Пт, 26.04.2024, 08:02
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость RSS 

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім.В.Чорновола

Меню сайту
Наше опитування
Нашому сайту 1 семестр оцініть його
Всього відповідей: 122
Наші друзі
Статистика
  
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 
Форма входу
Калькулятор
Освітній портал

Головна » 2021 » Січень » 12 » ДН 7 клас (І частина)
12:32
ДН 7 клас (І частина)

Домашні завдання 7 клас на 11.01-15.01.2021

Предмет

 

 

Тема

 

Після вивчення теми учні зможуть

Завдання, які потрібно виконати

Примітка

Українська мова

1.

Прислівник: знач, морфологічні ознаки, синтаксична роль

Знає і називає визначення прислівника, за чим він змінюється, на які питання відповідає, визначає роль прислівника у реченні

С.116 – записати і вивчити, що таке прислівник. Знати, на які відповідає питання!

Вправа 202. Пояснення до виконання виконання: Ластівки низько літають. Прислівник низько відповідає на питання як? і тому є обставиною, підкреслюємо -.-.-., зверху пишемо питання.

Вправа 203.

Вправа 204, завд.1.

Вправа 208 – усно.

s46ltoz

2.

Розряди прислівників

Називає усі розряди прислівників, визначає питання, на які вони відповідають

Параграф 25, с.119-120 – вивчити розряди прислівників та питання, на які вони відповідають.

Завдання 1. До кожного розряду дібрати 2 власних приклади. Поставити до них запитання. Зразок: 1.Якісно-означальні: помалу (як?)

Завдання 2. Із тексту вправи 213 (с.121) виписати прислівники, поставити до кожного прислівника запитання і визначити розряд. Зразок: Я йду донизу. Донизу (куди?) – обставинний місця.

3.

Ступені порівняно прислівників

Називає, визначає та утворює ступені порівняння прислівників

 

                

Параграф 26,правила вивчити.

Вправа 217. Утворити прислівники всіх ступенів порівняння. Зразок: якісний – якісно, якісніше, більш/менш якісно, найякісніше, найбільш якісно.

Вправа 222,завдання 3 (с.127).

Українська література

1.

Олекса Стороженко «Скарб»

Знає текст твору, біографію автора може переказати

Читати твір і біографію автора.

Скласти план до твору та схематично основні події біографії автора.

s46ltoz

2.

Олекса Стороженко «Скарб»

Знає текст твору, характеризує героя твору

Пройти тести за твором у Гугл Класі.

Музика

1.

Сучасна музика. Стилі та напрямки.

-учні зможуть розрізняти стилі та напрямки музики.

-познайомляться з творчістю В. Моцарта, Б. Хофмана

Опрацювати сторінки підручника 95-97. Записати поняття в зошити стор.96;

прослухати твори В. Моцарта, Б. Хофмана «Адажіо для скляної гармоніки» Всі матеріали для виконання завдання знаходяться в презентації, відео матеріли, які завантажена

 в Google classroom.

li2cmxo

Хімія

1.

Відносна молекулярна маса, її обчислення за хімічною формулою

Учень/учениця
вміє визначати відносну молекулярну масу за хімічною формулою та масову частку елемента в складні речовині

Домашня робота завантаженна в Google Classroom
Код доступа    34qphsf

Код доступа    34qphsf

2.

Масова частка елемента в складній речовині.

Фізика

1.

Явище інерції. Інертність тіла. Маса тіла

Учні зможуть описати явище інерції, володіти поняттям маси.

Опрацювати §22, 23, впр.82, 83, 84

4llsizc

2.

Розв`язування вправ

 

Використати знання про явище інерції, інертність тіла, маси тіла під час розв`язування вправ

Впр.91, 106

GoogleClassroom

Алгебра

1.

Квадрат   двочлена.

Обчислювати квадрати чисел за формулою. Розв’язувати рівняння, застосовуючи формулу квадрата двочлена.

П.11, № 538(1,2),  № 544, № 551

Код класу gt6oqty

2.

Розв’язування вправ.

Спрощувати вирази, доводити тотожність, використовуючи формулу квадрата двочлена.

П. 11, № 549, № 555, № 563(1,2)

Геометрія

1.

Трикутник і його елементи

Розрізняти види трикутників за сторонами і кутами.

П. 10 (питання стор.78),  № 313, № 314, № 326

Код класу ktjj7rj

 

2.

Висота, бісектриса і медіана трикутника.

Будувати ці елементи трикутника, знати їх означення, розв’язувати задачі практичного змісту.

П. 10, № 316(1), № 318(1), № 319

Трудове навчання (дівчата)

1.

Технологічний одяг для кухні

Планування роботи з виконання проекту. Моделі-аналоги. Графічне зображення.

Планує власну проетну діяльність.

Використовує моделі-аналоги для вдосконалення виробу

Підготувати моделі-аналоги для виробу

Виконати ескіз виробу

 

Код класу ahzq5ne

Трудове навчання (хлопці)

1.

Властивості металевого дроту. Робота з дротом.

(провалка).

 

 

 

 

Переглядів: 220 | Додав: Оля | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім. В.Чорновола© 2024
вул. Соборний Майдан, 6 м. Радомишль 12201