Предмет
|
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Українська мова
|
1.
|
Поняття синтаксичної норми. Синтаксична помилка. Складні випадки синтаксичного узгодження
|
розуміють суть поняття «синтаксична норма», «синтаксична помилка»; аналізують в тексті й реченнях приклади порушення синтаксичної норми
|
GoogleClassroom
Параграф 14, впр. 154, 147
|
https://cutt.ly/tgLVnhk
q2xtmw3
|
2.
|
Складні випадки і варіанти синтаксичного керування
|
розуміють суть поняття «синтаксичне керування»; уміють граматично правильно поєднувати слова в реченнях і словосполучення; виявляє у реченнях порушення правил синтаксичного керування й узгодження
|
GoogleClassroom
Параграф 15, впр. 156, 164, 165
|
Українська література
|
1.
|
«Місто». Зображення «цілісної» людини в єдності біологічного, духовного, соціального. Образи твору
|
знає творчу біографію письменника
|
GoogleClassroom
ст.74-77
|
https://cutt.ly/TgLBXLU
efmdbto
|
2.
|
УМР-2 (п).
Складання цитатних характеристик, анкети літературних героїв урбаністичного роману «Місто» В.Підмогильного.
|
пояснювати роль жіночих образів у романі; аналізують життєву ситуацію з позицій сьогодення
|
GoogleClassroom
ст.88-90
|
Англійська мова
|
1.
|
Test «Make up your mind»
|
Перевірити рівень знань з теми
|
Приєднатися до Google.classroom. Код доступу:w5ffsh7. Виконати контрольну роботу
|
|
2.
|
Family Relationship
|
Вміти застосовувати нову лексику, висловлювати власну думку щодо важливих аспектів виховання в родині.
|
Приєднатися до Google.classroom. Код доступу:w5ffsh7. Завдання в класі.
|
|
Математика
|
1.
А
|
Логарифм і його властивості.
|
Обчислювати значення виразів, застосовуючи властивості логарифмів.
|
П. 4, № 4.16, № 4.18, № 4.20
|
Код класу: kt7e57s
|
1.
Г
|
Перерізи многогранників.
|
Будувати перерізи многогранників площинами.
|
Завдання в класі
|
Код класу: m2nn5nm
|
2.
Г
|
Розв’язування задач. Самостійна робота.
|
Розв’язувати задачі на знаходження елементів, площі поверхні многогранників.
|
Самостійна робота в Google.classroom
|
|
Хімія
|
1.
|
Самостійна робота «Хімічний зв'язок і будова речовини»
|
Встановити види хімічного зв’язку в речовинах за їхніми формулами;
наводити приклади речовин із різними видами хімічного зв’язку; аморфних і кристалічних речовин.
|
Домашня робота завантажена в Google Classroom
|
Код доступу u7lw4mo
|
2.
|
Узагальнення знань ти систематизація знань. Виконання різнорівневих завдань.
|
|
Біологія
|
1.
2.
|
Способи терморегуляції організмів.
|
Розуміти значення терморегуляції організмів, способи терморегуляції як приклад адаптації організмів до температури навколишнього середовища.
|
П. 11
|
код курсу: qzlfaai
|
Фізика
|
1.
|
Розв'язування вправ і задач
|
розв'язувати задачі із застосування сили Лоренца
|
Впр.12(3,4)
|
Код класу
pzt4eap
|
2.
|
Досліди Фарадея. Закон електромагнітної індукції
|
Знати дослід Фарадея і роз'язувати задач із законом електромагнітної індукції
|
§13, впр.13(2,3)
|
3.
|
Розв'язування вправ і задач
|
розв'язувати задачі на застосування закону електромагнітної індукції
|
Впр. 13(4, 5)
|
Астрономія
|
1.
|
Принципи дії і будова оптичного та радіотелескопа. Приймачі випромінювання
|
Характеризувати застосування в телескопобудуванні досягненні техніки й технологій
|
Тема 2.п.2 (35-39)
|
sbso33j
|