Предмет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Українська мова
|
1.
|
Розрізнення прислівників і співзвучних сполук
|
Засвоїте правила написання прислівників і співзвучних сполук, висловите пропозиції щодо подолання труднощів у засвоєнні проблемних питань з теми
|
§36 ст. 133-136 вправа327 (4реч), 329
|
tsbt6yo
|
2.
|
Написання не, ні з різними частинами мови
|
Навчитеся виявляти і пояснювати порушення орфографічної норми, висловлювати припущення про написання, аргументувати свій вибір.
|
§37 ст.137-149 вправа335, 339
|
Українська література
|
1
|
В.К.Винниченко «Момент» образ панни Мусі .
|
Навчитеся пов’язувати події художнього твору з реальним життям, отримаєте урок рішучості в реалізації особистісних і суспільних цілей
|
Характеристика образу, цитати, сенкан ст.245-248
|
|
Тематична контрольна робота з теми «Творчість О.Ю.Кобилянської, В.С.Стефаника, В.К.Винниченка»
|
З’ясуєте рівень знань з даної теми, уміння застосовувати здобуті знання.
|
Завдання в Google Classroom
|
Основи діловодства
|
|
Організація документообігу в сучасній установі
|
Зрозумієте поняття «документообіг», навчитеся працювати з документами
|
Матеріал в GoogleClassroom
|
Зарубіжна література
|
|
Оскар Уайд «Портрет Доріана Грея»
|
Переказати текст, визначати проблеми, давати характеристику героям
|
Прочитати роман
|
ixswsh2
|
Англійська мова
|
|
Natural disasters
|
Учні зможуть читати і розуміти тексти з теми
|
Підручник: впр. 1-5, ст. 140-145 (усно), вивчити слова, робочий зошит: впр.1,ст. 59, впр. 4, ст.60
|
5el6ykx
|
|
How to make the Earth a safer and better place
|
Пояснювати, що ми повинні зробити, щоб зробити планету кращим місцем для життя
|
Підручник: впр. 1, 3, ст 146-147 (усно), впр. 2, ст 147, впр. 2, ст 148 (письм.), робочий зошит: впр.1,2, ст.62-63.
|
|
Earthquakes
|
Розуміти прослуханий тексти давати поради, як себе вести під час землетрусу.
|
Підручник: впр. 1-4, ст 149-150 (усно), робочий зошит: впр.1,2, ст.63-64.
|
Фізика
|
1.
|
Перший закон термодинаміки. Адіабатний процес
|
Знатимуть перший закон термодинаміки та за яких умов здійснюється адіабатний процес
|
§24, Впр.23(1)
|
azt77hj
|
2.
|
Напрямок теплових процесів. Другий закон термодинаміки. Ентропія
|
Знатимуть оборотні і необоротні процеси, у чому полягає фізичний зміст другого закону термодинаміки та що таке ентропія
|
§25, Впр.23( 2)
|
3.
|
Розв`язування задач
|
Учні зможуть перевірити свій рівень знань та вмінь
|
GoogleClassroom
|
Всесвітня історія
|
1.
|
Китай. Індія
|
Називати час національної революції в Китаї, визначати особливості антиколоніального руху в Індії та національного руху в Китаї
|
Опрацювати §20, с. 134 №3, 8
|
higjg36
|
2.
|
Японія
|
Пояснювати геополітичні інтереси Японії в міжвоєнний період, називати характерні риси, причини та наслідки мілітаризації Японії
|
Опрацювати §21
Виписати чинники агресивної зовнішньої політики Японії
|
3.
|
Країни Передньої Азії. Розпад Османської імперії. Модернізація Туреччини та Ірану. Основні аспекти Близькосхідної проблеми
|
Називати час національної революції в Туреччині, визначати вплив Версальсько-Вашингтонської системи на розвиток країн Азії, пояснити витоки та сутність Близькосхідної проблеми
|
Опрацювати §22, с.143 №3 письмово
|
Громадянська освіта
|
1.
|
Соціальні цілі економіки
|
Пояснити основні засади економічних відносин «держава - підприємець» та «держава - людина», визначити відмінності між потребами, бажаннями і можливостями людини.
|
Опрацювати §37, напишіть есе на тему «Для чого потрібна економіка?»
|
lulus37
|
2.
|
Сталий розвиток
|
Пояснити засади господарювання на основі принципів сталого розвитку,
пропагувати ідею сталого розвитку
|
Опрацювати §22, запишіть які існують способи зменшення обсягів споживання ресурсів без зменшення обсягів виробництва
|
Алгебра
|
1.
|
Рівняння sinх=b, tgх=b.
|
Розв’язувати рівняння sinх=b, tgх=b.
|
Параграф 2, п.16
№ 16.2, 16.4, 16.6.
|
4ztizvr
|
2.
|
Розв’язування тригонометричних рівнянь. Самостійна робота ( завдання у гугл класі).
|
Розв’язувати найпростіші тригонометричні рівняння.
|
Параграф 2, п.15-16
№16.10
|
Геометрія
|
1.
|
Контрольна робота з теми «Перпендикулярність прямих і площин у просторі»
|
Розв’язувати задачі на застосування властивостей та ознак перпендикулярності прямих та площин у просторі у просторі.
|
Параграф 5, п.33-37.
|