Нд, 22.12.2024, 06:58
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость RSS 

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім.В.Чорновола

Меню сайту
Наше опитування
Нашому сайту 1 семестр оцініть його
Всього відповідей: 122
Наші друзі
Статистика
  
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 
Форма входу
Калькулятор
Освітній портал

Головна » 2021 » Січень » 18 » ДН 10 клас (І ч.)
18:48
ДН 10 клас (І ч.)

Домашні завдання 10 клас на 18-22 січня 2021

Предмет

 

 

Тема

 

Після вивчення теми учні зможуть

Завдання, які потрібно виконати

Примітка

Українська мова

1.

Позначення м’якості приголосних на письмі

Закріпите вміння працювати з орфографічним словником, аргументувати орфограму «ь», усвідомите важливість дотримання орфографічної норми для сучасного компетентного мовця

§24 таблиці, правила 

 ст.93-95

Вправа 218, 219

 

 

tsbt6yo

2.

Засоби милозвучності української мови Чергування голосних і приголосних звуків

Повторите відомості про засоби милозвучності української мови, висловите припущення про написання того чи іншого слова, навчитеся коментувати зміни у словах під час словозміни та словотвору

§26 правила

ст.99-100 

Вправа227, 229.

 

Українська література

1

М.М.Коцюбинський

Психологічна новела «Інтермецо»

 

Опрацюєте зміст новели, навчитеся пов’язувати події, описані у творі, з реальним життям автора,  розпізнавати  й аналізувати новелістичний твір, пояснювати глибокий психологізм новели, особливості її композиції.

Прочитати новелу, переказ уривків.

Аналіз твору ст.174-177, 178

 

 

 

«Інтермецо»

Проаналізуєте імпресіоністичну поетику твору, охарактеризуєте символічні образи, визначите образотворчі засоби(внутрішній монолог, прийом контрасту).

Характеристика образів , усні відповіді на питання ст.179

Основи діловодства

 

Практична робота №1 Тестовий зріз знань з теми «З історії діловодства»

З’ясуєте рівень знань з теми

Тести Матеріал додається в 

GoogleClassroom

 

 

 

 

Зарубіжна література

 

Ліричний герой збірки

В.Вітмена «Листя трави»

аналізувати ліричний твір. Формулювати і обґрунтовувати власні судження

Проаналізуйте поему Вітмена   «Пісня про себе» як своєрідний поетичний маніфест

 

 

 

Англійська мова

 

Schooling in Britain and Ukraine

Розуміти на слух текст про освіту в Британії, порівняти її з освітою в України

Підручник: Впр. 1, 2, 3, 4,  5 (усно), ст. ст. 72-74, 

Робочий зошит: впр.1, 2, 3 ст.30-31

5el6ykx

 

 

What do You think of the System of Education in Ukraine?

Висловлювати свою думку з приводу освіти в Україні

Підручник, ст 74-75, впр. 1, 2 (усно), ,3,4, (письмово).

Робочий зошит: впр.1, 2, 3, ст. 31-32

Фізика

1.

Розв`язування задач

Розв`язувати задачі застосовуючи формули періоду математичного і пружинного маятника

GoogleClassroom

azt77hj

2.

Лабораторна робота №5 Дослідження коливань нитяного маятника, вимірювання прискорення вільного падіння

Учні закріплять знання про закономірності коливального руху, за допомогою маятника визначити прискорення вільного падіння.

GoogleClassroom

3.

Резонанс

Учні знатимуть умову виникнення резонансу, залежність виду резонансних кривих від сили тертя в системі; вмітимуть розв’язувати задачі на визначення параметрів, які характеризують стан гармонічних коливань системи.

GoogleClassroom

Історія України

1.

Трансформаційні процеси в суспільно-політичному житті УСРР (20-ті роки ХХ ст.)

Пояснити процес ліквідації багатопартійності в УСРР, визначати відмінність «коренізації» та «українізації» і називати її результати і наслідки, називати зміни  у релігійному житті 20-30-х рр.

Опрацювати  §21

Виписати в суть і наслідки українізації та особливості релігійного життя УСРР у 20-ті роки

 

dsnic35

2.

Зрушення у промисловості й господарюванні УСРР

Характеризувати індустріалізацію в УСРР

Опрацювати §22

Виписати особливості радянської індустріалізації у 20-30-х роках

Громадянська освіта

1.

Громада

Пояснити основи місцевого самоврядування, назвати способи визначення та вирішення проблем місцевої громади за участю громадян, визначити форми суспільної активності  громадян на рівні місцевої громади, регіону, держави, сприймати себе   частиною громади та суспільства, продемонструвати готовність співпрацювати з іншими для розв’язання суспільних проблем.

опрацювати  §24-25, завдання в гугл класі

 

lulus37

2.

Громадянська участь у житті суспільства

опрацювати  §26, завдання в гугл класі

Переглядів: 239 | Додав: Оля | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім. В.Чорновола© 2024
вул. Соборний Майдан, 6 м. Радомишль 12201