Чт, 02.05.2024, 00:05
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость RSS 

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім.В.Чорновола

Меню сайту
Наше опитування
Нашому сайту 1 семестр оцініть його
Всього відповідей: 122
Наші друзі
Статистика
  
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 
Форма входу
Калькулятор
Освітній портал

Головна » 2020 » Березень » 27 » Домашні завдання на карантин 5 клас (частина 1)
22:37
Домашні завдання на карантин 5 клас (частина 1)

5 клас  Українська мова (3 уроки). Термін виконання 30.03 – 03.04

Тема

Після вивчення теми учні зможуть

Завдання, які потрібно виконати

Он-лайн ресурси

Код доступу

1.

Другорядні члени речення. Тренувальні вправи.

розрізняти додатки, означення, обставини; виділяти другорядні члени речення умовними позначками; будувати речення, поширюючи їх додатками, означеннями, обставинами.

ст.150, 152, 155 (повторити правила)

 

Вправи 424, 419 (ІІІ), 422, 423

 

 

 

 

 

 

https://classroom.google.com/u/1/c/MzY0OTE2ODk3OTJa

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

gm6iacz

2.

 

Речення з однорідними членами (без сполучників і зі сполучниками а, але, і). 

розрізняти однорідні члени речення; усвідомлюють стилістичну функцію однорідних членів; правильно інтонувати речення з ОЧР.

ст.159 (вивчити правила)

 

Вправи 427, 430

3.

 

 Кома між однорідними членами речення

розставляти і обґрунтовувати розділові знаки при них; знаходити і виправляти пунктуаційні помилки на вивчені правила. 

ст.159, 160 (вивчити правила)

 

Вправи 433, 429

 

5 клас  Українська література (2 уроки). Термін виконання 30.03 – 03.04

Тема

Після вивчення теми учні зможуть

Завдання, які потрібно виконати

Он-лайн ресурси

Код доступу

1.

Тарас Шевченко. «За сонцем хмаронька пливе...»

Картини довколишнього світу, природи в поезії.

виразно читати вірш

 Т. Шевченка, аналізувати вірш та знаходити художні засоби; пояснити поняття «ліричний твір» та «персоніфікація».

ст.191-192 (вивчити поняття «ліричний твір», «персоніфікація»);

вивчити напам’ять «За сонцем хмаронька пливе…»

 

 

 

 

 

 

 

https://classroom.google.com/u/1/c/NTM1MDY1NTU0OTNa

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

wuwaycr

2.

Тарас Шевченко. «Садок вишневий коло хати...»

Картини довколишнього світу, природи в поезіях Т.Шевченка — інша, художня реальність, створена уявою митця за допомогою засобів образної мови.

виразно читати поезію

Т. Шевченка, аналізувати її, висловлювати власні почуття та враження.

ст.193

вивчити напам’ять «Садок вишневий коло хати…».

Англійська мова (І група) (3 уроки). Термін виконання 30.03-03.04

Тема

Після вивчення теми учні зможуть

Завдання, які потрібно виконати

Он-лайн ресурси

Код доступу

1.

What is the Weather Like Today?

описувати погоду, використовуючи нові слова

PB. ex. 1, p.140, ex.2,3, pp.140-141,

WB. ex. 1,2,3,4, pp.72-74, learn the words

 

 

 

 

https://classroom.google.com/u/1/c/NTU3NTAzMzA2MjBa

 

 

 

 

 

 

 

vhq5e5l

2.

Weather Forecast (Reading and                  Grammar).

 

розуміти інформацію читаючи прогноз погоди та пояснювати, що відбувається назовні , описуючи погоду

PB. ex. 1(a,b), p.141

WB. ex.7, 8, p.75-76, revise the Present and Past Simple? Present Continious

3.

What Weather is Going to Be Tomorrow

описувати погоду на завтра згідно прогнозу

PB. Ex 3,4,5 pp. 148-150

WB. ex.9(a,b), pp.77-78

 

Англійська мова (ІІ група) (3 уроки). Термін виконання 30.03-03.04

               Тема

Очікувані результати

Домашнє завдання

Weather Mix

«Примхи погоди»

 

вживати нові тематичні слова в усному та письмовому мовленні;  утворювати та вживати прикметники

Впр.1,2 ст.140 усно, записати слова у словник, вивчити

Впр.3 ст.141 письмово

2

«Погода»

вживати тематичну лексику в усному та письмовому мовленні;    читати та розуміти тематичний текст, виконувати завдання за

прочитаним

Впр.1(а,в) ст.142 усно;

записати слова у словник ст.143, вивчити

Впр.1,2 ст.72(РЗ) письмово;

3

Present Simple and

Present Continuous

Теперішній  неозначений та теперішній тривалий час

вживати тематичну лексику; вживати дієслівні форми теперішнього неозначеного та теперішнього тривалого часів у безособових реченнях (стр. «It is…»)

Впр.1, ст.144  опрацювати та вивчити таблицю;

записати слова у словник ст.145, вивчити;

додатково – Впр.3,4 ст.73-74 (РЗ)

Природознавство (2 уроки). Термін виконання 30.03-03.04

Тема

Після вивчення теми учні зможуть

Завдання, які потрібно виконати

Прим.

1

Рослини і тварини

називати особливості рослин і ознаки тварин; ознайомитись із різноманіттям рослин і тварин

П.34 читати ст. 151 Стати дослідником природи письмово

 

2

Гриби і бактерії

називати відмінності грибів і бактерій від інших організмів; наводити приклади гибів; пояснювати значення бактерій

П.35 читати

ст..137 №5 письмово

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Переглядів: 408 | Додав: Оля | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім. В.Чорновола© 2024
вул. Соборний Майдан, 6 м. Радомишль 12201