Предмет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Біологія
|
1.
|
Закономірності мінливості (неспадкової) людини.
|
Пригадати, що таке мінливість.
Знати закономірності мінливості людини.
|
§ 45
Завдання у classroom
|
pnizafx
|
2.
|
Мутації та їхні властивості. Поняття про спонтанні мутації. Біологічні антимутаційні механізми
|
Дізнатись про властивості мутацій, класифікацію мутацій, чому виникають мутації та які є основні антимутаційні механізми.
|
§ 46
Завдання у classroom
|
Географія
|
1.
|
Америка та характеристика Америки
|
склад Америки
формування державного правління .
|
параграф 33, ст. 133-136.
|
|
Інформатика
|
1.
|
Стиль ділового листування.
Логічні елементи
тексту та порядок його
викладення.
|
Знатимуть етикет ділового
листування
|
Прочитати та
Законспектувати урок на google classroom.
Виконати практичну
роботу на google class
|
zjlov6d
|
Інформатика (Козадаєва О. С.)
|
1.
|
Запити на вибірку даних.
|
Зможуть створити запити на вибірку за допомогою Майстра, змінити структуру запиту в режимі конструктора та надрукувати результати запиту
|
§ 19 ст. 183-188
Виконати Вправу 1 ст. 186-187 та Вправу 2 ст. 188
|
nsg4cpt
|
Медицина
|
1.
|
Переломи кісток, їх
класифікація, ознаки
переломів
|
Розрізняти види переломів кісток, визначати наявність
перелому за ознаками
|
Опрацювати відповідний параграф.
Виписати види переломів кісток, їх
ознаки.
|
4xox3tr
|
2.
|
Вивихи суглобів
|
Розрізняти види вивихів, визначати наявність вивиху за
ознаками
|
Опрацювати відповідний параграф.
Виписати види вивихів, їх ознаки.
Виконати тест
|
Захист України
|
1.
|
Стройова підготовка.
|
Уміти чітко виконувати стройові прийоми на місці.
|
Повороти
-право-руч
-ліво-руч
-обер-нись.
|
5bh2kbg
|
2
|
Військова топографія.
|
Уміти читати топографічні карти.
|
Топографічні знаки.
|
Фізична культура
|
1.
|
Рівномірний біг до 1500 м. Біг виконується без урахування часу.
|
Виконати вправу не переходячи на ходьбу.
|
Біг до 10 хв.
|
ilamuz5
|
2.
|
Рівномірний біг1500-2000м
|
Виконати вправу не переходячи на ходьбу.
|
Біг до 10 хв.
|
3.
|
Рівномірний біг 2000м.
|
Виконати вправу не переходячи на ходьбу.
|
Біг до 10 хв.
|
Охорона праці
|
1.
|
Основи пожежної безпеки. Вибухонебезпека і вибухозахист виробництва.
Характерні причини виникнення пожеж.
|
Ознайомляться з комплексом заходів та засобів щодо забезпечення пожежної безпеки об’єктів з кримінальною відповідальністю за порушення встановлених законодавством вимог пожежної безпеки
|
Письмово дати відповіді на запитання:
1. Які порушення технологічного процесу стають причиною пожежі?
2. Наведіть приклади неправильного користування обладнанням, що призвело пожежу.
3. Чому необхідні знання основ пожежної безпеки?
4. Що передбачає Закон України «Про пожежну безпеку» у справі попередження пожеж і мінімізації їх наслідків навчанню працівників?
5.Яка класифікація речовин за здатністю горіти?
Дайте їм характеристику.
|
accdxyc
|
Технології (трудове навчання)
|
1.
|
Творчий міні- проект «Топіарі в будинку,на дачі»
|
Зможуть створити проект , який відповідатиме задуму
|
Виконати конструкторський етап проекту
стор.126-127 підручника
|
ext6xae
|
2.
|
Завершальний етап проекту
«Топіарі в будинку, на дачі»
|
Зможуть застосувати методи проектування та врахувати взаємозв’язок функціональних, санітарно-гігієнічних та естетичних завдань при створенні міні-проекту
|
Виконати технологічний етап проекту
стор.126-127 підручника
|