Сб, 25.11.2017, 09:34
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость RSS 

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім.В.Чорновола

Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [0]
Для вчителів [31]
Тут пишемо матеріал корисний для вчителів
Для учнів [15]
Тут матеріал корисний для учнів
Для батьків [8]
Пишемо матеріал корисний для батьків
Сторінка психолога [4]
Поради психолога
Конкурси [11]
Поради батькам [7]
Поради учням [5]
План роботи [2]
Проекти [0]
Наше опитування
Нашому сайту 1 семестр оцініть його
Всього відповідей: 68
Наші друзі
Статистика
  
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 
Форма входу
Калькулятор
Освітній портал

Каталог статей

Головна » Статті » Для вчителів

Порівняльна таблиця критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів

Порівняльна таблиця критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів

 згідно нормативних актів

2000 -    Рівні компетенції

2008,

2011 - Рівні навч дос

2000 - ---

 

2008,2011 - бали

 
Про запровадження 12-бальної шкали оцінювання навчальних       досягнень учнів у системі загальної середньої освіти
 
N 428/48 від 04.09.2000
 
Про затвердження критеріїв оцінювання
навчальних досягнень учнів початкової школи
 
N 755 від 20.08.2008

 

Наказ МОНмолодьспорт "Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти”

№329 від 13.04.11

Початкова школа
Середня, старша школа

Початковий

1

Учень володіє навчальним матеріалом на рівні елементарного розпізнавання і відтворення окремих фактів, елементів,   |об'єктів, що позначаються учнем окремими словами чи реченнями

Учень (учениця) розрізняє об'єкти вивчення

Учні засвоїли знання у формі фактів, елементарних уявлень             

Учні розрізняють об'єкти вивчення        

2

Учень володіє матеріалом на елементарному рівні засвоєння, викладає його уривчастими реченнями, виявляє здатність викласти думку на елементарному рівні.   

Учень (учениця) відтворює незначну частину навчального матеріалу,

Учні відтворюють незначну частину   

навчального матеріалу, володіють окремими

 видами умінь на рівні копіювання зразка виконання певної навчальної дії          

Учні відтворюють незначну

навчального матеріалу, мають нечіткі     

уявлення про об'єкт вивчення             

3

Учень володіє матеріалом на рівні окремих фрагментів, що становлять незначну частину навчального матеріалу.                   

Учень (учениця) відтворює частину навчального матеріалу; з допомогою вчителя виконує елементарні завдання

Учні відтворюють незначну частину       

навчального матеріалу; за допомогою вчителя виконують елементарні завдання, потребують детального кількаразового їх пояснення   

Учні відтворюють частину навчального     

матеріалу; з допомогою вчителя виконують

елементарні завдання                      

Середній

4

Учень володіє матеріалом на початковому рівні, значну частину матеріалу відтворює на репродуктивному рівні.

Учень (учениця) з допомогою вчителя відтворює основний навчальний матеріал, може повторити за зразком певну операцію, дію

Учні відтворюють частину навчального     матеріалу у формі понять з допомогою вчителя, можуть повторити за зразком певну операцію, дію                            

Учні з допомогою вчителя відтворюють      основний навчальний матеріал, можуть повторити за зразком певну операцію, дію 

5

Учень володіє матеріалом на рівні, вищому за початковий, здатний за допомогою вчителя логічно відтворити значну його на репродуктивному рівні.  

Учень (учениця) відтворює основний навчальний матеріал, здатний з помилками й неточностями дати визначення понять, сформулювати правило

Учні відтворюють основний навчальний  

матеріал з допомогою вчителя, здатні за помилками й неточностями дати визначення  понять                                   

Учні відтворюють основний навчальний     

матеріал, здатні з помилками й           

неточностями дати визначення понять,   |сформулювати правило                     

6

Учень може відтворити значну часимну

теоретичного матеріалу, виявляє знання розуміння основних положень, за допомогою

вчителя може аналізувати

матеріал, порівнювати та робити висновки виправляти допущені помилки.

Учень (учениця) виявляє знання й розуміння основних положень навчального матеріалу. Відповідь його(її) правильна, але недостатньо осмислена. Вміє застосовувати знання при виконанні завдань за зразком

Учні будують відповідь у засвоєній       

послідовності; виконують дії за зразком у подібній ситуації; самостійно працюють зі

значною допомогою вчителя                

Учні виявляють знання й розуміння основних положень навчального матеріалу. Відповіді їх правильні, але недостатньо осмислені. Вміють застосовувати знання при виконанні                завдань за зразком                       



Джерело: http://radomschool5.ucoz.ua/porivnjannja_kriterijiv.docx
Категорія: Для вчителів | Додав: Оля (25.08.2013)
Переглядів: 376 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Контактні телефони

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім. В.Чорновола© 2017
вул. Соборний Майдан, 6 м. Радомишль 12201