Предмет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Біологія
|
1.
|
Методи діагностики та профілактики спадкових хвороб людини. Медико-генетичне консультування та його організація.
|
Знати методи діагностики та профілактики спадкових хвороб; розуміти значення медико-генетичного консультування.
|
П. 45-52 повт.
Завдання у classroom
|
pnizafx
|
2.
|
Узагальнення знань з теми «Спадковість і мінливість»
|
Дізнатись рівень досягнень із теми.
|
Завдання у classroom
|
Географія
|
1.
|
Особливості економіки країн Америки
|
запам’ятати особливості економіки країн Америки.
дослідити третинний спектр Америки
дізнатися головні чинники прибутку Америки.
|
Параграф 36, ст.142-145
Головне ст. 145 письмово
|
cxnfmti
|
Інформатика
|
1.
|
Оформлення бібліографічних списків та покажчиків.
Правила та вимоги оформлення письмової роботи.
Стандарти та уніфіковані системи документації.
|
Знатимуть як правильно оформлювати документи
|
Прочитати та законспектувати урок на google classroom. Виконати практичну роботу на google class
|
zjlov6d
|
Інформатика (Козадаєва О. С.)
|
1.
|
Поняття про мову розмічання гіпертекстового документа. Інструктаж з ТБ. Практична робота № 9.
|
Зможуть створити веб-сторінку за допомогою Блокноту.
|
Опрацювати параграф 23 ст. 213-223
Виконати Вправу 3 ст. 216 та Вправу 4 ст. 219
|
|
Медицина
|
1.
|
Порядок надання допомоги при травмі очей
|
Знає алгоритм
|
виконати тест
|
4xox3tr
|
2.
|
Тренування надання допомоги при переломах
|
Знає алгоритм
|
виконати тест
|
Захист України
|
1.
|
Стройова підготовка.
Топографія. Знаки рельєфа. Зображення рельєфу на картах.
|
Уміти чітко виконувати стройові прийоми на місці.
Уміти читати топографічну карту.
|
Повороти
-право-руч
-ліво-руч
-обер-нись.
Зарисувать і підписать топографічні знаки.
|
5bh2kbg
|
2.
|
Військова топографія.
Стройова підготовка.
|
Уміти читати топографічні карти.
Чітко виконувати стройові вправи.
|
Топографічні знаки.
Стройові вправи.
|
Фізична культура
|
1.
|
Рівномірний біг до 1500 м.
Баскетбол. Правила гри.
Ведення м’яча
-правою
-лівою рукою.
Передача м’яча. Кидки в кошик з відстані 3-5м.
|
Виконати вправу не переходячи на ходьбу.
Контроль над м’ячем під час виконання вправи.
|
Біг до 10 хв.
Вивчити основні правила гри.
Ведення м’яча.
Передача м’яча.
|
ilamuz5
|
2.
|
Рівномірний біг-2000м
Правила гри. Ведення м’яча.
Пробіжка. Кидки м’яча в кошик.
|
Біг.
Ведення м’яча:
- лівою
- правою рукою
- з різною швидкістю
|
Біг.
Правила 3-5-8с.
Ведення м’яча Кидки в кошик.
Передача м’яча.
|
3.
|
Рівномірний біг 2000м.
Правила баскетболу.
Гра в баскетбол.
Ведення м’яча. Кидки м’яча. Передачі мяча.
|
Біг.
Уміти виконати ведення м’яча
- лівою
_ правою рукою.
Уміти користуватися правилами гри.
|
Ведення м’яча із
зміною напрямку та
швидкості.
.
|
Охорона праці
|
1.
|
Надання першої допомоги потерпілим при нещасних випадках.
|
Учні будуть знати основні принципи надання першої допомоги , правильність і доцільність їх дій.
|
Прочитати і вивчити матеріал
|
accdxyc
|
Технології (трудове навчання)
|
1.
|
Склад і характеристика приміщень « Кенді бару»
Технологія приготування різних солодощів
|
ознайомитися з основними групами приміщень,
експлікацією приміщень. Приготувати печива з побажаннями
|
Приготування печива з побажанням
|
ext6xae
|
2.
|
Творчий проект« Кенді бару»
|
ознайомитися з технологічним обладнанням та інвентарем
|
Робота над творчим проектом « Кенді-Бар»
|
Технології (економіка підприємництва)
|
-
|
Трудові ресурси
|
запам’ятати , що відноситься до трудових ресурсів.
дослідити як використовую. Форми безробіття .
дізнатися яка роль підготовки кадрів
|
Дати визначення
Трудовий ресурс
Продуктивність праці
Безробіття
Міграція населення .
Письмово
|
|