Предмет
|
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Українська мова
|
1.
|
Уживання прийменників в і на з географічними назвами і просторовими іменниками
|
виявляти у реченнях порушення правил синтаксичного керування; пропонувати правильні варіанти під час редагування тексту й речень.
|
GoogleClassroom
|
https://cutt.ly/tgLVnhk
q2xtmw3
|
2.
|
Словосполучення з прийменником по. Словосполучення з прийменниками в(у), при, за, із-за.
|
виявляти порушення синтаксичних зв’язків;
граматично правильно поєднувати слова в реченнях і словосполученнях; пропонувати правильні варіанти під час редагування тексту й речень.
|
GoogleClassroom
п.16, впр.177, 172.
|
Українська література
|
1.
|
Остап Вишня (Павло Губенко). Трагічна творча доля українського гумориста, велика популярність і значення усмішок у 1920-ті роки.
|
знати творчу біографію письменника; знають про гумористичну, сатирично-викривальну традицію укр.літератури
|
GoogleClassroom
ст.88-90
|
https://cutt.ly/TgLBXLU
efmdbto
|
2.
|
Оптимізм, любов до природи, людини, м’який гумор як риса індивідуального почерку Остапа Вишні. «Моя автобіографія», «Письменники», «Сом».
|
аналізувати усмішки; пояснювати їх жанрові особливості; проводити аналогії між подіями життя письменника і їх зображенням у творах митця у своєрідній стильовій манері
|
GoogleClassroom
ст.91-97
|
Англійська мова
|
1.
|
Adjectives.
|
Утворювати прикметники, які описують особистість.
|
Виконати вправа 2 ст. 77, вивчити Приєднатися до Google.classroom..
|
Код доступу: w5ffsh7.
|
2.
|
3rd Conditional
|
Утворювати умовні речення третього типу.
|
Приєднатися до Google.classroom.
|
Код доступу: w5ffsh7.
|
Математика
|
1.
А
|
Розв’язування вправ на логарифми.
|
Обчислювати значення виразів, застосовуючи властивості логарифмів.
|
П. 4, № 4.22, № 4.24
|
Код класу: kt7e57s
|
1.
Г
|
Тіла обертання. Циліндр.
|
Розв’язувати задачі на знаходження елементів циліндра.
|
П.19, № 19.7, № 19.9
|
Код класу: m2nn5nm
|
2.
Г
|
Циліндр
|
Розв’язувати задачі на знаходження елементів, площі поверхні циліндра.
|
П.19, № 19.11, № 19..14
|
|
Хімія
|
1.
|
Тематичне оцінювання з теми «Хімічний зв`язок і будова речовини»
|
Учень/Учениця
Установлює види хімічного зв’язку в речовинах за їхніми формулами
Учень/Учениця
Наводить приклади необоротних і оборотних хімічних реакцій
Розрізняє необоротні і оборотні хімічні реакції
|
Домашня робота завантаженна в Google Classroom
|
Код доступу u7lw4mo
|
2.
|
Необоротні і оборотні хімічні процеси
|
Домашня робота завантаженна в Google Classroom
|
Біологія
|
1.
|
Організм як середовище мешкання.
|
Розуміти, що собою являє гостальне середовище; знати хто такі онтобіонти, які особливості будови вони мають, як адаптуються до середовища
|
П. 14
|
код курсу: qzlfaai
|
2.
|
Поширення паразитизму серед різних груп організмів.
|
Розуміти чим відрізняється паразитизм неклітинних форм, прокаріотів та еукаріотів.
Знати форми та роль паразитизму у природі
|
П. 15-16
|
|