Предмет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Українська мова
|
1.
|
Принципи української орфографії Ненаголошені [е],[и] в корені слова
|
З’ясуєте поняття «орфографічна норма», опрацюєте відомості «Принципи української орфографії», закріпите вміння аргументувати орфограму «[е],[и] в корені слова», усвідомите важливість дотримання орфографічної норми для сучасного компетентного мовця
|
§22 таблиці, правила
ст.88
Вправа 198
|
tsbt6yo
|
2.
|
Апостроф
|
Закріпите знання, удосконалите вміння вживання апострофа, навчитеся аргументувати вживання апострофа в українських словах, виявляти й пояснювати порушення орфографічної норми
|
§23 правила
ст.91
Вправа205, 208
|
Українська література
|
1
|
Модерна українська проза
|
Пригадаєте відомості з уроків історії, під впливом яких чиннииків змінюється світогляд людини на рубежі
ХІХ і ХХ ст. та як такі зміни відображаються в мистецтві, опрацюєте відомості про модерністські тенденції в українській літературі 1910-х років.
|
Конспект за планом ст.161
Словникова робота
|
|
|
М. М. Коцюбинський. Життя і творчість Жанр новели
|
Опрацюєте відомості з життя і творчості письменника, закріпите знання про новелу, її ознаки.
|
Хронологічна таблиця, огляд творчості ст.162-170
Словникова робота ст. 154
|
Основи діловодства
|
|
Вступ. Історія розвитку діловодства.
|
Опрацюєте відомості про діловодство та його функції, навчитеся розпізнавати основні етапи становлення діловодства, пояснювати характерні ознаки етапів
|
Конспект за планом. Матеріал додається в
GoogleClassroom
|
|
Зарубіжна література
|
|
Розвиток американського романтизму Волт Вітмен «Листя трави»
|
Учні визначають основні сторінки біографії американського поета- романтиста
|
Стр. 70-72, аналіз вірша «Пісня про себе»
Алгоритм ст.73
|
|
Англійська мова
|
|
What is school for you?
|
Висловлювати свою думку щодо навчання в школі
|
Підручник: Впр. 2, 3,4 (усно), слова, ст 65, впр. 1, 2, ст 68-69
Робочий зошит ст 26-29
|
5el6ykx
|
|
Conditionals
|
Вживати умовні речення І типу для вираження ймовірності дії в майбутньому
|
Підручник, ст 69-71, впр. 1(усно), 2,3,4,5,6 (письмово).
|
Фізика
|
1.
|
Види механічних коливань
|
Учні знатимуть види механічних коливань в різних коливальних системах
|
GoogleClassroom
|
azt77hj
|
2.
|
Розв'язування задач
|
Розв`язувати задачі на механічні коливання
|
GoogleClassroom
|
3.
|
Математичний і пружинний маятники. Енергія коливань.
|
Учні зможуть знаходити характеристики коливань найпростіших коливальних систем та встановлювати зв`язок між ними
|
GoogleClassroom
|
Історія України
|
1.
|
Розділ 4. Установлення й утвердження комуністичного тоталітарного режиму в Україні.
Входження УСРР до складу СРСР.
|
Пояснити чим відрізнялися «воєнно-політичний союз» і «договірна федерація» 1920 р. та що їх об’єднувало; визначати обсяг повноважень СРСР і УСРР
|
Опрацювати §19
Виписати в хронологічній послідовності основні події
|
dsnic35
|
2.
|
Упровадження непу в УСРР
|
Пояснювати суть, засоби впровадження та наслідки непу, давати оцінки голоду 1921–1923 рр., аналізувати зміни, які відбулися в економічному житті УСРР за часів непу
|
Опрацювати §20
Завдання в гугл класі
|
Громадянська освіта
|
1.
|
Політичні партії. Громадські організації і їх вплив на демократію
|
Оцінювати роль громадських організацій, різних форм активності громадян у функціонуванні демократичного суспільства.
|
опрацювати §22
скласти перелік характеристик сучасного політика
|
lulus37
|
2.
|
Громадянське суспільство та правова держава
|
опрацювати §23, написати есе «Чи є Україна громадянським суспільством?»
|
Алгебра
|
1.
|
Ірраціональні рівняння
|
Розв’язувати ірраціональні рівняння методом піднесення обох частин до степеня та методом заміни змінної.
|
Параграф 1, п.7
№ 7.3(н), 7.5(н), 7.7(н),
7.11 (н)
|
4ztizvr
|
2.
|
Радіанне вимірювання кутів і дуг
|
Переходити від радіанної міри кута до градусної й навпаки;
Встановлювати відповідність між дійсними числами і точками на одиничному колі;
|
Параграф 2, п.8
№8.3, 8.5, 8.9 (н), 8.11(н), 8.15(н).
|
Геометрія
|
1.
|
Теорема про три перпендикуляри
|
Розв’язувати задачі на застосування теореми про три перпендикуляри.
|
Параграф 5, п.35
№35.13, 35.19, 35.22, 35.24.
|
|