Предмет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Географія
|
1.
|
Особливості географічного
Положення Америки
|
запам’ятати географічне
положення Америки,
дослідити як формувалася
держава Америка, дізнатися які міжнародні зв’язки з
Америкою
|
Параграф 33, ст. 133-136
ГОЛОВНЕ ст. 136
письмово
|
|
Інформатика
|
1.
|
Шаблони та формуляр-зразки документа.
Реквізити документа.
Правила оформлення сторінки.
|
Знатимуть як правильно оформлювати документи
|
Прочитати та законспектувати урок на google classroom. Виконати практичну роботу на google class
|
zjlov6d
|
Інформатика (Козадаєва О. С. )
|
1.
|
Технології опрацювання мультимедійних даних
|
Знатимуть поняття мультимедійні дані та технології, засоби що підтримують технологію мультимедіа
|
Параграф 20 ст. 192-197
Вправа 1 ст. 195, Вправа 2 ст. 196, Вправа 3 ст. 196
|
nsg4cpt
|
Медицина
|
1.
|
Порядок надання домедичної допомоги при переломах та вивихах
|
Знають, як надати домедичну допомогу допомоги при переломах та вивихах
|
Скласти пам’ятку для своєї сім’ї про надання домедичної допомоги при переломах та вивихах. Творчість вітається!
|
4xox3tr
|
2.
|
Особливості накладання шин на верхню та нижню кінцівки
|
Знають, як накладати шину
|
Опрацювати параграф, переглянути відео. Дібрати 6 запитань до теми
|
Захист України
|
1.
|
Стройова підготовка.
|
Уміти чітко виконувати стройові прийоми на місці.
|
Повороти
-право-руч
-ліво-руч
-обер-нись.
|
5bh2kbg
|
2
|
Військова топографія.
|
Уміти читати топографічні карти.
|
Топографічні знаки.
|
Фізична культура
|
1.
|
Рівномірний біг до 1500 м. Біг виконується без урахування часу.
|
Виконати вправу не переходячи на ходьбу.
|
Біг до 10 хв.
|
ilamuz5
|
2.
|
Рівномірний біг1500-2000м
|
Виконати вправу не переходячи на ходьбу.
|
Біг до 10 хв.
|
3.
|
Рівномірний біг 2000м.
|
Виконати вправу не переходячи на ходьбу.
|
Біг до 10 хв.
|
Охорона праці
|
1.
|
Правила використовування вогнегасних засобів, протипожежного інвентарю і обладнання для пожежогасіння.
|
Учні будуть знати призначення та класифікацію вогнегасних речовин та пожежних засобів.
|
Підготувати презентацію «Пожежні машини та автомобілі».
|
accdxyc
|
2.
|
Організація пожежної охорони в галузі.
Розслідування та облік пожеж, розробка заходів щодо запобігання пожежам та загибелі людей на них.
|
Учні будуть знати характерні причини виникнення пожеж на виробництві.
|
Підготувати інформацію“Характерні причини виникнення пожеж”
|
Технології (трудове навчання)
|
1.
|
Навчальний модуль: Кулінарія
|
Обгрунтувати тему проекту, ознайомитись з історією походження кенді бару, визначити набір солодощів та напоїв
|
Приготувати « Молочне желе з вишень»
стор.83-101
|
ext6xae
|
2.
|
Навчальний модуль: Кулінарія
|
дізнатися про технологію створення кулінарних виробів, приготування різних солодощів
|
стор.101 – 105
Оформити десерти відповідно до задуму
Звіт вислати в Google клас
|
Технології (економіка підприємництва)
|
-
|
Економічні показники
виробництва
|
запам’ятати економічні показники виробництва,
дослідити фактори рентабельності виробництва
пояснити пільги при оподаткуванні доходів
|
Визначити економічні показники виробництва
|
|