Предмет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Інформатика
|
|
Розв’язування рівнянь, систем рівнянь, оптимізація задач.
|
Навчаться використовувати комп’ютерні технології в розв’язку рівнянь
|
Прочитати та законспектувати урок в google class room
|
zjlov6d
Олександр Миколайович
|
|
Програмні засоби для складних обчислень
|
Знатимуть які програми потрібні для математичних обчислень в ПК
|
Виконати практичну роботу в google classroom
|
Інформатика
|
1.
|
Основи статистичного аналізу даних. Обчислення основних статистичних характеристик вибірки
|
Знатимуть поняття аналізу даних та етапи аналізу даних, зможуть назвати основні статистичні характеристики вибірки.
|
§ 10 ст. 93-101
Вправа 2-4 ст. 96-101
|
nsg4cpt
Ольга Сергіївна
|
2.
|
Візуалізація рядів і трендів даних
|
Знатимуть поняття візуалізації та як зробити її ефективною, поняття інфографіка
|
§ 11 ст. 103-116
Вправа 1, 3, 4 (виконати)
|
|
Технологія пошуку роботи
|
|
Складання супровідного та рекомендаційного
листів
|
Знає вимоги до складання супровідного та рекомендаційного листа та відмінність у створенні та застосуванні супровідного та рекомендаційного листів?
|
Скласти супровідний лист до особистого резюме.
|
accdxyc
|
Трудове навчання
|
|
Загальні відомості про дизайн інтер’єрів. Стадії дизайну об’єктів технологічної діяльності
|
Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення.
Дотримується прийомів роботи з інструментами, пристосуваннями та обладнанням.
|
Виготовлення декору для інтер’єру
Код класу ext6xae
|
|
Медицина
|
1.
|
Правила виклику екстреної медичної допомоги
|
Знає порядок дій при виклику екстреної медичної допомоги
|
Опрацювати параграф 10
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=ATUQhPlqwq8
Проаналізуйте справжній дзвінок (за відео), чи все правильно сказав чоловік, викликаючи швидку? Що йому порадили б ви надалі?
|
4xox3tr
|
|
|
|
|
|
|
|