Пт, 29.03.2024, 13:40
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость RSS 

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім.В.Чорновола

Меню сайту
Наше опитування
Нашому сайту 1 семестр оцініть його
Всього відповідей: 122
Наші друзі
Статистика
  
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 
Форма входу
Калькулятор
Освітній портал

Головна » 2020 » Травень » 4 » Домашні завдання на карантин 9-А та 9-Б клас (частина 1)
12:50
Домашні завдання на карантин 9-А та 9-Б клас (частина 1)

Домашні завдання 9 клас на 4-8 травня 2020

Предмет

 

 

Тема

 

Після вивчення теми учні зможуть

Завдання, які потрібно виконати

Примітка

Українська мова

1.

РЗМ Контрольний вибірковий письмовий переказ тексту наукового стилю

Переказувати тексти, вибираючи лише ті частини, де є науковий стиль, складати план

Тема 13 ст244. Пам'ятка. Вправа 520( текст), завдання ст246(4,5,6)

 

2.

Узагальнення вивченого з теми "Складне речення з різними видами зв'язку"

Визначати в текстах дані види речень, виконувати синтаксичний розбір, креслити схеми, використовувати ці речення у власних висловлюваннях

&32 вправа 400(1,2,3)

Українська література

 

РЗМ Контрольний твір-роздум "У чому виявляється актуальність творчості Т.Г.Шевченка в наш час?"

Висловити власне ставлення до творчості Кобзаря

Написати твір-роздум

 

2.

Пантелеймон Куліш "Чорна рада"

Визначати місце Куліша в літературі ІІ под 19 ст., Прочитаєте перший в укрліт роман-хроніку

Відомості з життя і творчості письменника ( у зошит) ст275-284, прочитати "Чорна рада"

 

Фізика

1.

Фундаментальні взаємодії у природі. Межі застосування фізичних законів і теорій

знати фундаментальні взаємодії та межі застосування фізичних законів

§38

 

xfr3dbh

2.

Фундаментальний характер законів збереження у природі

Знати фундаментальний закон та про що свідчить закон збереження енергії

§39

3.

Прояви законів збереження в теплових, електромагнітних, ядерних явищах

Знати у чому суть закону збереження енергії для теплових процесів та яку формулу вивів Ейнштейн і про що вона свідчить

§40

Хімія

1.

Нітрогеновмісні органічні речовини.

Поняття про амінокислоти.

 

Знати, які сполуки називають амінокислотами; розуміти будову, властивості та значення амінокислот.

П.33

4eemblc

2.

Білки як біологічні полімери. Денатурація білків. Біологічна роль амінокислот і білків.

Дізнатися про функції білків у живих організмах; з’ясувати склад білків; дізнатись про властивості та біологічне значення білків

П. 33

Історія України

1.

Суспільно-політичне життя західноукраїнських земель у 80-90-х роках ХІХ ст.

охарактеризувати особливості суспільно-політичного життя західноукраїнських земель у 60-80 рр. ХІХ ст., проаналізувати діяльність суспільно-політичних течій, що сформувались на цих землях

1.Опрацювати  §24

Зробити конспект матеріалу

ayp44c2

2.

Радикальний рух і політичні партії в Галичині

пояснити зародження радикального руху у Галичині; показати нові риси, що внесла в суспільно-політичний рух діяльність І.Франка, М.Павлика, О.Терлецького; характеризувати діяльність першої політичної партії в Україні (РУРП).

Опрацювати §25

Скласти історичний портрет І.Франка за планом (див. раніше)

 

 

3.

Особливості культурницького й політичного етапів національного відродження  на західноукраїнських землях

характеризувати особливості культурницького й політичного етапів національного відродження  на західноукраїнських землях

Опрацювати §26

Письмово с. 183 №1

Правознавство

1.

Кримінальне право. Злочин. Кримінальна  відповідальність і покарання

називати співучасників; пояснити:  що таке злочин, розкрити його склад;  що таке обставини, які  пом’якшують  та обтяжують кримінальну відповідальність;  називати: види злочинів, наводити приклади; стадії скоєння злочину;  ознаки і підстави кримінальної відповідальності, види кримінальних покарань; розкрити особливості кримінальної відповідальності неповнолітніх.

Опрацювати §26-27

Написати твір-роздум «Чи завжди суворість покарань сприяє зниженню злочинності?»

 

 

vrbofij

Зарубіжна література

  1.  

Життя і творчість М. Булгакова. Київ в життя Булгакова. «Собаче серце»

 

Визначати ключові факти життя і творчості письменника; знає зміст оповідання «Собаче серце» та українські сторінки творчості Булгакова

Прочитати оповідання «Собаче серце»

 

 

2.

«Собаче серце» як метафора соціальних експериментів революційної доби

Називати актуальні проблеми, знаходити у текстів художні деталі та встановлювати їх роль у творі

Дочитати твір та визначити усно проблеми

 

Англійська мова

1.

Passive Voice

Повторити вивчений матеріал про пасивний стан

PB ex. 1,2,3,4,pp 211-212

p2up2z2

2.

Asking the way

Запитати і надати інформацію про те, як дістатися до певного місця в  місті

PB ex. 1,2, pp.213-214

3.

Why Am I Proud of My Native Town?

Пояснювати, чому ми гордимося своїм містом

PB ex. 4, p.215

WB ex.14, p. 116

Переглядів: 326 | Додав: Оля | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім. В.Чорновола© 2024
вул. Соборний Майдан, 6 м. Радомишль 12201