Пт, 26.04.2024, 06:45
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость RSS 

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім.В.Чорновола

Меню сайту
Наше опитування
Нашому сайту 1 семестр оцініть його
Всього відповідей: 122
Наші друзі
Статистика
  
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 
Форма входу
Калькулятор
Освітній портал

Головна » 2020 » Травень » 18 » Домашні завдання на карантин 4-А клас (частина 1)
00:03
Домашні завдання на карантин 4-А клас (частина 1)

 

Тема

Після вивчення теми учні зможуть

Завдання, які  потрібно  виконати

Прим

Літературне читання

1

Ірен Роздобудько

«Духи, що живуть у посуді»

Визначати жанр прочитаного твору; визначати і називати тему й основну думку твору;  визначати  головних героїв твору,  позитивні і негативні вчинки героїв, їх  моральний і етичний характер; обґрунтовувати свої міркування щодо тексту.

Читати вголос свідомо, правильно, виразно із дотриманням основних норм літературної вимови і мовчки (усвідомлено) в

оптимальному для розуміння темпі.

Перлинка ст.96-98,

читати і переказувати.

Відповідати на питання у кінці твору.

18

2

Всеволод Нестайко

«Казка про жарт-птицю»

Перлинка ст.99-105,

читати і переказувати.

Відповідати на питання у кінці твору.

19

3

Олександр Дерманський «Млин»

Перлинка ст.106-110,

читати і переказувати.

Відповідати на питання у кінці твору.

20

4

Леся Воронина «Суперагент 000»

Перлинка ст.111-115,

читати і переказувати.

Відповідати на питання у кінці твору.

22

Математика

1

Контрольна робота

Перевірити рівень сформованості знань при математичних обчисленнях.

 Завдання  роботи у Viber.

18

2

Письмове ділення з остачею багатоцифрових чисел. Задачі на спільну роботу.

Вміти  застосовувати алгоритм письмового ділення  багатоцифрових  чисел з остачею; вміти коментувати порядок дій.

Вміти розв’язувати задачі  на спільну роботу.

ст.163

№ 1044 (усно)

№ 1045, 1048, 1049.

19

3

Ділення  складених  іменованих  чисел. Задачі.

Вміти  застосовувати алгоритм письмового ділення  складених іменованих  чисел; вміти коментувати порядок дій.

Вміти розв’язувати задачі.

ст.163

№ 1051, 1056 (усно)

№ 1052, 1057, 1068.

20

4

Знаходження значень виразів на сумісні дії.

Вміти  застосовувати алгоритм письмового ділення  багатоцифрових; вміти коментувати порядок дій. Вміти розв’язувати задачі  на спільну роботу.

ст.167

№ 1077, 1078, 1083.

22

Українська  мова

1

Прислівники, близькі й протилежні за значенням.

Вміти виділяти  в тексті  прислівники, ставити до них запитання, складати  речення з ними.

ст. 172.

Впр. 393 (письмово)

18

2

Контрольна робота

Списування

Перевірити рівень сформованості вміння списувати з друкованого тексту.

Завдання у  Viber.

19

3

Поширення речень прислівниками.

Вміти виділяти  в тексті  прислівники, ставити до них запитання, складати  речення з ними, поширювати речення прислівниками.

ст. 173.

Впр. 393 (письмово)

20

Англійська мова

1

Люблю подорожувати.

На вокзалі

Читати тематичний текст та знаходити потрібну інформацію для виконання завдання, вживати  нові слова

Записати слова з

Впр.1 ст.163 та

Впр.1 ст.166 у словник, вивчити 

Впр.2,3 ст.163-164 усно, вивчити таблицю.

Впр.4 ст.165 письмово,

 

2

On the Move.

Контрольна робота

 

Оцінити свій рівень знань за вивченим матеріалом

 

 Test: Впр.3 ст.187 прочитати текст, записати речення після тексту, визначити які з них правильні, які ні (True, False) Впр.4 ст.188 письмово за зразком. 

 

Переглядів: 279 | Додав: Оля | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім. В.Чорновола© 2024
вул. Соборний Майдан, 6 м. Радомишль 12201