Домашні завдання 11 клас 18.01.- 22.01. 2021
|
Предмет
|
№
п/п
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Українська мова
|
1.
|
Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених відокремленими означеннями
|
усвідомити важливість пунктуаційної грамотності; помічати і виправляти пунктуаційні помилки
|
GoogleClassroom
п.31 (ст.136), впр. 309, 311, 316
|
q2xtmw3
|
2.
|
Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених відокремленими прикладками
|
називати правила поставлення розділових знаків у простих реченнях;
аналізувати в тексті розділові знаки;
пропонувати варіанти розділових знаків у реченнях.
|
GoogleClassroom
п.31 (правила на ст.139), впр. 317, 319
|
|
Українська література
|
1.
|
Участь українських письменників у Другій світовій війні.
Олександр Довженко. «Щоденник» (періоду війни).
Довженко-прозаїк (оповідання часів війни, кіноповість «Україна в огні»).
|
дізнатися про літературу воєнного періоду; творчу біографію митця; зрозуміти її трагізм; розповідати про Довженка-кінорежисера, називати його основні фільми, 2-3 прозові твори; зрозуміти особливості світобачення; розглядати «Щоденник» як джерело вивчення біографії митця в контексті його доби
|
https://cutt.ly/TgLBXLU
|
efmdbto
|
2.
|
Історія написання «Зачарованої Десни» (1942-1956), автобіографічна основа, сповідальність.
|
аналізувати текст «Зачарованої Десни», художньо-стильові особливості твору; оперувати поняттями «кіноповість», «публіцистичність»; указувати на риси автобіографічності в кіноповісті
|
GoogleClassroom ст.173-178;
|
|
Англійська мова
|
1.
|
Adverb Clauses with Time
|
Правильно застосовувати сполучники часу.
|
Ex. 3-5 p. 128. Приєднатися до Google.classroom..
|
: w5ffsh7.
|
2.
|
Technologies for teenagers.
|
Висловити своє бачення впливу новітніх технологій на молодь
|
Ex. 5, 7 p. 131. Приєднатися до Google.classroom..
|
|
Зарубіжна література
|
1.
|
Життя і творчість Б. Брехта.
|
Визначити основні періоди життя і творчості німецького письменника.
|
Знати, що таке «епічний театр» Брехта.
|
|
Історія України
|
1.
|
Розділ 4. Держави Азії, Африки та Латинської Америки: вибір шляхів розвитку. Японія.
|
Називати час японського економічного дива, визначати причини й особливості “японського економічного дива”, порівняти “японське економічне диво” з аналогічними явищами в Німеччині та Італії
|
Опрацювати матеріал §16, с.87 завдання: 1. Скласти розповідь про трагедію на атомній станції Фукусіма за планом… або 2. Як ви ставитесь до японського менталітету? Які риси національного характеру допомогли японцям досягти сучасного рівня країни?
|
tpizaro
|
2.
|
Китай
|
Називати час реалізації курсу “трьох червоних знамен” і культурної революції Мао Цзедуна, причини й особливості “культурної революції” в Китаї, “чотирьох модернізацій” Ден Сяопіна, висловити аргументовані судження щодо діяльності Ден Сяопіна, Мао Цзедуна
|
Опрацювати матеріал §17, скласти історичний портрет Мао Цзедуна та визначить перспективи подальшого розвитку Китаю
|
|