Сб, 18.05.2024, 09:47
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость RSS 

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім.В.Чорновола

Меню сайту
Наше опитування
Нашому сайту 1 семестр оцініть його
Всього відповідей: 122
Наші друзі
Статистика
  
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 
Форма входу
Калькулятор
Освітній портал

Головна » 2021 » Квітень » 12 » ДН 10 клас (ІІ ч.)
13:52
ДН 10 клас (ІІ ч.)

Домашні завдання 10 клас на 12.04 – 16.04. 2021 р.

Предмет

 

 

Тема

 

Після вивчення теми учні зможуть

Завдання, які потрібно виконати

Примітка

Біологія

1.

Сучасні завдання медичної генетики.

 

Знати сучасні завдання генетики; як організовується медико-генетичне консультування; які є успіхи та перспективи генотерапії.

П. 51

Завдання у classroom

pnizafx

2.

Спадкові хвороби і вади людини, хвороби людини зі спадковою схильністю, їхні причини.

 

Знати, які хвороби вивчає сучасна медична генетика, основні групи спадкових захворювань; заходи профілактики спадкових хвороб людини.

§ 52

Завдання у classroom

Географія

1.

Особливості економіки країн Америки

запам’ятати  які природні умови та ресурси Америки.

дослідити головні ресурси Америки

дізнатися про населення Америки.

Параграф 35, ст. 140-142

Головне ст. 142 письмово

cxnfmti

Інформатика

1.

Практична робота «Використання шаблону та формуляр-зразка документа».

Знатимуть як правильно оформлювати документи

Прочитати та законспектувати урок на google classroom. Виконати практичну роботу на google class

zjlov6d

Інформатика (Козадаєва О. С.)

1.

Інструктаж з БЖД. Практична робота 8. Створення та адміністрування сайту.

Зможуть створити сайт на сервісі mozello

§ 22 ст. 204-211

Вправа 3 ст. 208-210

nsg4cpt

Медицина

1.

Алгоритм надання домедичної допомоги при травмі грудної клітки

Знає алгоритм

виконати тест

4xox3tr

2.

Алгоритм надання домедичної допомоги при травмі живота

Знає алгоритм

виконати тест

Захист України

1.

Стройова підготовка.

Топографія. Знаки рельефа.  Зображення рельєфу на картах.

Уміти чітко виконувати стройові прийоми на місці.

Уміти читати топографічну карту.

Повороти

-право-руч

-ліво-руч

-обер-нись.

Зарисувати і підписати топографічні знаки.

5bh2kbg

2

Військова топографія.

Стройова підготовка.

Уміти читати топографічні карти.

Чітко виконувати стройові вправи.

Топографічні знаки.

Стройові вправи.

Фізична культура

1.

Рівномірний біг до 1500 м.

Історія баскетболу.

Баскетбол. Правила гри.

Ведення м’яча

-правою

-лівою

Передачі м’яча в русі.

Виконати вправу не переходячи на ходьбу.

Знати розміри площадки. Склад команд.

Контроль над м’ячем під час виконання вправ.

Біг до 10 хв.

Вивчити основні правила гри.

Ведення м’яча.

Передачі м’яча.

ilamuz5

2.

Рівномірний біг1500-2000м

Правила гри. Ведення м’яча. Пробіжка. Кидки м’яча в кошик.

Біг.

Ведення м’яча лівою правою рукою з різною швидкістю

Біг.

Правила 3-5-8с.

Ведення м’яча. Кидки в кошик.

Передача м’яча.

3.

Рівномірний біг 2000м.

Правила баскетболу.

Гра в баскетбол.

Ведення м’яча. Кидки м’яча. Передачі м’яча.

Біг.

Уміти виконати ведення мяча лівою правою рукою.

Уміти користуватися правилами гри

Вправи з мячем

на різних швидкостях.

.

Охорона праці

1.

Поняття напруги кроку та дотику. Статична і наведена напруга.

 

 

Учні будуть дотримуватися правил безпечної поведінки при ураженні електричним струмом, засвоять поняття напруги кроку та дотику,

знатимуть правила безпеки при роботі на персональних комп’ютерах.

Прочитати і вивчити матеріал

Код класу accdxyc

 

accdxyc

2.

Поняття гігієни праці та медицини праці.

Шкідливі виробничі фактори, основні шкідливі речовини, їх вплив на організм людини.

Учні будуть дотримуватися правил санітарії та гігієни праці; засвоять знання про виробничу санітарію, запобіганню професійних захворювань і отруєнь

Прочитати і вивчити матеріал

Код класу accdxyc

 

 

Технології (трудове навчання)

 

1.

Підприємства – виробники. Основні джерела постачання

 

 

Учні зможуть ознайомитися з виробниками товарів різної форми власності з основними критеріями, які висуваються до постачальника, з формами доставок товару.

Робота над творчим проектом « Кенді-Бар», добір солодощів для кенді бару

 

 

ext6xae

2.

Тематика « Кенді бару»

Учні зможуть ознайомитися з найпоширенішими тематичними святами, з основним вибором солодощів для кенді бару та презентувати результати проектної діяльності

Робота над творчим проектом « Кенді-Бар»,

тематика кенді бару

 

 

Технології (економіка підприємництва)

  1.  

 Трудові ресурси

запам’ятати , що відноситься до трудових ресурсів.

дослідити як використовую. Форми безробіття .

дізнатися яка роль підготовки кадрів

 

 

 

 

Дати визначення

Трудовий ресурс

Продуктивність праці

Безробіття

Міграція населення .

Письмово

 

Переглядів: 197 | Додав: Оля | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім. В.Чорновола© 2024
вул. Соборний Майдан, 6 м. Радомишль 12201