Предмет
|
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Фізика
|
1.
|
Сила Ампера
|
знатимуть, що таке сила Ампера та вмітимуть її визначати
|
§11, впр.11(2, 3)
|
Код класу
pzt4eap
|
2.
|
Розв'язування задач
|
розв'язувати задачі на застосування знань про магнітне поле.
|
Впр.10(4, 5), повторити §10
|
3.
|
Сила Лоренца
|
розв'язувати задачі на застосування знань про силу Лоренці
|
§12, впр. 12(3, 4)
|
Зарубіжна література
|
1.
|
М.Булгаков « Майстер і Маргарита». Культурні та літературні джерела роману
|
Учні визначають проблематику твору, характеризують головних героїв, висловлюють свою думку щодо прочитаного
|
Знати зміст роману; характеризувати го-ловних героїв, особливості компо-зиції ( «роман у романі»)
|
|
Медицина
|
1.
|
Зупинка кровотечі з ран шиї, тулуба, кінцівок. Зупинка кровотечі з ран верхньої та нижньої кінцівки \ кінцівок (взаємодопомога)
|
знають алгоритм дій на етапі допомоги в зоні тактичних умов; володіють технікою зупинки кровотеч, що загрожують життю
|
GoogleClassroom
|
ciipvlz
https://cutt.ly/tgLNYtI
|
2.
|
Зупинка кровотечі за допомогою спеціальних джгутів (самодопомога)
|
володіють технікою зупинки кровотеч, що загрожують життю.
|
GoogleClassroom
|
Креслення
|
1.
|
Тематична з теми
«Креслення в системі прямокутних проекцій»
|
Контроль і корекція знань,умінь та навичок з даної теми
|
Код класу 75gvwwb
|
|
2.
|
Виконання і читання креслень
|
Знати правила аналізу геометричної форми предмета
|
Ознайомитись з деякими умовностями при нанесенні розмірів на кресленнях
|
Код класу 75gvwwb
|
Історія
України
|
1.
|
Зміни у соціально-економічному житті. Усунення М. Хрущова від влади
|
Називати реформи, проведені М. Хрущовим та характеризувати їх
Пояснювати поняття: лібералізація, шістдесятники, атеїзм, зросійщення, абстракціонізм;
Пояснювати особливості феномену шістдесятництва;
Характеризувати мистецьку діяльність українських діячів
|
1.Опрацювати § 7
2.Заповнити таблиці на с.61 №2,10
|
ccubm2g
|
2.
|
Науково-технічна революція. реформи освіти та процеси зросійщення. антирелігійна кампанія. відлига в мистецтві. розвиток спорту
|
1.Опрацювати § 8
2.Виписати галузі культури, видатних діячів та їх досягнення
|
|
3
|
Зародження дисидентського руху в Україні та його течії.
|
Пояснювати поняття: дисиденство, називати причини зародження і форми проявів дисидентського руху в Україні,
|
1.Опрацювати §9
2.Скласти історичний портрет дисидента
|
|
Інформатика Антонюк О.М.
|
1.
|
Створення макету інформаційної структури сайту
|
Вміння створювати макет сайту
|
Прочитати та законспектувати урок на google classroom. Виконати практичне завдання в classroom
|
Код класу: ubuxvm2
|
Інформатика Козадаєва О. С.
|
1.
|
Технології розробки сайтів. Інструменти розробки сайтів.
|
Знатимуть технології розробки сайтів та які інструменти при створенні сайту використовувати
|
Завдання в Google Classroom
|
Код класу: a452b36
|