Предмет
|
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Українська мова
|
1.
|
Тематична контрольна робота №1 «Морфологічна норма»
|
перевірити рівень засвоєних знань з теми
|
GoogleClassroom
|
q2xtmw3
https://cutt.ly/tgLVnhk
|
2.
|
Поняття синтаксичної норми. Синтаксична помилка. Складні випадки синтаксичного узгодження
|
розуміють суть поняття «синтаксична норма», «синтаксична помилка»; аналізують в тексті й реченнях приклади порушення синтаксичної норми
|
GoogleClassroom
Параграф 14, впр. 154, 147
|
Українська література
|
1.
|
Валер’ян Підмогильний. Життєвий шлях, трагічна загибель. Автор інтелектуально-психологічної прози, перекладач
|
знає творчу біографію письменника
|
GoogleClassroom
ст.74-77
|
Efmdbto
https://cutt.ly/TgLBXLU
|
2.
|
«Місто». Зображення «цілісної» людини в єдності біологічного, духовного, соціального. Образи твору
|
Розуміють вплив цивілізаційних процесів на людину, психологічну мотивацСтепана Радченка та інших персонажів; характеризують маргінальний образ українського інтелігента; пояснюють роль жіночих образів у романі значення терміну «урбаністичний роман»
|
GoogleClassroom
ст.78-86;
підготувати цитатну характеристику героїв твору.
|
Англійська мова
|
1.
|
Майбутній час з точки зору минулого (Future-in-the-Past)
|
Правильно вживати Майбутній час з точки зору минулого. Перевірити рівень знань з даної граматичної теми.
|
Виконати вправа 3 ст. 52., вивчити правило на сторінці 52. Підготуватися до самостійної роботи. Приєднатися до Google.classroom. Код доступу: w5ffsh7. Виконати тестове завдання
|
Google.classroom. Код доступу: w5ffsh7.
|
2.
|
Вибір майбутньої професії
|
Обговорення
важливості
емоційного
комфорту в
майбутній професії
|
За даною ссилкою прослухати https://www.libra-terra.com.ua/na-dopomohu-vchyteliu/audiododatky/ вп. 2 ст. 56, впр. 4, ст. 57 Письмово впр. 3, ст. 56
|
|
Математика
|
1.
А
|
Логарифм і його властивості.
|
Розв’язувати вправи на застосування властивостей логарифмів.
|
П. 4, № 4.8, № 4.10, № 4.12, № 4.14
|
Код класу: kt7e57s
|
1.
Г
|
Піраміда.
|
Обчислювати площу поверхні піраміди, будувати переріз.
|
П. 18, № 18.20, № 18.22, № 18.24*
|
Код класу: m2nn5nm
|
2.
Г
|
Правильні многогранники.
|
Розпізнавати правильні многогранники, знаходити їх елементи.
|
П. 18, № 18.26, № 18.29, № 18.31*
|
|
Хімія
|
1.
|
Кристалічний і аморфний стани твердих речовин
|
Встановити види хімічного зв’язку в речовинах за їхніми формулами;
Навести приклади речовин із різними видами хімічного зв’язку; аморфних і кристалічних речовин.
|
|
Домашня робота завантаженна в Google Classroom
Код доступа u7lw4mo
|
2.
|
Залежність фізичних властивостей речовин від їхньої будови
|
|
Біологія
|
1.
2.
|
Основні середовища існування та адаптації до них організмів.
|
Формувати принцип єдності організмів та середовища мешкання; наводити приклади адаптації організмів до різних середовищ мешкання.
|
- п. 8-9 завдання ст. 33
- п.10,12 завдання ст.37
|
код курсу: qzlfaai
|