Предмет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Біологія
|
1.
|
Сучасні завдання медичної генетики.
|
Знати сучасні завдання генетики; як організовується медико-генетичне консультування; які є успіхи та перспективи генотерапії.
|
П. 51
Завдання у classroom
|
pnizafx
|
2.
|
Спадкові хвороби і вади людини, хвороби людини зі спадковою схильністю, їхні причини.
|
Знати, які хвороби вивчає сучасна медична генетика, основні групи спадкових захворювань; заходи профілактики спадкових хвороб людини.
|
§ 52
Завдання у classroom
|
Географія
|
1.
|
Особливості економіки країн Америки
|
запам’ятати які природні умови та ресурси Америки.
дослідити головні ресурси Америки
дізнатися про населення Америки.
|
Параграф 35, ст. 140-142
Головне ст. 142 письмово
|
cxnfmti
|
Інформатика
|
1.
|
Практична робота «Використання шаблону та формуляр-зразка документа».
|
Знатимуть як правильно оформлювати документи
|
Прочитати та законспектувати урок на google classroom. Виконати практичну роботу на google class
|
zjlov6d
|
Інформатика (Козадаєва О. С.)
|
1.
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 8. Створення та адміністрування сайту.
|
Зможуть створити сайт на сервісі mozello
|
§ 22 ст. 204-211
Вправа 3 ст. 208-210
|
nsg4cpt
|
Медицина
|
1.
|
Алгоритм надання домедичної допомоги при травмі грудної клітки
|
Знає алгоритм
|
виконати тест
|
4xox3tr
|
2.
|
Алгоритм надання домедичної допомоги при травмі живота
|
Знає алгоритм
|
виконати тест
|
Захист України
|
1.
|
Стройова підготовка.
Топографія. Знаки рельефа. Зображення рельєфу на картах.
|
Уміти чітко виконувати стройові прийоми на місці.
Уміти читати топографічну карту.
|
Повороти
-право-руч
-ліво-руч
-обер-нись.
Зарисувати і підписати топографічні знаки.
|
5bh2kbg
|
2
|
Військова топографія.
Стройова підготовка.
|
Уміти читати топографічні карти.
Чітко виконувати стройові вправи.
|
Топографічні знаки.
Стройові вправи.
|
Фізична культура
|
1.
|
Рівномірний біг до 1500 м.
Історія баскетболу.
Баскетбол. Правила гри.
Ведення м’яча
-правою
-лівою
Передачі м’яча в русі.
|
Виконати вправу не переходячи на ходьбу.
Знати розміри площадки. Склад команд.
Контроль над м’ячем під час виконання вправ.
|
Біг до 10 хв.
Вивчити основні правила гри.
Ведення м’яча.
Передачі м’яча.
|
ilamuz5
|
2.
|
Рівномірний біг1500-2000м
Правила гри. Ведення м’яча. Пробіжка. Кидки м’яча в кошик.
|
Біг.
Ведення м’яча лівою правою рукою з різною швидкістю
|
Біг.
Правила 3-5-8с.
Ведення м’яча. Кидки в кошик.
Передача м’яча.
|
3.
|
Рівномірний біг 2000м.
Правила баскетболу.
Гра в баскетбол.
Ведення м’яча. Кидки м’яча. Передачі м’яча.
|
Біг.
Уміти виконати ведення м’яча лівою правою рукою.
Уміти користуватися правилами гри
|
Вправи з м’ячем
на різних швидкостях.
.
|
Охорона праці
|
1.
|
Поняття напруги кроку та дотику. Статична і наведена напруга.
|
Учні будуть дотримуватися правил безпечної поведінки при ураженні електричним струмом, засвоять поняття напруги кроку та дотику,
знатимуть правила безпеки при роботі на персональних комп’ютерах.
|
Прочитати і вивчити матеріал
Код класу accdxyc
|
accdxyc
|
2.
|
Поняття гігієни праці та медицини праці.
Шкідливі виробничі фактори, основні шкідливі речовини, їх вплив на організм людини.
|
Учні будуть дотримуватися правил санітарії та гігієни праці; засвоять знання про виробничу санітарію, запобіганню професійних захворювань і отруєнь
|
Прочитати і вивчити матеріал
Код класу accdxyc
|
Технології (трудове навчання)
|
1.
|
Підприємства – виробники. Основні джерела постачання
|
Учні зможуть ознайомитися з виробниками товарів різної форми власності з основними критеріями, які висуваються до постачальника, з формами доставок товару.
|
Робота над творчим проектом « Кенді-Бар», добір солодощів для кенді бару
|
ext6xae
|
2.
|
Тематика « Кенді бару»
|
Учні зможуть ознайомитися з найпоширенішими тематичними святами, з основним вибором солодощів для кенді бару та презентувати результати проектної діяльності
|
Робота над творчим проектом « Кенді-Бар»,
тематика кенді бару
|
Технології (економіка підприємництва)
|
-
|
Трудові ресурси
|
запам’ятати , що відноситься до трудових ресурсів.
дослідити як використовую. Форми безробіття .
дізнатися яка роль підготовки кадрів
|
Дати визначення
Трудовий ресурс
Продуктивність праці
Безробіття
Міграція населення .
Письмово
|
|