Предмет
|
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Зарубіжна література
|
1.
|
М.Булгаков « Майстер і Маргарита». Культурні та літературні джерела роману
|
Учні визначають проблематику твору, характеризують головних героїв, висловлюють свою думку щодо прочитаного
|
Знати зміст роману; характеризувати головних героїв, особливості композиції
(«роман у романі»)
|
|
Захист України
|
1.
|
Поняття про сектор укриття.
|
знають, що таке сектор укриття та які заходи необхідно проводити у секторі укриття
|
GoogleClassroom
|
https://cutt.ly/tgLNYtI
ciipvlz
|
2.
|
Транспортування однією особою в положенні лежачи та стоячи.
|
вміють застосувати на практиці різні способи транспортування потерпілих при різноманітних ушкодженнях
|
GoogleClassroom
|
Географія
|
1.
|
Ресурси та властивості літосфери. Вплив людини на літосферу.
|
Дати визначення літосфери, її збереження. Вплив людини на літосферу.
|
П. 11(стор. 55-57). Виконати письмово стор.58 «Головне»
|
Код класу
5parbal
|
Креслення
|
1.
|
Поняття про основні види спряжень, їхні елементи й послідовність побудови. Поняття про спряження. Спряження двох прямих, що перетинаються, двох паралельних прямих.
|
Знати правила виконання основних видів спряження; правила аналізу геометричної форми предмета;
вміти виконувати елементи основних видів спряжень
|
Код класу75gvwwb
|
|
2.
|
Спряження дуги кола і прямої. Виконання креслень предметів із перетворенням їх форми, взаємного розміщення частин і просторового положення предметів. Елементи конструювання за зображеннями предметів.
|
виконувати елементи основних видів спряжень; наносити розміри на кресленнях предметів з урахуванням їхньої форми;
|
Код класу 75gvwwb
|
|
Історія
України
|
1.
|
Зміни у соціально-економічному житті. Усунення М. Хрущова від влади
|
Називати реформи, проведені М. Хрущовим та характеризувати їх
Пояснювати поняття: лібералізація, шістдесятники, атеїзм, зросійщення, абстракціонізм;
Пояснювати особливості феномену шістдесятництва;
Характеризувати мистецьку діяльність українських діячів
|
1.Опрацювати § 7
2.Заповнити таблиці на с.61 №2,10
|
ccubm2g
|
2.
|
Науково-технічна революція. реформи освіти та процеси зросійщення. антирелігійна кампанія. відлига в мистецтві. розвиток спорту
|
1.Опрацювати § 8
2.Виписати галузі культури, видатних діячів та їх досягнення
|
|
3.
|
Зародження дисидентського руху в Україні та його течії.
|
Пояснювати поняття: дисиденство, називати причини зародження і форми проявів дисидентського руху в Україні,
|
1.Опрацювати §9
2.Скласти історичний портрет дисидента
|
|
Інформатика Антонюк О.М.
|
1.
|
Мова гіпертекстової розмітки
|
Вміння користуватись гіпертекстовими посиланнями на сайті
|
Прочитати та законспектувати урок на google classroom.
|
Код класу: ubuxvm2
|
Інформатика (вч. Козадаєва О.С.)
|
1.
|
Інструктаж з ТБ. Практична робота № 1. Створення макету інформаційної структури сайта.
|
Створять макет інформаційної структури сайта.
|
Завдання в Google Classroom
|
|