Предмет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Українська мова
|
1.
|
Позначення м’якості приголосних на письмі
|
Закріпите вміння працювати з орфографічним словником, аргументувати орфограму «ь», усвідомите важливість дотримання орфографічної норми для сучасного компетентного мовця
|
§24 таблиці, правила
ст.93-95
Вправа 218, 219
|
tsbt6yo
|
2.
|
Засоби милозвучності української мови Чергування голосних і приголосних звуків
|
Повторите відомості про засоби милозвучності української мови, висловите припущення про написання того чи іншого слова, навчитеся коментувати зміни у словах під час словозміни та словотвору
|
§26 правила
ст.99-100
Вправа227, 229.
|
Українська література
|
1
|
М.М.Коцюбинський
Психологічна новела «Інтермецо»
|
Опрацюєте зміст новели, навчитеся пов’язувати події, описані у творі, з реальним життям автора, розпізнавати й аналізувати новелістичний твір, пояснювати глибокий психологізм новели, особливості її композиції.
|
Прочитати новелу, переказ уривків.
Аналіз твору ст.174-177, 178
|
|
|
«Інтермецо»
|
Проаналізуєте імпресіоністичну поетику твору, охарактеризуєте символічні образи, визначите образотворчі засоби(внутрішній монолог, прийом контрасту).
|
Характеристика образів , усні відповіді на питання ст.179
|
Основи діловодства
|
|
Практична робота №1 Тестовий зріз знань з теми «З історії діловодства»
|
З’ясуєте рівень знань з теми
|
Тести Матеріал додається в
GoogleClassroom
|
|
Зарубіжна література
|
|
Ліричний герой збірки
В.Вітмена «Листя трави»
|
аналізувати ліричний твір. Формулювати і обґрунтовувати власні судження
|
Проаналізуйте поему Вітмена «Пісня про себе» як своєрідний поетичний маніфест
|
|
Англійська мова
|
|
Schooling in Britain and Ukraine
|
Розуміти на слух текст про освіту в Британії, порівняти її з освітою в України
|
Підручник: Впр. 1, 2, 3, 4, 5 (усно), ст. ст. 72-74,
Робочий зошит: впр.1, 2, 3 ст.30-31
|
5el6ykx
|
|
What do You think of the System of Education in Ukraine?
|
Висловлювати свою думку з приводу освіти в Україні
|
Підручник, ст 74-75, впр. 1, 2 (усно), ,3,4, (письмово).
Робочий зошит: впр.1, 2, 3, ст. 31-32
|
Фізика
|
1.
|
Розв`язування задач
|
Розв`язувати задачі застосовуючи формули періоду математичного і пружинного маятника
|
GoogleClassroom
|
azt77hj
|
2.
|
Лабораторна робота №5 Дослідження коливань нитяного маятника, вимірювання прискорення вільного падіння
|
Учні закріплять знання про закономірності коливального руху, за допомогою маятника визначити прискорення вільного падіння.
|
GoogleClassroom
|
3.
|
Резонанс
|
Учні знатимуть умову виникнення резонансу, залежність виду резонансних кривих від сили тертя в системі; вмітимуть розв’язувати задачі на визначення параметрів, які характеризують стан гармонічних коливань системи.
|
GoogleClassroom
|
Історія України
|
1.
|
Трансформаційні процеси в суспільно-політичному житті УСРР (20-ті роки ХХ ст.)
|
Пояснити процес ліквідації багатопартійності в УСРР, визначати відмінність «коренізації» та «українізації» і називати її результати і наслідки, називати зміни у релігійному житті 20-30-х рр.
|
Опрацювати §21
Виписати в суть і наслідки українізації та особливості релігійного життя УСРР у 20-ті роки
|
dsnic35
|
2.
|
Зрушення у промисловості й господарюванні УСРР
|
Характеризувати індустріалізацію в УСРР
|
Опрацювати §22
Виписати особливості радянської індустріалізації у 20-30-х роках
|
Громадянська освіта
|
1.
|
Громада
|
Пояснити основи місцевого самоврядування, назвати способи визначення та вирішення проблем місцевої громади за участю громадян, визначити форми суспільної активності громадян на рівні місцевої громади, регіону, держави, сприймати себе частиною громади та суспільства, продемонструвати готовність співпрацювати з іншими для розв’язання суспільних проблем.
|
опрацювати §24-25, завдання в гугл класі
|
lulus37
|
2.
|
Громадянська участь у житті суспільства
|
опрацювати §26, завдання в гугл класі
|