Чт, 25.04.2024, 07:59
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость RSS 

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім.В.Чорновола

Меню сайту
Наше опитування
Нашому сайту 1 семестр оцініть його
Всього відповідей: 122
Наші друзі
Статистика
  
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 
Форма входу
Калькулятор
Освітній портал

Головна » 2020 » Квітень » 4 » Домашні завдання на карантин 9-А та 9-Б клас (частина 1)
14:55
Домашні завдання на карантин 9-А та 9-Б клас (частина 1)

Домашні завдання з історії  9 клас на 06-10 квітня 2020

Предмет

 

 

Тема

 

Після вивчення теми учні зможуть

Завдання, які потрібно виконати

Примітка

Українська мова

1.

Тире у безсполучниковому складному реченні

Розпізнавати, утворювати безсполучникові складні речення, вживати тире

§27, вправа 340, 345

 

2.

Узагальнення вивченого з теми «Безсполучникове складне речення»

Виконувати  синтаксичний розбір, аргументувати вживання розділових знаків у безсполучниковому складному реченні.

§ 28, с.158-159, вправа 349 (усно), вправа 350 (1,2 письмово)

 

Українська література

 

Т.Г.Шевченко «Кавказ»

Оцінювати політику царської Росії по відношенню до вільних горців, переконатися, що війна – це злочин проти людства

Прочитати, записати у зошит паспорт твору, критика (підручник) с. 232-236,  усні відповіді с. 236, уривок напам’ять з початку поеми (18 рядків)

 

2.

Т.Г.Шевченко «Катерина»

Порівняти ставлення до матері-одиначки в кріпосницькому суспільстві і сьогодні, долі жінок, чи доцільно народжувати дитину поза шлюбом

Прочитати поему, записати у зошит паспорт твору, критика (підручник) с. 240-244

 

Фізика

1.

Інерціальні системи відліку. Перший закон Ньютона

формулювати закон інерції, перший закон Ньютона та принцип відносності Ґалілея; давати означення інерціальних систем відліку та наводити приклади таких систем; розуміти, що постулює перший закон Ньютона.

§33, (ст. 176-177),

№221, 222 (усно),

№241 

 

 

2.

Другий закон Ньютона

зрозуміють, від яких чинників залежить прискорення руху тіла; формулювати другий закон Ньютона, записувати його математичний вираз для випадків, коли на тіло діє одна сила та кілька сил; усвідомлювати, якою є умова рівноприскореного руху тіла.

 §33 (ст. 178-179), №227,228,238.

 

3.

Третій закон Ньютона

формулювати третій закон Ньютона, наводити приклади його прояву, пояснювати, чому цей закон називають законом взаємодії; розуміти природу сил, які виникають під час взаємодії тіл, і чому ці сили не зрівноважують одна одну.

§33 (ст.179-180), №234,237 (усно)

№247(письмово)

 

Мистецтво

1.

Рекламне мистецтво.

Роль засобів масової інформації у поширенні мистецьких цінностей

зрозуміти функції, які виконує реклама та ознайомитись з

правовою сторінкою

Закону України про рекламу

Стаття 13. Реклама на телебаченні і радіо

Створити рекламу українських фестивалів або рекламний плакат про про свою школу

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-mistectva-9-kl-na-temu-fotomistectvo-ta-reklama-18202.html

 

Трудове навчання

1.

Проект «Аксесуари для кімнати»

вибрати якими в'язаними виробами можна оздобити

інтер'єр, так як,

красиве і затишне житло - мрія кожної господині.

Вироби та аксесуари інтер`єрного призначення

https://mozok.click/1841-vyazannya-virobv-nteryernogo-priznachennya.html

 

Хімія

1.

Хімічні властивості етанової кислоти. Застосування етанової кислоти

Знати властивості етанової кислоти. Вміти записувати рівняння реакцій з участю етанової кислоти.

П.28 №209, 210(б), 211 (б)

4eemblc

Всесвітня історія

1.

Практичне заняття. Британське володарювання в Індії. Народи Африки під владою європейських колонізаторів

 Пояснити поняття «пробудження Азії», характеризувати вплив європейців на підкорені народи

  1. Опрацювати с. 211-218
  2. На  підставі доступних текстових і візуальних джерел підготувати замітку (репортаж) про суперечливі наслідки колоніальної політики для метрополій і країн Азії та Африки.

Код доступу vrbofij

2.

Міжнародні відносини наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст.

Називати  час створення Троїстого союзу і Антанти,

пояснювати: поняття «геополітика», «військово-політичний союз», «мілітаризація», «метрополія».

показати на карті країни Троїстого союзу й Антанти, колоніальні володіння і сфери впливу великих держав (метрополій)

  1. Опрацювати §24
  2. Складіть у зошиті таблицю «Міжнародні кризи й збройні конфлікти на початку ХХ ст.».

Дата

Країни-учасниці

конфлікту

(кризи)

Причини конфлікту (кризи)

Хронологія

подій

Наслідки

 

 

 

 

 

 

Історія України

1.

Розділ IV. Наддніпрянська Україна в другій половині ХІХ ст.

Українське питання в контексті міжнародних відносин.

Називати хронологічні межі Східної (Кримської) війни, визначати наслідки війни для України

Опрацювати §15

С. 108 №1, знайти інформацію українського героя – учасника Кримської війни

 

Правознавство

1.

Практичне заняття. Влаштування дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування

пояснювати поняття безпритульні діти, діти-сироти, опіка, піклування, патронат  розв’язувати правові ситуації з використанням знань і положень сімейного законодавства України щодо неповнолітніх

Опрацювати §21, аналіз правової ситуації на с.146

 

Зарубіжна література

  1.  

Б.Шоу. П’єса «Пігмаліон». Образ Елізи Дулітл.

Знати зміст п’єси, розуміти символічне значення назви п’єси, пояснювати вчинки основних героїв,  розуміти поведінку Елізи Дулітл

Скласти цитатний план характеристики Елізи Дулітл

 

2.

Ерік Сігл. «Історія одного кохання»

Знати ключові факти про життя і творчість Сігела, зміст роману, відтворити основні події, висловити власні відчуття до прочитаного

Прочитати роман, визначити основні проблеми

 

Англійська мова

1.

Diversities of Traditions (Scotland)

Розуміти почуту інформацію про різноманітність традицій Великої Британії, використовувати її при виконанні вправ, розповідати про Шотландію з опорою на план

Код доступу - p2up2z2

PB, ex.4 (a, b), 5, p. 190-191

WB. ex. 9, 10 , pp.95-97

 

2.

Past Tenses Revision

Розрізняти Past Simple, Past Continuous, Past Perfect,  правильно вживати їх в реченнях

PB.ex.1,2,3, pp.192-193

3.

Future Tenses

Розрізняти going to, Future Simple, Present Continuous,  правильно вживати їх в реченнях

PB. Ex. 4,5, 6, 7, pp.193-194

Переглядів: 329 | Додав: Оля | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім. В.Чорновола© 2024
вул. Соборний Майдан, 6 м. Радомишль 12201