Предмет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Географія
|
1.
|
Природні умови і ресурси Америки . Населення регіону.
|
запам’ятати які природні умови та ресурси Америки.
дослідити головні ресурси Америки.
дізнатися населення Америки.
|
Параграф 34, ст. 136-139
ГОЛОВНЕ ст.139 письмово
|
cxnfmti
|
Інформатика
|
1.
|
Шаблони та формуляр-
Зразки документа.
Реквізити документа.
Правила оформлення
сторінки.
|
Знатимуть як правильно оформлювати документи
|
Прочитати та законспектувати урок на google classroom. Виконати практичну роботу на google class
|
zjlov6d
|
Інформатика (Козадаєва О. С.)
|
1.
|
Системи керування вмістом для веб-ресурсів
|
Знатимуть що таке система керування вмістом для веб-ресурсів, які переваги вона має
|
Опрацювати параграф 21 ст. 199-202
Виконати Вправу 2 ст. 200-201
|
nsg4cpt
|
Медицина
|
1.
|
Алгоритм надання домедичної допомоги при травмі голови
|
Складає алгоритм
|
Скласти алгоритм, виконати тест
|
4xox3tr
|
2.
|
Алгоритм надання домедчної допомоги при травмі хребта
|
Складає алгоритм
|
Скласти алгоритм, виконати тест
|
Захист України
|
1.
|
Стройова підготовка.
Топографія.Знаки рельефа.
|
Уміти чітко виконувати стройові прийоми на місці.
Уміти читати топографічну карту.
|
Повороти
-право-руч
-ліво-руч
-обер-нись.
Зарисувать і підписать топографічні знаки.
|
5bh2kbg
|
2
|
Військова топографія.
Стройова підготовка.
|
Уміти читати топографічні карти.
Чітко виконувати сройові вправи.
|
Топографічні знаки.
Стройові вправи.
|
Фізична культура
|
1.
|
Рівномірний біг до 1500 м.
Історія баскетболу.
Баскетбол. Правила гри.
|
Виконати вправу не переходячи на ходьбу.
Знати розміри площадки. Склад команд.
|
Біг до 10 хв.
Вивчити основні правила гри.
Де виникла гра баскетбол?
|
ilamuz5
|
2.
|
Рівномірний біг1500-2000м
Правила гри. Ведення м’яча. Пробіжка.
|
Біг. Ведення м’яча лівою, правою рукою (у кого є можливість).
|
Біг.
Правила 3-5-8сек.
Історія розвитку баскетболу в Україні.
|
3.
|
Рівномірний біг 2000 м.
Правила баскетболу.
|
Біг. Уміти виконати ведення м’яча лівою правой рукою.
|
Вправи з м’ячем.
|
Охорона праці
|
1.
|
Основи електробезпеки.
Електрика промислова, статична і атмосферна
|
Учні зможуть класифікувати виробничі приміщення за небезпекою електротравмування ,знати чинники особливої небезпеки електротравм
|
Прочитати і вивчити матеріал
|
accdxyc
|
2.
|
Електричний струм, постійний та змінний струм, їх шкідлива дія на організм людини.
|
Учні зможуть дотримуватися правил безпечної поведінки при ураженні електричним струмом
|
Прочитати і вивчити матеріал
|
Технології (трудове навчання)
|
1.
|
Мистецтво кулінарії
|
Учні зможуть ознайомитися з загальною класифікацією кулінарних виробів, добирати рецептуру, готувати страви з дотриманням технологічної послідовності
|
Робота над творчим проектом « Кенді-Бар»
Історія походження кенді бару
|
ext6xae
|
2.
|
Основні види обробки продуктів
|
Учні зможуть ознайомитися з основними видами обробки продуктів, презентувати результати проектної діяльності
|
Робота над творчим проектом « Кенді-Бар»
Оформлення та аксесуари кенді бару
|
Технології (економіка підприємництва)
|
-
|
Трудові ресурси
|
запам’ятати , що відноситься до трудових ресурсів.
дослідити як використовую. Форми безробіття .
дізнатися яка роль підготовки кадрів
|
Дати визначення
трудовий ресурс
продуктивність праці
безробіття
міграція населення .
письмово
|
|