Предмет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Українська мова
|
1.
|
Орфоепічна норма Орфоепічна помилка Орфоепічний словник
|
Зрозумієте суть понять «норма», «орфоепія», «орфоепічна помилка», «орфоепічна норма»
|
§18 ст. 73 вправа 177 (списати, запам’ятати написання слів)
|
tsbt6yo
|
2.
|
Поняття милозвучності
|
Закріпите знання визначати засоби милозвучності української мови
|
§18 правила
ст. 73-74
вправа 152, 154
|
Українська література
|
1.
|
Психологічна переконливість розкриття образу Мартина Борулі
Теорія літератури: комедія
|
Висловите судження про духовні й матеріальні цінності, усвідомите, що життєва позиція кожного важлива для всього суспільства, а саме: компроміс переконань – шлях до зради
|
Характеристика образу, цитати ст.100-105
Стаття ст.106
Усні відповіді на питання ст.107
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення (письмово) Написання есе, викликаного одним із образів комедії «Мартин Боруля»
|
Оціните вчинки й поведінку персонажів, спрогнозуєте можливі наслідки діяльності, переконаєтесь у негативній ролі лицемірства, зарозумілості, сліпого прагнення до дворянства
|
Усні відповіді на питання ст.108
|
Фізика
|
1.
|
Лабораторна робота №4. Визначення центра мас плоскої фігури
|
практично визначити центр мас плоскої фігури
|
c. 114
|
azt77hj
|
2.
|
Розв'язування задач
|
Розв'язувати фізичні задачі
|
Впр.11(2)
|
3.
|
Механічна робота. Потужність
|
Учні зможуть розв'язати задачі застосовуючи формули роботи, кінетичної енергії та потужності
|
§13, впр.13(2)
|
Хімія
|
1.
|
Алкени і Алкіни. Загальні та молекулярні формули алкенів і алкінів, структурна ізомерія, систематична номенклатура. Хімічні властивості етену і етину
|
Учень/ Учениця
називає десять членів гомологічного ряду алкенів і алкінів (СН4 – С10Н22);
Складає молекулярні, структурні і напівструктурні формули метану та дев’яти його гомологів (С2Н6 – С10Н22), етену, етину, метанолу, етанолу, гліцеролу, етанової та аміноетанової кислот;
|
Домашня робота завантаженна в Google Classroom
|
m3xxyhr
|
Історія України
|
1.
|
УНР за доби Директорії
|
Визначити форми та основні ознаки національної державності часів УНР за Директорії
|
Опрацювати §13
Дати відповіді на питання
|
dsnic35
|
2.
|
Західноукраїнська Народна Республіка
|
Пояснити значення Акта злуки УНР і ЗУНР; особливості розбудови Армії УНР та УГА; відмінності державотворчих процесів в УНР, Українській Державі, ЗУНР
|
Опрацювати §14
|
|
Радянсько-російська окупація України
|
Оперувати хронологічним і понятійним матеріалом для пояснення таких явищ, як денікінський режим, отаманщина, “воєнний комунізм”, червоний терор
|
Опрацювати §15
|
Громадянська освіта
|
1.
|
Ефективна комунікація
|
Продемонструвати навички ефективної комунікації
|
§16
|
lulus37
|
2.
|
Стереотипи, упередження, забобони. Шляхи подолання стереотипів
|
Визначати причини виникнення стереотипів, їхній вплив на життя у багатоманітному суспільстві
|
§17
|
Зарубіжна література
|
- 1
|
Гамлет – вічний образ у світовій літературі
|
Переказати текст трагедії «Гамлет», визначити філософські проблеми та своє ставлення до головного героя
|
Повторити творчість Данте і Шекспіра
|
ixswsh2
|
Географія
|
1.
|
Особливості економіки країн Азії.
|
Уважно опрацювати параграф .
|
Інформацію мати в зошиті
|
|
|
2.
|
Економіка Азії
|
Побубувати графік (країни Азії) ,головне виписати, перевірити свої знання запитання на ст.93 .
|
параграф 21, с.90-93
|
|
Біологія
|
|
Вуглеводи, ліпіди: огляд будови й біологічної ролі.
|
Знати особливості будови вуглеводів та ліпідів, їх біологічну роль для живих організмів.
|
§ 21
|
pnizafx
|
|
Структури клітин, які забезпечують процеси метаболізму.
|
Пригадати, що таке метаболізм, яке він має значення; знатимуть які структури відповідають за процеси метаболізму.
|
§ 22
|