Предмет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Українська мова
|
1.
|
Число іменників Іменники, що мають форму лише однини або множини
|
Закріпите вміння визначати число іменників, правильно вживати у мовленні
|
§39 ст.148-149
Вправа 362, 363
|
tsbt6yo
|
2.
|
Складні випадки відмінювання іменників Закінчення іменників І відміни в Орудному відмінку
|
Засвоїте правила написання іменників
І відміни в Орудному відмінку, покращите орфографічні вміння
|
§40 ст. 151-152
Вправа 375, 376
|
Українська література
|
1
|
Леся Українка «Лісова пісня» Почуття кохання Мавки й Лукаша як розквіт творчих сил людини Конфлікт між буденним життям і високими пориваннями особистості
|
Оціните поступки Мавки і Лукаша, усвідомите: кохання – життєствердне почуття, творча сила, що стимулює духовне піднесення, збагачення, розквіт людини.
|
Характеристика образів, цитати, літературне есе.
ст.273-277
|
|
Символічність образів Мавки і дядька Лева Мати Лукаша й Килина – антиподи головній героїні Мавці
|
Аналізуючи міркування героїв, іх поступки, оціните переваги високої духовності над буденністю
|
Характеристика образів, цитати, ст.277-278 Усні відповіді ст.278
|
Основи діловодства
|
|
Практична робота №6 з теми «Побудова інформаційної бази зареєстрованих документів»
|
Закінчите створення інформаційної бази зареєстрованих документів
|
Виконати практичну роботу №6 Матеріал в GoogleClassroom
|
Зарубіжна література
|
|
Поль Верлен «Поетичне мистецтво», «Осіння пісня»
|
аналізувати ліричний твір\є визначати роль художніх засобів у тексті
|
Занотувати основні ознаки поезії; проаналізувати одних з віршів поета
|
ixswsh2
|
Англійська мова
|
|
Painting
|
Читати з повним розумінням тексту
|
Підручник: впр. 4, 5, 6, ст. 166-170, робочий зошит, ст. 71-72, впр. 1, 2, 3.
|
5el6ykx
|
|
Famous Painters
|
Називати представників різних жанрів мистецтва
|
Підручник: впр. 1, 2, 3, ст.171-172. Робочий зошит, впр. 1, 2, ст. 73-74
|
Фізика
|
1.
|
Розв`язування задач
|
Застосують набуті знання до розв`язування фізичних задач
|
GoogleClassroom
|
azt77hj
|
2.
|
Поверхневий натяг рідини.
|
Розумітимуть явище поверхневого натягу та його силу
|
§30, впр.27(1)
|
3.
|
Змочування. Капілярні явища
|
Знатимуть фізичну сутність змочування. Знатимуть значення капілярних явищ у повсякденному житті
|
§31, впр.28(1)
|
Всесвітня історія
|
1.
|
Причини, характер, періодизація Другої світової війни. Характеристика основних періодів війни. Воєнні дії на першому етапі війни (вересень 1939 – червень 1941 рр.)
|
пояснити поняття: дивна війна, називати хронологічні межі Другої світової війни, охарактеризувати періоди війни
|
Опрацювати §27, Google Classroom
|
higjg36
|
2.
|
Воєнні дії з червня 1941 до кінця 1942 рр.
|
пояснити поняття: план Ост, називати хронологічні німецько-радянської війни, розказувати про воєнні дії 1941-1942 рр.
|
повторити §28, Google Classroom
|
Громадянська освіта
|
1.
|
Лобіювання інтересів і корупція
|
визначати прояви корупції у повсякденному житті,
пояснити наслідки корупції для суспільства,
ознайомимося із роботою системи державних закупівель «ProZorro».
|
Опрацювати §45-46, завдання в Google Classroom
|
lulus37
|
2.
|
Практичне заняття. «Аналіз попиту на ринку праці і складання резюме»
|
оцінювати вимоги роботодавців щодо найманих працівників за оголошеннями,
скласти власне резюме.
|
скласти власне резюме.
|
Алгебра
|
1.
|
Правила обчислення похідних.
|
диференціювати функції, використовуючи таблицю похідних та правила обчислення похідних.
|
Параграф 3, п.20
№20.2, 20.4, 20.6(н)
|
4ztizvr
|
2.
|
Розв’язування вправ.
|
диференціювати функції, використовуючи таблицю похідних та правила обчислення похідних.
|
Параграф 3, п.20
№20.8, 20.10
|
Геометрія
|
1.
|
Розв’язування задач. С-р.
|
Розв’язувати задачі на знаходження координат середини відрізка та відстаней між точками.
|
Параграф 6, п.38
Завдання у гугл класі.
|
Хімія
|
1.
|
Навчальні проекти з теми
« Нітрогеновмісні органічні сполуки»
|
розв’язувати задачі з органічними сполуками;
характеризувати насичені та ненасичені ароматичні аміни, амінокислоти, білки.
|
Домашня робота завантажена в Google Classroom
|
m3xxyhr
|
2.
|
Повторення матеріалу з теми
« Нітрогеновмісні органічні сполуки». Розв’язування задач
|
Домашня робота завантажена в Google Classroom
|