Предмет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Українська мова
|
1.
|
Контрольна робота з теми «Орфографічна норма» ч.ІІ.
|
З’ясуєте рівень орфографічних знань та прогалини у знаннях з даної теми, перевірите вміння застосовувати здобуті знання на практиці.
|
§22-37. Повторити правила орфографії
|
tsbt6yo
|
2.
|
Морфологічна норма Іменник
|
Зрозумієте суть поняття «морфологічна норма», усвідомите зв’язок морфологічної норми з граматичним значенням, навчитеся виявляти й аналізувати порушення морфологічних норм.
|
§38 вправа318 (І-ІІІ абзаци); списати, назвати усі іменники у тексті, виписати три іменники, вказати морфологічні ознаки
|
Українська література
|
1
|
Образне слово поетичного модернізму Леся Українка Життєвий і творчий шлях
|
Визначите в поетичному модернізмі поєднання загальнолюдського, національного та особистого, опрацюєте відомості з життя і творчості Лесі Українки, критично оціните результати людської діяльності.
|
Хронологічна таблиця, огляд творчості (напам’ять) ст.254-261
|
|
Леся Українка Збірка поезій «На крилах пісень» «Contra spem spero!» - світоглядна декларація сильної, вольової особистості
|
Розвинете вміння знаходити, сприймати та систематизувати інформацію з різних джерел, усвідомите значення етичних норм в особистому та суспільному житті, здобудете навики логічно висловлювати власні думки, робити висновки, пов’язуючи події художнього твору з реальним життям.
|
Огляд поетичної збірки, вірш напам’ять, паспорт поезії
Ст257-258, 262
|
Основи діловодства
|
|
Організація документообігу в сучасній установі
|
Навчитеся реєструвати документи, індексувати, будувати інформаційну базу зареєстрованих документів.
|
Матеріал в GoogleClassroom
|
Зарубіжна література
|
|
Контрольна робота за творчістю А.Стендаля та О. Уайд
|
Виловити свої думки, враження від прочитаних творів, робити власні висновки
|
Повторити основні течії модернізму
|
ixswsh2
|
Англійська мова
|
|
What should We Do in Case of Natural Disasters?
|
Учні зможуть надавати інструкції щодо власних дій у випадках природних катаклізмів
|
Підручник: впр. 1-5, ст. 149-150 (усно), робочий зошит:Focus on Speaking
|
5el6ykx
|
|
Writing a Paragraph
|
Писати твір на задану тему
|
Підручник: впр. 1-7, ст 152-155, робочий зошит: Focus on Writing
|
Фізика
|
1.
|
Принцип дії теплових двигунів. Холодильна машина
|
Знатимуть принцип дії теплових двигунів
|
§26, Впр.24(1)
|
azt77hj
|
2.
|
Розв`язування задач
|
Узагальнять та систематизують знання по темі: «основи термодинаміки»
|
Ст. 168 «Перевірте себе»
|
3.
|
Контрольна робота №5 «Основи термодинаміки»
|
Учні зможуть перевірити свій рівень знань та вмінь
|
Google Classroom
|
Всесвітня історія
|
1.
|
Латинська Америка у 1920-1930-х роках
|
характеризувати особливості розвитку Латинської Америки, пояснювати причини утвердження диктаторських режимів
|
Опрацювати §23, с. 147 усно,
Підготуватися до уроку узагальнення
|
higjg36
|
2.
|
Урок узагальнення
|
повторити, систематизувати опрацьований матеріал
|
повторити §20-23
|
Громадянська освіта
|
1.
|
Ринкова економіка
|
пояснити основні принципи ринкової економіки, тлумачити нові поняття: ринок, конкуренція, попит, пропозиція, ринкова ціна, бюджет
|
опрацювати §40, виконати завдання в google class
|
lulus37
|
2.
|
Економіка домогосподарства
|
пояснити важливість ведення раціонального домогосподарства
|
Опрацювати §41, завдання в google class
|
Алгебра
|
1.
|
Контрольна робота з теми «Тригонометричні функції»
( завдання у гугл класі)
|
Розв’язувати найпростіші тригонометричні рівняння, перетворювати тригонометричні вирази.
|
Параграф 2
|
4ztizvr
|
2.
|
Задачі про миттєву швидкість і дотичну до графіка функції.
|
Розв’язують вправи на знаходження швидкості зміни величини в точці; кутового коефіцієнта і кута нахилу дотичної до графіка функції в даній точці;
|
Параграф 3, п.18
№18.2, 18.4, 18.8.
|
Геометрія
|
1.
|
Аналіз контрольної роботи.
Прямокутна система координат у просторі.
|
Розв’язувати задачі на знаходження координат точок симетричних відносно початку координат та координатних площин.
|
Параграф 6, п.38
№38.4, 38.10, 38.12.
|
Біологія
|
1.
|
Захист геному людини від шкідливих мутагенних впливів.
|
Розуміти механізми шкідливого впливу мутацій; знати заходи щодо захисту геному людини від шкідливих мутагенних впливів.
|
П. 47
Завдання у classroom
|
pnizafx
|
2.
|
Генетичний моніторинг в людських спільнотах.
|
Розуміти мету і напрямки генетичного моніторингу, для чого здійснюють скринінг у медицині та які переваги методів молекулярно-генетичної діагностики.
|
§ 48
Завдання у classroom
|