Чт, 21.11.2024, 13:12
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость RSS 

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім.В.Чорновола

Меню сайту
Наше опитування
Нашому сайту 1 семестр оцініть його
Всього відповідей: 122
Наші друзі
Статистика
  
Онлайн всього: 6
Гостей: 6
Користувачів: 0
 
Форма входу
Калькулятор
Освітній портал

Головна » 2021 » Квітень » 5 » ДН 10 клас (І ч.)
13:44
ДН 10 клас (І ч.)

Домашні завдання 10 клас на 05.04 – 09.04. 2021 р.

Предмет

 

 

Тема

 

Після вивчення теми учні зможуть

Завдання, які потрібно виконати

Примітка

Українська мова

1.

Рід іменників Визначення роду невідмінюваних іменників, абревіатур, правила вживання їх

Закріпите вміння визначати рід іменників, використовуючи відповідні правила, правильно вживати іменники у мовленні.

§38 ст.143-146

Вправа 343, 352

 

tsbt6yo

2.

РЗМ Письмовий роздум у публіцистичному стилі

Закріпите знання про будову тексту-роздуму, удосконалите текстотворчі вміння, висловите власне бачення певної проблеми, наведете переконливі аргументи для підтвердження власної думки.

§43 ст.160-161

Вправа 403

Українська література

1

Леся Українка «Мріє, не зрадь», «Стояла я і слухала весну»

Удосконалите навики виразного читання поезії, складання паспорту поетичного твору,з’ясуєте, чому поетеса у своїй творчості велику увагу приділяла громадянській ліриці

Вірші виразно читати, паспорти ст.263-265 Усні відповіді ст.266

 

Леся Українка Драма-феєрія «Лісова пісня» - фольклорно-міфологічна основа. Особливості сюжету та композиції твору

З’ясуєте фольклорну основу твору, визначите роль прологу,  зможете визначити основні проблеми, порушені у творі, висловите власні судження про твір.

Прочитати твір, закінчити план сюжету.

Основи діловодства

 

Практична робота №5 з теми «Побудова інформаційної бази зареєстрованих документів»

Навчитеся і розпочнете створювати інформаційну базу зареєстрованих документів

Виконати практичну роботу №5 Матеріал в GoogleClassroom

 

Зарубіжна література

 

Шарль Бодлер – пізній романтик і зачинатель модернізму. Збірка «Квіти зла»

Називати ключові моменти із життя та творчості поета, аналізувати поетичний твір, висловлювати власні судження

Знати  біографію Ш.Бодлера, уміти виразно та аналізувати твори поета

ixswsh2

Англійська мова

 

Use your English

Учні зможуть повторити матеріал з теми

Підручник: впр. 2,3,4, ст. 157-159 (в зошит), робочий зошит: Use Your English Skills,

5el6ykx

 

Test

 

 

Фізика

1.

Пароутворення та конденсація. Насичена та ненасичена пара. Кипіння

Знатимуть процеси пароутворення та конденсація. Зможуть пояснити охолодження рідини під час її випаровування.

§27, впр. 25(1)

azt77hj

2.

Властивості насиченої та ненасиченої пари

Знатимуть властивості насиченої і ненасиченої пари

§28, впр. 26(1)

3.

Лабораторна робота №7 Вимірювання відносної вологості повітря

Знатимуть як вимірювати відносну вологість повітря

GoogleClassroom

Всесвітня історія

1.

Утворення вогнищ війни. Мюнхенська угода. Антикомінтерівський пакт

Пояснити  зміст понять: політика “умиротворення”, аншлюс, Судетська проблема, “Мюнхен”, Вісь;

Називати час утворення “Вісі”, Мюнхенської угоди, англо-франко-радянських переговорів у Москві, дату укладення пакту Молотова-Ріббентропа;

 визначати причини кризи Версальсько-Вашингтонської системи;  причини та наслідки провалу проекту системи колективної безпеки (Східного пакту), англо-франко-радянських переговорів у Москві; оцінити політичну позицію та діяльність європейських лідерів в умовах назрівання війни.

Опрацювати §25

 

higjg36

2.

Підготовчі заходи сталіна до воєнного вторгнення в Європу. Пакт Молотова-Ріббентропа

повторити §26

 

Громадянська освіта

1.

Підприємництво

Називати основні елементи підприємницької діяльності, ризики пов’язані з нею, характеризувати правовий захист бізнесу

опрацювати §43, виконати завдання в google class

lulus37

2.

Ринок праці

Визначати учасників ринку праці, давати загальну оцінку професіям

Опрацювати §44, завдання в google class

Декоративна подушка з метеликами Алгебра

1.

Поняття похідної.

розуміти значення поняття похідної для опису реальних процесів, зокрема механічного руху;

знаходити кутовий коефіцієнт і кут нахилу дотичної до графіка функції в даній точці;

диференціювати функції, використовуючи таблицю похідних

Параграф 3, п.19

№19.3, 19.5, 19.7

4ztizvr

2.

Розв’язування вправ. Самостійна робота ( 15-20хв.)

диференціювати функції, використовуючи таблицю похідних

Параграф 3, п.19

№19.9, 19.13.

 

Геометрія

1.

Кординати середини відрізка. Відстань між точками.

Розвязувати задачі на знаходження координат середини відрізка та відстаней між точками.

Параграф 6, п.38

№38.8, 38.18, 38.21.

 

Біологія

1.

Особливості генофонду людських спільнот та чинники, які впливають на їх формування.

 

Знати, що вирізняє популяції людини, які особливості генофонду людських популяцій, та які чинники впливають на формування генофонду популяцій людини.

П. 49

Завдання у classroom

pnizafx

2.

Закономірності розподілу алелів в популяціях

 

Дізнаються про генетику популяцій;

Розуміти суть закону генетичної рівноваги, закону гомологічних рядів спадкової мінливості.

§ 50

Завдання у classroom

Переглядів: 258 | Додав: Оля | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім. В.Чорновола© 2024
вул. Соборний Майдан, 6 м. Радомишль 12201