Предмет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Алгебра
|
1.
|
Синус, косинус, тангенс кута. Тригонометричні функції числового аргументу.
|
Розв’язувати вправи знаходження значень тригонометричних функцій та властивості тригонометричних функцій.
|
Параграф 2, п.9
№ 9.2, 9.4, 9.6
|
4ztizvr
|
2.
|
Розв’язування вправ.
|
Розв’язувати вправи на властивості тригонометричних функцій.
|
Параграф 2, п.9
№9.8, 9.10.
|
Геометрія
|
1.
|
Кути у просторі: кут між прямою і площиною.
|
Кути у просторі: кут між прямою і площиною.
|
Параграф 5, п.36, п.
№36.4, 36.7, 36.11.
|
|
Біологія
|
1.
|
Нейрогуморальна регуляція процесів метаболізму
|
Знати, які чинники впливають на процеси метаболізму в організмі людини, як регулюється метаболізм.
|
§ 32
|
pnizafx
|
2.
|
Узагальнення знань з теми «Обмін речовин і перетворення енергії»
|
Дізнатись власний рівень знань із даної теми
|
Підготуватись до к/р
|
Географія
|
|
Особливості економіки країн Азії
|
|
параграф 21, ст. 90- 93.
( ГОЛОВНЕ) ст. 93, перевіримо свої знання ст. 93.
|
|
Інформатика
|
|
Технології опрацювання мультимедійних даних.
|
Знатимуть як опрацьовувати мультимедійні дані
|
Прочитати та законспектувати урок на google classroom. Виконати практичну роботу на google class
|
zjlov6d
|
Інформатика (Козадаєва О. С.)
|
|
Розширений фільтр в Microsoft Excel
|
Зможуть використати розширений фільтр в Microsoft Excel
|
Вправа 4, 5, 6 ст. 180-181
|
|
Медицина
|
1.
|
Алгоритм відновлення
дихальних шляхів. Прийом
Хеймліка
|
Знає як надати пмд при повній та неповній похідності,
виконати прийом Хеймліка (Геймліха)
|
Опрацювати параграф, виконати
тести в Класі.
Якщо немає доступу до Класу, то
зробити конспект і скласти до нього
6 запитань..
|
4xox3tr
|
2.
|
Основні виникнення судом, появи. Послідовність надання домедичної допомоги
|
Знає причини виникнення судом, пмд при цьому
|
Опрацювати параграф, виконати тести в Класі.
Якщо немає доступу до Класу, то зробити конспект і скласти до нього 6 запитань.
|
Технологія пошуку роботи
|
|
Підготовка до першого робочого дня
Структура посадової інструкції та
відповідність займаній посаді
|
Знатимуть поради і рекомендації щодо створення позитивного враження на роботодавця Знатимуть основні ознаки сумлінного працівника.
Ознайомляться з структурою посадової інструкції.
|
Зробити аналіз підготовки до першого робочого дня. Чим зумовлений успіх у роботі нового працівника?
|
accdxyc
|
Технології (трудове навчання)
|
|
Можливості створення дизайну інтер’єру житлових приміщень з використання сучасних електронних програм.
Організація робочого місця.
|
Знатимуть матеріали для створення макетів жилих приміщень, їх властивості. Інструменти та пристосування для створення макетів жилих приміщень. Правила безпечної роботи та санітарно-гігієнічні вимоги
|
Виконання план одноповерхового багатокімнатного будинку (за зразком за допомогою креслярського обладнання )
|
ext6xae
|
|
Постановка проблеми. Визначення завдань для виконання проекту.
Технології розробки дизайну інтер’єру.
|
Має уявлення про сучасні технології виготовлення конструкційних матеріалів.
Визначає завдання та планує проектну діяльність
|
Виконання зображення кімнати в перспективі (за зразком за допомогою креслярського обладнання)
|