Предмет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Українська мова
|
1.
|
Рід іменників Визначення роду невідмінюваних іменників, абревіатур, правила вживання їх
|
Закріпите вміння визначати рід іменників, використовуючи відповідні правила, правильно вживати іменники у мовленні.
|
§38 ст.143-146
Вправа 343, 352
|
tsbt6yo
|
2.
|
РЗМ Письмовий роздум у публіцистичному стилі
|
Закріпите знання про будову тексту-роздуму, удосконалите текстотворчі вміння, висловите власне бачення певної проблеми, наведете переконливі аргументи для підтвердження власної думки.
|
§43 ст.160-161
Вправа 403
|
Українська література
|
1
|
Леся Українка «Мріє, не зрадь», «Стояла я і слухала весну»
|
Удосконалите навики виразного читання поезії, складання паспорту поетичного твору,з’ясуєте, чому поетеса у своїй творчості велику увагу приділяла громадянській ліриці
|
Вірші виразно читати, паспорти ст.263-265 Усні відповіді ст.266
|
|
Леся Українка Драма-феєрія «Лісова пісня» - фольклорно-міфологічна основа. Особливості сюжету та композиції твору
|
З’ясуєте фольклорну основу твору, визначите роль прологу, зможете визначити основні проблеми, порушені у творі, висловите власні судження про твір.
|
Прочитати твір, закінчити план сюжету.
|
Основи діловодства
|
|
Практична робота №5 з теми «Побудова інформаційної бази зареєстрованих документів»
|
Навчитеся і розпочнете створювати інформаційну базу зареєстрованих документів
|
Виконати практичну роботу №5 Матеріал в GoogleClassroom
|
Зарубіжна література
|
|
Шарль Бодлер – пізній романтик і зачинатель модернізму. Збірка «Квіти зла»
|
Називати ключові моменти із життя та творчості поета, аналізувати поетичний твір, висловлювати власні судження
|
Знати біографію Ш.Бодлера, уміти виразно та аналізувати твори поета
|
ixswsh2
|
Англійська мова
|
|
Use your English
|
Учні зможуть повторити матеріал з теми
|
Підручник: впр. 2,3,4, ст. 157-159 (в зошит), робочий зошит: Use Your English Skills,
|
5el6ykx
|
|
Test
|
|
|
Фізика
|
1.
|
Пароутворення та конденсація. Насичена та ненасичена пара. Кипіння
|
Знатимуть процеси пароутворення та конденсація. Зможуть пояснити охолодження рідини під час її випаровування.
|
§27, впр. 25(1)
|
azt77hj
|
2.
|
Властивості насиченої та ненасиченої пари
|
Знатимуть властивості насиченої і ненасиченої пари
|
§28, впр. 26(1)
|
3.
|
Лабораторна робота №7 Вимірювання відносної вологості повітря
|
Знатимуть як вимірювати відносну вологість повітря
|
GoogleClassroom
|
Всесвітня історія
|
1.
|
Утворення вогнищ війни. Мюнхенська угода. Антикомінтерівський пакт
|
Пояснити зміст понять: політика “умиротворення”, аншлюс, Судетська проблема, “Мюнхен”, “Вісь”;
Називати час утворення “Вісі”, Мюнхенської угоди, англо-франко-радянських переговорів у Москві, дату укладення пакту Молотова-Ріббентропа;
визначати причини кризи Версальсько-Вашингтонської системи; причини та наслідки провалу проекту системи колективної безпеки (Східного пакту), англо-франко-радянських переговорів у Москві; оцінити політичну позицію та діяльність європейських лідерів в умовах назрівання війни.
|
Опрацювати §25
|
higjg36
|
2.
|
Підготовчі заходи сталіна до воєнного вторгнення в Європу. Пакт Молотова-Ріббентропа
|
повторити §26
|
Громадянська освіта
|
1.
|
Підприємництво
|
Називати основні елементи підприємницької діяльності, ризики пов’язані з нею, характеризувати правовий захист бізнесу
|
опрацювати §43, виконати завдання в google class
|
lulus37
|
2.
|
Ринок праці
|
Визначати учасників ринку праці, давати загальну оцінку професіям
|
Опрацювати §44, завдання в google class
|
Алгебра
|
1.
|
Поняття похідної.
|
розуміти значення поняття похідної для опису реальних процесів, зокрема механічного руху;
знаходити кутовий коефіцієнт і кут нахилу дотичної до графіка функції в даній точці;
диференціювати функції, використовуючи таблицю похідних
|
Параграф 3, п.19
№19.3, 19.5, 19.7
|
4ztizvr
|
2.
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота ( 15-20хв.)
|
диференціювати функції, використовуючи таблицю похідних
|
Параграф 3, п.19
№19.9, 19.13.
|
Геометрія
|
1.
|
Кординати середини відрізка. Відстань між точками.
|
Розв’язувати задачі на знаходження координат середини відрізка та відстаней між точками.
|
Параграф 6, п.38
№38.8, 38.18, 38.21.
|
Біологія
|
1.
|
Особливості генофонду людських спільнот та чинники, які впливають на їх формування.
|
Знати, що вирізняє популяції людини, які особливості генофонду людських популяцій, та які чинники впливають на формування генофонду популяцій людини.
|
П. 49
Завдання у classroom
|
pnizafx
|
2.
|
Закономірності розподілу алелів в популяціях
|
Дізнаються про генетику популяцій;
Розуміти суть закону генетичної рівноваги, закону гомологічних рядів спадкової мінливості.
|
§ 50
Завдання у classroom
|