Предмет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Українська мова
|
1.
|
Особистість мовця. Вимоги до мовлення оратора
|
Здобудете навички і вміння, якими має володіти оратор
|
§11,12 Опрацювати пам’ятку«Імідж оратора»ст.54
Вправа 114 А
|
tsbt6yo
|
2.
|
Аудиторія. Контакт з аудиторією.
|
Опрацюєте прийоми налагодження контакту з аудиторією
|
§13 ст.58 вправа 129(на вибір- А чи Б)
|
Українська література
|
1.
|
Контрольна робота з теми «Творчість І.С.Нечуя-Левицького та Панаса Мирного»
|
Оціните власні досягнення з теми, вміння аналізувати художні твори.
|
Усні відповіді на питання
ст. 74,76, 78.Записати тести по змісту роману «Хіба ревуть воли…»
24 тести – 10-12балів, 12тестів – 7-8 балів, 6тестів – 4-6 бали.
|
|
|
Українська драматургія і театр 70-90 років ХІХ ст. Феномен «театру корифеїв»
|
З’ясуєте, як і коли в Україні виник професійний «театр корифеїв», дізнаєтеся більше про перші театральні трупи Марка Кропивницького та Михайла Старицького, внесок родини Тобілевичів у розвиток українського театру.
|
Ст.79 ознайомитися.
Ст.80-88 опрацювати статтю «Феномен «театру корифеїв», скласти план, конспект за планом. Усні відповіді на питання ст.88
|
Фізика
|
1.
|
Розв'язування задач
|
Учні зможуть розв'язувати задачі використовуючи закони Ньютона
|
Ст.49 впр7(1,2)
|
azt77hj
|
2.
|
Сила пружності. Вага тіла
|
Учні зможуть розв'язати задачі використовуючи формули сили пружності та ваги тіла.
|
Опрацювати §10(ст.59-61), впр. 10(1, 2)
|
3.
|
Сила тертя
|
Учні зможуть розв'язати задачі використовуючи формулу сили тертя
|
Опрацювати §10(ст.61-66), впр.10 (3)
|
Хімія
|
1.
|
Діагностичний контроль знань за темою «Теорія будови органічних сполук»
|
називати десять членів гомологічного ряду алканів (СН4 – С10Н22);
зрозуміє належність речовин за їхнім складом до вуглеводнів, оксигеновмісних, нітрогеновмісних сполук.
Складати молекулярні, структурні і напівструктурні формули метану та дев’яти його гомологів (С2Н6 – С10Н22), етену, етину, метанолу, етанолу, гліцеролу, етанової та аміноетанової кислот
|
Домашня робота завантажена в Google Classroom
|
m3xxyhr
|
2.
|
Алкани. Загальна формула, структура, ізомерія, систематична нуменклатура
|
Історія України
|
1.
|
Крим у 1917 – на початку 1918 р.
|
характеризувати процес національного державотворення кримських татар; визначити причини поразки відчайдушної спроби реалізувати своє право на самовизначення.
|
Опрацювати §7
Дати відповіді на питання
|
dsnic35
|
2.
|
Узагальнення знань з розділу ІІ «Початок Української революції»
|
систематизувати і узагальнити знання учнів з теми;
закріпити вміння учнів аналізувати, співставляти, узагальнювати історичні факти, події, документи, усвідомлювати причини негараздів у суспільстві
|
Повторити §4-10,
Усно – с.81, завдання в Google Classroom
|
|
Всесвітня історія
|
1.
|
Розділ 2. Облаштування повоєнного світу.
Післявоєнна міжнародна обстановка. Паризька і Вашингтонська конференції
|
характеризувати (з використанням історичної карти) територіальні зміни, зафіксовані в текстах мирних договорів з Німеччиною та її союзниками; дати оцінку рішенням Паризької та Вашингтонської конференцій з позицій інтересів «великих» і «малих» держав; визначити джерела нестабільності в Європі
|
Опрацювати §6
Заповнити таблицю
За допомогою історичної карти показати територіальні зміни
|
|
Громадянська освіта
|
1.
|
Механізми захисту прав дитини
|
Називати права людини, які можна захистити в Європейському суді; описувати процедуру звернення до Європейського суду з прав людини
|
Опрацювати §13, виконати одне з завдань в Google Classroom
|
lulus37
|
2.
|
Практичне заняття. Якою є роль правозахисних організацій і правозахисників
|
визначати дії у разі проблемної ситуації, пов’язаної з порушенням прав людини і роль правозахисників
|
Скласти перелік якостей 4-5 та вмінь 4-5, якими має володіти людина, яка здійснює правозахисну діяльність
|