Нд, 22.12.2024, 07:16
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость RSS 

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім.В.Чорновола

Меню сайту
Наше опитування
Нашому сайту 1 семестр оцініть його
Всього відповідей: 122
Наші друзі
Статистика
  
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 
Форма входу
Калькулятор
Освітній портал

Головна » 2021 » Березень » 19 » ДН 10 клас (І ч.)
19:25
ДН 10 клас (І ч.)

Домашні завдання 10 клас на 22.03 – 26.03. 2021 р.

Предмет

 

 

Тема

 

Після вивчення теми учні зможуть

Завдання, які потрібно виконати

Примітка

Українська мова

1.

Розрізнення прислівників і співзвучних сполук

Засвоїте правила написання прислівників і співзвучних сполук, висловите пропозиції щодо подолання труднощів у засвоєнні проблемних питань з теми

§36 ст. 133-136 вправа327 (4реч), 329

 

tsbt6yo

2.

Написання не, ні з різними частинами мови

Навчитеся виявляти і пояснювати порушення орфографічної норми, висловлювати припущення про написання, аргументувати свій вибір.

§37 ст.137-149 вправа335, 339

Українська література

1

В.К.Винниченко «Момент» образ панни Мусі .

Навчитеся пов’язувати події  художнього твору з реальним життям, отримаєте урок рішучості в реалізації особистісних і суспільних цілей

Характеристика образу, цитати, сенкан ст.245-248

 

Тематична контрольна робота з теми «Творчість О.Ю.Кобилянської, В.С.Стефаника, В.К.Винниченка»

З’ясуєте рівень знань з даної теми, уміння застосовувати здобуті знання.

Завдання в Google Classroom

 

Основи діловодства

 

Організація документообігу в сучасній установі

Зрозумієте поняття «документообіг», навчитеся працювати з документами

 

Матеріал в GoogleClassroom

 

Зарубіжна література

 

Оскар Уайд «Портрет Доріана Грея»

Переказати текст, визначати проблеми, давати характеристику героям

Прочитати роман

ixswsh2

Англійська мова

 

Natural disasters

Учні зможуть читати і розуміти тексти з теми

Підручник: впр. 1-5, ст. 140-145 (усно), вивчити слова, робочий зошит: впр.1,ст. 59, впр. 4, ст.60

5el6ykx

 

How to make the Earth a safer and better place

Пояснювати, що ми повинні зробити, щоб зробити планету кращим місцем для життя

Підручник: впр. 1, 3, ст 146-147 (усно), впр. 2, ст 147, впр. 2, ст 148 (письм.), робочий зошит: впр.1,2,  ст.62-63.

 

Earthquakes

Розуміти прослуханий тексти давати поради, як себе вести під час землетрусу.

Підручник: впр. 1-4, ст 149-150 (усно), робочий зошит: впр.1,2,  ст.63-64.

Фізика

1.

Перший закон термодинаміки. Адіабатний процес

 Знатимуть перший закон термодинаміки та за яких умов здійснюється адіабатний процес

§24, Впр.23(1)

azt77hj

2.

Напрямок теплових процесів. Другий закон термодинаміки. Ентропія

Знатимуть оборотні і необоротні процеси, у чому полягає фізичний зміст другого закону термодинаміки та що таке ентропія

§25, Впр.23( 2)

3.

Розв`язування задач

Учні зможуть перевірити свій рівень знань та вмінь

GoogleClassroom

Всесвітня історія

1.

Китай. Індія

Називати час національної революції в Китаї, визначати особливості антиколоніального руху в Індії та національного руху в Китаї

Опрацювати §20, с. 134 №3, 8

higjg36

2.

Японія

Пояснювати геополітичні інтереси Японії в міжвоєнний період, називати характерні риси, причини та наслідки мілітаризації Японії

Опрацювати §21

Виписати чинники агресивної зовнішньої політики Японії

3.

Країни Передньої Азії. Розпад Османської імперії. Модернізація Туреччини та Ірану. Основні аспекти Близькосхідної проблеми

Називати час національної революції в Туреччині, визначати вплив Версальсько-Вашингтонської системи на розвиток країн Азії, пояснити витоки та сутність Близькосхідної проблеми

Опрацювати §22, с.143 №3 письмово

Громадянська освіта

1.

Соціальні цілі економіки

Пояснити основні засади економічних відносин «держава - підприємець» та «держава - людина», визначити відмінності між потребами, бажаннями і можливостями людини.

Опрацювати §37, напишіть есе на тему «Для чого потрібна економіка?»

lulus37

2.

Сталий розвиток

Пояснити засади господарювання на основі принципів сталого розвитку,

пропагувати ідею сталого розвитку

Опрацювати §22, запишіть які існують способи зменшення обсягів споживання ресурсів без зменшення обсягів виробництва

Декоративна подушка з метеликами Алгебра

1.

Рівняння sinх=b, tgх=b.

Розв’язувати рівняння sinх=b, tgх=b.

Параграф 2, п.16

16.2, 16.4, 16.6.

4ztizvr

2.

Розв’язування тригонометричних рівнянь. Самостійна робота ( завдання у гугл класі).

Розв’язувати найпростіші тригонометричні рівняння.

Параграф 2, п.15-16

№16.10

 

Геометрія

1.

Контрольна робота з теми «Перпендикулярність прямих і площин у просторі»

 

Розвязувати задачі на застосування властивостей та ознак перпендикулярності прямих та площин у просторі у просторі.

Параграф 5, п.33-37.

 

Переглядів: 265 | Додав: Оля | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім. В.Чорновола© 2024
вул. Соборний Майдан, 6 м. Радомишль 12201