомити важливість пунктуаційної грамотності; помічати і виправляти пунктуаційні помилки 

GoogleClassroom

п.31 (ст.136), впр. 309, 311, 316

 

 

 

 

q2xtmw3

 

2.

Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених відокремленими прикладками

називати правила поставлення розділових знаків у простих реченнях;

аналізувати в тексті розділові знаки;

пропонувати варіанти розділових знаків у реченнях.

GoogleClassroom 

п.31 (правила на ст.139), впр. 317, 319

 

 

 

Українська література

1.

Участь українських письменників у Другій світовій війні. 

Олександр Довженко. «Щоденник» (періоду війни). 

Довженко-прозаїк (оповідання часів війни, кіноповість «Україна в огні»).

дізнатися про літературу воєнного періоду; творчу біографію митця; зрозуміти  її трагізм; розповідати  про Довженка-кінорежисера, називати його основні фільми, 2-3 прозові твори; зрозуміти особливості світобачення; розглядати «Щоденник» як джерело вивчення біографії митця в контексті його доби


 

https://cutt.ly/TgLBXLU



 

efmdbto

 

2.

Історія написання «Зачарованої Десни» (1942-1956), автобіографічна основа, сповідальність. 

аналізувати текст «Зачарованої Десни», художньо-стильові особливості твору; оперувати поняттями «кіноповість», «публіцистичність»; указувати на риси автобіографічності в кіноповісті

GoogleClassroom ст.173-178;

 

 

Англійська мова

1.

Adverb Clauses with Time

Правильно застосовувати сполучники часу.

Ex. 3-5 p. 128. Приєднатися до Google.classroom.. 

 

:    w5ffsh7. 

 

2.

Technologies for teenagers.

Висловити своє бачення впливу новітніх технологій на молодь

Ex. 5, 7 p. 131. Приєднатися до Google.classroom.. 

 

Зарубіжна література

1.

Життя і творчість Б. Брехта.

Визначити основні періоди життя і творчості німецького письменника.

Знати, що таке «епічний театр» Брехта.

 

Історія України

1.

Розділ 4. Держави Азії, Африки та Латинської Америки: вибір шляхів розвитку.  Японія.

Називати час японського економічного дива,  визначати причини й особливості  “японського економічного дива”,  порівняти “японське економічне диво” з аналогічними явищами в Німеччині та Італії

Опрацювати матеріал §16, с.87 завдання: 1. Скласти розповідь про трагедію на атомній станції Фукусіма за планом…   або 2. Як ви ставитесь до японського менталітету?   Які риси національного характеру допомогли японцям досягти сучасного рівня країни?

tpizaro

2.

Китай 

Називати час реалізації курсу “трьох червоних знамен” і культурної революції Мао Цзедуна,  причини й особливості “культурної революції” в Китаї, “чотирьох модернізацій” Ден Сяопіна,  висловити аргументовані судження щодо діяльності Ден Сяопіна,   Мао Цзедуна

Опрацювати матеріал §17, скласти історичний портрет  Мао Цзедуна та визначить перспективи подальшого розвитку Китаю

 

Переглядів: 250 | Додав: Оля | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім. В.Чорновола© 2024
вул. Соборний Майдан, 6 м. Радомишль 12201