Предмет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Українська мова
|
1.
|
Особливості кличного відмінка
|
Повторите відомості про звертання, закріпите вміння ставити іменники в кличному відмінку, правильно вживати у мовленні
|
§45 ст.164 -165 таблиця
Вправа 411, 415
|
tsbt6yo
|
2.
|
Закінчення іменників ІІІ відміни в орудному відмінку
|
Засвоїте правила написання іменників жіночого роду
ІІІ відміни в Орудному відмінку, покращите орфографічні вміння
|
Опрацювати матеріал в Google Classroom
|
Українська література
|
1
|
М.Вороний «Інфанта»
|
Закріпите вміння виразно читати поезію, визначати ідейно-тематичне спрямування, настрої ліричного героя.
|
Виразно читати, паспорт поезії ст.290-291
Усні відповіді ст.292
|
|
Олександр Олесь Неоромантичні, символістські тенденції у творчості «З журбою радість обнялась…»
|
Опрацюєте матеріали з життя і творчості поета, проаналізуєте першу збірку поезій, закріпите знання про літературні напрями - символізм та неоромантизм.
|
Короткі відомості про поета ст.294-302, огляд збірки ст.297-298
|
Основи діловодства
|
|
Кадрове діловодство
|
Опрацюєте положення про кадрове діловодство, його організацію, напрямки роботи відділу кадрів
|
Опрацювати матеріал в GoogleClassroom
|
Зарубіжна література
|
|
Моріс Метерлінк «Синій птах»
|
називати ключові факти з життя і творчості М. Метерлінка, визначати тему та ідею, проблеми
|
Прочитати драму-феєрію
|
ixswsh2
|
Англійська мова
|
|
A Visit to the Museum
|
Учні зможуть описати свій візит до музею
|
Підручник: впр. 1-4, ст. 178-180 (усно), вивчити слова, робочий зошит: впр.1,2, ст. 76-77
|
5el6ykx
|
|
Writing a paragraph “The Role of the Art in Our Lives”
|
Написати ессе
|
Підручник: впр. 4-7, ст 184-187
|
Фізика
|
1.
|
Розв`язування задач
|
Навчаться розв`язувати фізичні задачі
|
Впр.29(2)
|
azt77hj
|
2.
|
Діаграма стану речовини
|
Знатимуть фазові переходи речовини
|
§34
|
3.
|
Контрольна робота №6 «Молекулярна фізика»
|
Перевірять свій рівень знань та вмінь
|
GoogleClassroom
|
Всесвітня історія
|
1.
|
Завершальний період війни в Європі та Азії. Капітуляція Німеччини та її союзників. Нюрнберзький і Токійський процеси.
|
охарактеризувати перебіг воєнних дій на завершальному етапі війни
|
Опрацювати §30, Google Classroom
|
higjg36
|
2.
|
Урок узагальнення
|
повторити й узагальнити опрацьований матеріал
|
повторити §31, Google Classroom
|
Громадянська освіта
|
1.
|
Міграція. Європейська політика сусідства. Східне партнерство
|
визначати причини та наслідки міграційних процесів в Україні та світі; взаємозалежність життя місцевої громади, України, Європи та світу.
|
Опрацювати §48, завдання в Google Classroom
|
lulus37
|
2.
|
Міжнародні відносини. Міжнародне право
|
дослідити основні тенденції розвитку сучасних міжнародних відносин.
пояснити принципи міжнародних відносин.
|
Опрацювати §49, завдання в Google Classroom
|
Алгебра
|
1.
|
Ознаки зростання і спадання функції.
|
застосовують похідну для знаходження проміжків монотонності
|
Параграф 3, п.22
№22.2, 22.4
|
4ztizvr
|
2.
|
Розв’язування вправ.
|
застосовують похідну для знаходження проміжків монотонності
|
Параграф 3, п.22
№22.8.
|
Геометрія
|
1.
|
Додавання і віднімання векторів.
|
Знаходити суму та різницю векторів.
|
Параграф 6, п.40
№40.2, 40.6, 40.10.
|
Хімія
|
1.
|
Синтетичні волокна:
фізичні властивості і застосування.
|
Учень/учениця
пояснює суть поняття полімери;
порівнює синтетичні та штучні волокна;
установлює застосування полімерів.
|
Домашня робота завантаженна в Google Classroom
Код доступа
|
m3xxyhr
|
2.
|
Навчальні проекти на тему «Синтетичні високомолекулярні речовини»
|
Біологія
|
1.
|
Репродукція як механізм забезпечення безперервності існування видів. Особливості процесів регенерації організму людини.
|
Поглибити знання про репродукцію видів, особливості нестатевого та статевого розмноження; про механізми регенерації, її види та значення.
|
П. 53,54
Завдання у classroom
|
pnizafx
|
2.
|
Трансплантація тканин та органів у людини, її перспективи. Правила біологічної етики.
|
Знати сучасні досягнення трансплантології, її головні завдання та напрямки.
|
П. 55
Завдання у classroom
|