Сб, 27.04.2024, 01:52
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость RSS 

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім.В.Чорновола

Меню сайту
Наше опитування
Нашому сайту 1 семестр оцініть його
Всього відповідей: 122
Наші друзі
Статистика
  
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 
Форма входу
Калькулятор
Освітній портал

Головна » 2020 » Листопад » 20 » ДН 11 клас (ч. 1)
15:05
ДН 11 клас (ч. 1)

Домашні завдання  11 клас 23.11.-27.11

 Предмет

Тема

Після вивчення теми учні зможуть

Завдання, які потрібно виконати

Примітка

Українська мова

1.

Уживання прийменників в і на з географічними назвами і просторовими іменниками

виявляти у реченнях порушення правил синтаксичного керування; пропонувати правильні варіанти під час редагування тексту й речень.

GoogleClassroom

 



 

https://cutt.ly/tgLVnhk

 

q2xtmw3

2.

Словосполучення з прийменником по. Словосполучення з прийменниками в(у), при, за, із-за.

виявляти порушення синтаксичних зв’язків; 

граматично правильно поєднувати слова в реченнях і словосполученнях; пропонувати правильні варіанти під час редагування тексту й речень.

GoogleClassroom

п.16, впр.177, 172.

 

Українська     література

1.

Остап Вишня (Павло Губенко). Трагічна творча доля українського гумориста, велика популярність і значення усмішок у 1920-ті роки. 

знати творчу біографію письменника; знають про гумористичну, сатирично-викривальну традицію укр.літератури

GoogleClassroom

ст.88-90


https://cutt.ly/TgLBXLU

 

efmdbto


 

2.

Оптимізм, любов до природи, людини, м’який гумор як риса індивідуального почерку Остапа Вишні. «Моя автобіографія», «Письменники», «Сом».

аналізувати усмішки; пояснювати їх жанрові особливості; проводити аналогії між подіями життя письменника і їх зображенням у творах митця у своєрідній стильовій манері

GoogleClassroom

ст.91-97

 

Англійська мова

1.

Adjectives.

Утворювати прикметники, які описують особистість.

Виконати вправа 2 ст. 77, вивчити Приєднатися до Google.classroom.

 Код доступу: w5ffsh7. 

2.

3rd Conditional 

Утворювати умовні речення третього типу.

Приєднатися до Google.classroom.

 Код доступу: w5ffsh7. 

Математика

1.

А

Розв’язування вправ на логарифми.

Обчислювати значення виразів, застосовуючи властивості логарифмів.

П. 4, № 4.22, № 4.24

 Код класу: kt7e57s

 

1.

Г

 

Тіла обертання. Циліндр.

Розв’язувати задачі на знаходження елементів циліндра.

П.19, № 19.7, № 19.9

 Код класу: m2nn5nm

2.

Г

Циліндр

Розв’язувати задачі на знаходження елементів, площі поверхні циліндра.

П.19, № 19.11, № 19..14

 

Хімія

 

1.

 

Тематичне оцінювання з теми «Хімічний зв`язок і будова речовини»

Учень/Учениця  

Установлює види хімічного зв’язку в речовинах за їхніми формулами   


 Учень/Учениця

Наводить приклади необоротних і оборотних хімічних реакцій

Розрізняє необоротні і оборотні хімічні реакції  

Домашня робота завантаженна в Google Classroom
 


Код доступу  u7lw4mo

 

 

2.

Необоротні і оборотні хімічні процеси

Домашня робота завантаженна в Google Classroom

Біологія

 

 

1.

Організм як середовище мешкання. 

Розуміти, що собою являє гостальне середовище; знати хто такі онтобіонти, які особливості будови вони мають, як адаптуються до середовища

П. 14

код курсу: qzlfaai

 

2.

Поширення паразитизму серед різних груп організмів.

Розуміти чим відрізняється паразитизм неклітинних форм, прокаріотів та еукаріотів.

Знати форми та роль паразитизму у природі

П. 15-16

 

Переглядів: 231 | Додав: Оля | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім. В.Чорновола© 2024
вул. Соборний Майдан, 6 м. Радомишль 12201